קורונה סגר

  • הוסף לסימניות
  • #23
אז אי ירוק עם בדיקה שלילית מדבק יותר מגנים ובתי ספר שיושבים 30 ביחד כל היום בלי כלום?
כשאין גילאים נמוכים ההורים מושבתים, מלבד החוסר בלמידה שלהם,
ובאיים הירוקים עם כל הכאב המפסידים הם "רק" בעלי העסקים שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בטוח לגבי יא יב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מה אם מישהו צריך טיפול רפואי בבית חולים לא משהו של פיקוח נפש סוג של בדיקה (לא אשפוז) יותר לו ולמלווה ללכת ?
מותר לצאת לכל טיפול רפואי, גם לצורך התחסנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #31
כשאין גילאים נמוכים ההורים מושבתים, מלבד החוסר בלמידה שלהם,
ובאיים הירוקים עם כל הכאב המפסידים הם "רק" בעלי העסקים שם.
כל הרעיון של האיים הירוקים
הוא הצלת תושבי אילת
ועוד אלפי העובדים שבים המלח
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
סגר כללי יוטל ביום ראשון הקרוב 27.12.2020 בשעה 17:00 ויחול למשך שבועיים.
הסגר יוארך בשבועיים נוספים אלא אם כן תושג המטרה: R<1 N<1,000
זה יהיה סגר בנוסח יום הכיפורים (הסגר השני):
הגבלות תנועה 1,000 מ'
איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר
המסחר, בילוי ופנאי סגורים פרט למשלוחים על ידי שליחים
עסקים שאינם מקבלים קהל יעבדו במתכונת של 50% מההיתרים הנוכחיים
תחבורה ציבורית - 50% מהנפח הרגיל
התקהלויות 10/20 שטח פתוח / חללים סגורים
ה"איים הירוקים" יופסקו החל מיום ראשון
ספורט יחידני מותר ללא הגבלת מרחק (יוצאים וחוזרים הביתה, ללא רכב)
מערכת החינוך: גנים, כיתות א'-ד' י"א-י"ב בין השעות: 8:00-13:00 הורים יוכלו להסיע את ילדיהם החל מ 7 בבוקר ועד השעה 14:00
חינוך מיוחד מוחרג ויתקיים בכל הגילאים
תותר העברת ילדים בין הורים במשמורת משותפת(ירון אברהם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
ישראל נכנסת לסגר שלישי: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ החליטו בדיון שקיימו כי *סגר כללי לבלימת העלייה בתחלואת הקורונה יחל ביום ראשון הקרוב, בשעה 17:00. הסגר יחול למשך שבועיים ויוארך בשבועיים נוספים אלא אם כן תושג המטרה* - מספר נדבקים יומי קטן מאלף ומקדם הדבקה שנמוך מאחד.

*הסגר יהיה דומה לסגר יום הכיפורים,* הסגר השני. המתווה: הגבלת תנועה מהבית לאלף מטר; איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר; המסחר, הבילוי והפנאי ייסגרו פרט למשלוחים על ידי שליחים; עסקים שאינם מקבלים קהל יעבדו במתכונת של 50% מההיתרים הנוכחיים; תחבורה ציבורית - 50% מהנפח הרגיל; התקהלויות - עד 20 בשטח פתוח ועד 10 בחללים סגורים; ה"איים הירוקים" יופסקו החל מיום ראשון; ספורט יחידני מותר ללא הגבלת מרחק (יוצאים וחוזרים הביתה, ללא רכב).

*בניגוד לסגרים הקודמים, הפעם מערכת החינוך תפעל חלקית. הגנים, כיתות א'-ד' וי"א-י"ב יפעלו בין השעות 8 עד 13:00*. הורים יוכלו להסיע את ילדיהם החל מ-7 בבוקר ועד השעה 14:00. חינוך מיוחד מוחרג ויתקיים בכל הגילאים. תותר העברת ילדים בין הורים במשמורת משותפת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
23:32 – לפי גורמים במשרד החינוך, הסיבה שהגבילו את הלימודים עד השעה 13:00 היא לא מנימוק אפידימיולגי, אלא כדי ליצור ״תחושה של סגר״ בציבור. הטענה היא שאם היו מפעילים את מערכת החינוך באופן מלא, אנשים היו יוצאים יותר מהבתים ולא נשארים בסגר (jdn)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מה גנים מעונות ומשפחתונים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
23:32 – לפי גורמים במשרד החינוך, הסיבה שהגבילו את הלימודים עד השעה 13:00 היא לא מנימוק אפידימיולגי, אלא כדי ליצור ״תחושה של סגר״ בציבור. הטענה היא שאם היו מפעילים את מערכת החינוך באופן מלא, אנשים היו יוצאים יותר מהבתים ולא נשארים בסגר (jdn)
אתם מבינים? עושים סגר מלא בכדי לייצר "תחושות" בציבור. זלזול באינטיליגנציה. פשוט הזוי.

מה גנים מעונות ומשפחתונים ?
גנים יש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה