דרוש מידע סגולת רבי מתיא בן חרש

  • הוסף לסימניות
  • #41
התשובה [כנראה] : המו"לים של המקומונים שתאבים למודעות מכניסות כסף.
לתשומת לב במקרה זה. ובעוד מקרים דומים.
כמה כבר מודעות קטנות כאלה כ''כ מכניסות?
אם כבר היו עושים הבטחתי לפרסם בצבעוני ומאיר עניים, איך שהוא במשחק מילים כזה או אחר
שבאמת יצא להם שווה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ממש לא קשור למו"לים
אני באופן אישי הכנסתי בעבר פעמיים מודעות כאלו ושילמתי כסף מלא
אמנם לא על ר' מתיא בן חרש אבל כן על זוויעל
ואתם יכולים לצחוק על הסגולות כל היום כמוני פעם
עד שקורה משהוא שאף אחד לא מאחל לעצמו וגם כשקורעים את השמים בתפילות לא רואים ישועה
ואז כשכלו כל הקיצין והרופאים מרימים ידים אומרים בא ננסה סגולות אם לא יועיל לא יזיק
וגם הסגולות לא עזרו מיד אבל לאט לאט הגיעה הישועה הרבה עקשנות והרבה אמונה
הניסים היו בכזו רמה שהרופאים, לא דתיים, יצאו מהניתוח ואמרו תשמעו הניתוח הצליח מעל לדרך הטבע
ולא מדובר על ניתוח אחד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
  • הוסף לסימניות
  • #44
מה שבטוח - שלהשאיר נרות בלי השגחה - זו סגולה בדוקה ומנוסה לשריפה בבית.
תמיד צריך להיזהר מאש,
ויפה שאתם נותנים תזכורת...זה מאד חשוב...

לא מבינה מה כואב לכם שמדליקים נרות ומתפללים??
גם אם אין סגולה ל18 בדווקא...נו...אז מה??
יהודי מדליק נרות אומר תהילים ומתפלל, מזכיר זכות של צדיק.
מה הבעיה?
רוצים 17? תדליקו 17.
רוצים 20 תעשו 20...
איך אמר פעם הרב לבעלי שהתלונן על הנרות שאשתו מדליקה
"אם היא מתפללת אז תעזוב אותה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לא מבינה מה כואב לכם שמדליקים נרות ומתפללים??
גם אם אין סגולה ל18 בדווקא...נו...אז מה??
מה שכואב
זה שהפכו את היהדות המסורה לנו מדורי דורות
זאת שניתנה לנו בסיני עם 613 מצוות
ואבותינו מסרו עליה את הנפש
לערימה של פולקלור וסגולות מגוחכות
כאלו שכל אחד יודע שנולדו אתמול בבוקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה שכואב
זה שהפכו את היהדות המסורה לנו מדורי דורות
זאת שניתנה לנו בסיני עם 613 מצוות
ואבותינו מסרו עליה את הנפש
לערימה של פולקלור וסגולות מגוחכות
כאלו שכל אחד יודע שנולדו אתמול בבוקר.
ומה עם כל הסגולות הקדומות עם מקורות?
אם הצדיקים הקדמונים לא חששו לזה, אז גם אנחנו לא צריכים לחשוש לזה.
מה שאסרו הקדמונים זה רק מה שנכלל בדרכי אמורי וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מה שבטוח - שלהשאיר נרות בלי השגחה - זו סגולה בדוקה ומנוסה לשריפה בבית.
נרות שבת, מדליקים?
נרות חנוכה, מדליקים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מה שצריך להיזהר זה מ: פולחן
גם אצל הגויים עובדי ע"ז קיים מנהג של הדלקת נרות ... (הודו וכו')
אז חשוב לזכור , שמה שחשוב זה התפילה!!! והאמונה בה'!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
היי תוך כמה זמן אתם ראיתים את הישועה אחרי הסגולה של רבי מתיא בן חרש כי עשיתי אותה כמה פעמים ועדיין לא נושעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
כבר שנים שמחפשים מקור לסגולה שהופיעה יש מאין, ואין! באחד העיתונים אף נטען שמדובר בסגולה של ה"צדיק התימני הידוע"??? בשם אבותיו, עוד לא הגיע משהו אם ציטוט מספר או תשובה של רב אפי' לא מהעשר שנים האחרונות.

.והיה והיו ישועות- כל תפילה עוזרת! אפילו לישועות מעל דרך הטבע! בדוק ומנוסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
פעם אנשים היו משקיעים בסגולות שלהם:
במשך 40 יום היו יושבים ואומרים בכוונה פרק שירה שיר השירים וכו'
היום רוצים סגולה של כאן ועכשיו, אין סבלנות השקעה של שעה+ ואנחנו אחרי 40 יום זה זמן ארוך מידי בשבילם
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נראה לי שאין עדיין שנים שהסגולה קיימת

למה? שנתיים שלוש כבר יש.

ובכל מקומון שמכבד את עצמו [וגם בכאלה שלא] היה במדור מכתבים למערכת פולמוס נרחב האם זה שטויות ,[לא הפרקי תהילים אלא ה"סגולה"] או סגולה עם מקור, וכל הטיעונים בעד כללו טענות טובות יותר [כמו שפרקי התהילים הם חשובים], וטענות טובות פחות שכאן זה לא המקום לפרט אותם.
מקור לא היה באף מקום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
פרקי תהילים, זה דבר נפלא ביותר, זכות עצומה להגיד, וגם סגולה להיוושע בכל מילי דמיטב.
להדליק נרות לזכות הצדיקים זה גם דבר מקובל.
העניין של פרסום סגולה, שאף אחד לא שמע עליה מימיו, ואין לה שום מקור מאדם גדול, ובלי שום הסבר על עניינה המיוחד. ובאופן מידי היא מתקבלת אצל כולם, זה קצת מראה זלזול באינטלגינציה של "עם חכם ונבון".
זה קצת מזכיר לי את הילולת רבי חנינא בן דוסא בכ"ו באייר שפורסמה השנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תודה לה'
 

קבצים מצורפים

  • image (7).png
    image (7).png
    KB 637.5 · צפיות: 64
  • הוסף לסימניות
  • #58
לכל המתלוננים שלא עוזר:
להזכירם, זה לא כפתור . זה תהילים + צדיק שמבקש ישועה
לפעמים ה' רוצה לשמוע . לא תמיד :)
וזה לא מזיק שצדיק יתפלל למענינו . יש לו כוח בשמים יותר
אנחנו עשינו במשפחה על 4 דברים . 3 מהם היתה ישועה מעל הטבע (באמת!)
ואחד לא נענה לצערי.

אבל זה לא אומר שצריך לזלזל , ומצד שני לא לחשוב שזה הבטחה.
השתדלות .
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לכל המתלוננים שלא עוזר:
להזכירם, זה לא כפתור . זה תהילים + צדיק שמבקש ישועה
לפעמים ה' רוצה לשמוע . לא תמיד :)
וזה לא מזיק שצדיק יתפלל למענינו . יש לו כוח בשמים יותר
אנחנו עשינו במשפחה על 4 דברים . 3 מהם היתה ישועה מעל הטבע (באמת!)
ואחד לא נענה לצערי.

אבל זה לא אומר שצריך לזלזל , ומצד שני לא לחשוב שזה הבטחה.
השתדלות
סוף סוף. יש כאן .תשובה נבונה
גם אני כמו שכתבתי נושענו
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מידע שימושי הבטחתי לפרסם

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה