דרוש מידע סגולה להצלחה בטסט למישהו יש??

מצב
הנושא נעול.
המלצה שלי להסתכל בכל פעם שעוברים על פני צומת לכל הצדדים גם אם הזכות קדימה היא שלך
ולהשתדל להראות לטסטר שאתה גם יודע להסתכל במראות
להפגין ביטחון ושליטה כמובן בגבול הטעם הטוב
 
לא סגולה אבל משהו שיכול לעזור לקחת רטלין או ויונס או סתם כדור לקשב וריכוז גם אם אין הפרעה זה עוזר ממש לפקס ולהרגיע
האם ניתן לקחת בהנקה?
האם עלול לעשות כאבי ראש?
מישהי ניסתה זאת לפני טסט?
תודה!!
 
אנחנו הבטחנו לצדקה שאם נעבור את הטסט נתרום עלות של עוד טסט (שכולל גם שיעורים) בקיצור -סכום נכבד לצדקה
ועבד
ואני יודעת על עוד כמה שעשעו את זה
המון הצלחה לכולם
 
נערך לאחרונה ב:
אנחנו הבטחנו לצדקה שאם נעבור את הטסט נתרום עלות של עוד טסט (שכולל גם שיעורים) בקיצור -סכום נכבד לצדקה
ועבד
ואני יודעת על עוד כמה שעשעו את זה
המון הצלחה לכולם
מכיר כמה שעשו את זה כל טסט, ואחרי 4 פעמים זה הצליח
 
אני לקראת טסט 3. תקופה אחרי לידה קצת לא מרוכזת
 
גם חבר שלי תרם 1000 ש"ח לצדקה,
הוא חישב שזה בערך הסכום שיצטרך להוסיף אם יכשל,
ועבר ברוך השם בטסט ראשון בצורה פלאית.
 
הסגולה הגדולה זה לדעת לנהוג טוב טוב בריכוז מקסימלי בזמן הטסט 17 דקות
אני הבטחתי לצדקה כמנין כמה וכמה טסטים ולא עזר...
כי צדקה מצילה ממוות וכשלא יודעים איך לנהוג במבחן נהיגה הטסט
אם תעבור היא תביא למוות בנהיגה בעתיד והצלה שלה היא שלא תעבור
לכן להיות בריכוז ואחר שתעבור בעז"ה תמיד תנהג בריכוז כמו בטסט
קיצער צדקה תמיד טוב אבל להסתמך על הריכוז שלך בסייעתא דשמיא
 
אם כבר סגולה טובה זה מה שכתוב במשנה (כמדומני)
כל המקבל עליו עול תורה מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ
 
אם כבר סגולה טובה זה מה שכתוב במשנה (כמדומני)
כל המקבל עליו עול תורה מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ
זה בערך מה שעשיתי קיבלתי על עצמי לימוד מסוים וגם כסף לצדקה היה לי טסט פחות מ8 דקות ועברתי בפעם ראשונה
 
האם ניתן לקחת בהנקה?
האם עלול לעשות כאבי ראש?
מישהי ניסתה זאת לפני טסט?
תודה!!
אני לא הייתי ממליץ על כל הכדורים האלה
כי אף פעם אי אפשר לדעת איך זה משפיע
ולפעמים זה יכול להכניס לאפתיות מסוימת
במקום שצריך להיות עירני.
 
קרוב השם לכל קוראיו, לכל אשר יקראוהו באמת.

זה אמיתי שמאמינים כאן שסגולות בפני עצמן עושות משהו?

כל הסגולות תהינה אשר תהינה, לא מגרדות את התועלת של חמש מילים של תפילה מהלב, מתוך אמונה וחיזוק הידיעה שרק השם עושה הכל.
ככה חברי עשה לא מזמן, הלך התפלל על כך שעה ועבר טסט ראשון.
 
בלת"ק

להדליק נר לזכות ר' מאיר בעל הנס ולהגיד "אלקא דמאיר ענני"
לתת צדקה לעילוי נשמתו ולהתפלל חזק!
 
להאמין שהכל מד' והוא עשה עושה ויעשה לכל המעשים...והכל ממנו והבוחן הוא רק בובה על חוטים.אין עוד מלבדו
אגרת הרמבן.
 
מנסיון. לשלם 100 שקל למישהו שילמד בזמן הטסט לזכות הנותן
איך אמרו לנו חז"ל: אין סגולה כתורה!!
 
אם לחוצים אפשר לקחת לפני הטסט איזה כדור להרגעה, יש היום מלא טבעיים.
אישית לקחתי חצי כדור וואליום בזמנו. עברתי טסט ראשון...
 
ככה חברי עשה לא מזמן, הלך התפלל על כך שעה ועבר טסט ראשון.
כמובן שגם אם הוא לא היה רואה בעינים, עדיין האמת המוחלטת הייתה שתפילה זה הדבר הראשון, וכך גם התחזקות במצוות, ולא סגולות למיניהן.
אם אנחנו מבססים אמונות על סיפורי מופתים, אנחנו יכולים בקלות למצוא איזשהו גורו בהודו עם אלפי סיפורי מופתים מהימנים לא פחות מכל מיני כאלה שמגיעים היום לידינו...
 
לתרום את המחיר של הטסט 140 לאברך זה מה שאני עשיתי ועברתי בראשון יש לי חנר שאמר שאם הוא עובר אז הוא לומד חובת הלבבות כל שבת למשך שנה 20 דקות ועבר בטסט באדום ועבר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה