שיתוף סחלב /// בוטיק לשמלות כלה מושלמות ✾ שיתוף מפורט

  • הוסף לסימניות
  • #22
ווואו
מתחת אותי....
הייתי ממש בלחץ שהלוגו הזה יבחר
מתנצלת :eek:
ותודה!

לא הייתי כאן בחלק הראשון כדי להחמיא.
הלקוחה בחרה לוגו מצוין! ושאפו לך על תהליך העבודה!
שמחה לשמוע ממך!

ומענין שאת הסיכה לא קלטתי כלל.
לדעתי, התוספת של התפר לאסטרטגיה ממחישה את המילה העוקבת ל"כל המוסיף" :(
יצרת בלוגו סט כלים מעולה, כדאי לך לדבוק בו!

תמיד מחכימה ולומדת מהערות, אז תודה לכן.
@GRN , בפרויקט הזה שינויים כבר לא רלוונטיים, כאמור, אבל מעניין לשמוע את דעתך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תהליך מהמם ולוגו משגע!!
פתוחה להערות או שלא רלונטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #25
כמו שציינתי המותג כבר בן שנה
שכחתי:cool:
התפר לדעתי פחות מתחבר לשפה הכללית שהיא מינימליסטית וישרה (בניגוד לתפרים שהם מוטים טיפה), קצת מעמיס
דבר נוסף בקשר לתפר- למה באמצע הכרטיס והמלבן? לפחות לשים אותו בשליש... (לא לקחת קשה, יש לי חלישות לענין...)
את התזכורת הכי אהבתי!!
אהבתי שם את המשחק עם הסיכה והייתי הולכת על זה בכל שפת המותג
העימוד של הבלנק גם הוא מעניין ולא שגרתי רק התפר כמו שכבר אמרתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שכחתי:cool:
התפר לדעתי פחות מתחבר לשפה הכללית שהיא מינימליסטית וישרה (בניגוד לתפרים שהם מוטים טיפה), קצת מעמיס
דבר נוסף בקשר לתפר- למה באמצע הכרטיס והמלבן? לפחות לשים אותו בשליש... (לא לקחת קשה, יש לי חלישות לענין...)
את התזכורת הכי אהבתי!!
אהבתי שם את המשחק עם הסיכה והייתי הולכת על זה בכל שפת המותג
העימוד של הבלנק גם הוא מעניין ולא שגרתי רק התפר כמו שכבר אמרתי...
תודה על ההארות שלך!
שמחה שהתעמקת בתוצרים :)
רק לגבי זה:
למה באמצע הכרטיס והמלבן? לפחות לשים אותו בשליש...
פשוט כי שם ממוקמת הסיכה בלוגו,
להזיז את התפר לצד זה לפספס את הפואנטה בעצם :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עבודה מדהימה!
אהבתי את פיתוח השפה
בחירה ממש מעולה
תשתפי עוד~

שאלנות
תוכלי לומר לי מה שמות הפונטים שהשתמשת פה?
1633432873863.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
  • הוסף לסימניות
  • #29
העליתי באשכול נפרד את הפרסום:
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
תהליך מרתק.
הבנתי את הבחירה בלוגו הראשון,
אבל התחברתי יותר לשני.
יתכן שהחלפה של המילים הייתה עושה אותו טוב יותר
(בוטיק במקושקש ובפונט היציב את שם העסק)

מצטרפת להערות על הקו, הרגיש לי לקחת משהו ערפילי ולקרקע אותו בכוח.
כך או כך, תוצאה מהממת.

תודה על השיתוף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מדהים לראות את התהליך שעשית.
זוכרת את השיתוף שלך של סחלבים דאז...
נתת קפיצה ענקית :)

תאמת שגם אני התחברתי יותר ללוגו השני כאן
למרות שאני לא בטוחה שהוא עונה לבריף
הראשון לגמרי קלאסי ואהבתי את המסרים שלו כיד הדמיון ;)
רוב הצלחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הבנתי את הבחירה בלוגו הראשון,
אבל התחברתי יותר לשני.
יתכן שהחלפה של המילים הייתה עושה אותו טוב יותר
(בוטיק במקושקש ובפונט היציב את שם העסק)
רעיון מעניין, תודה!

מדהים לראות את התהליך שעשית.
זוכרת את השיתוף שלך של סחלבים דאז...
נתת קפיצה ענקית :)
וואו, איזה זיכרון יש לך :)
הסחלבים באמת רודפים אחרי...
קוראת עכשיו שוב את האשכול ההוא וכל כך מעריכה את כל מי שטרח להעיר ולשפר אז,
באמת שאין משהו מקדם יותר מזה!
כל מה שלמדתי וקראתי אחר כך על עיצוב בכלל ומיתוג בפרט-
לא קידם אותי ברמה שהייעוץ והחוות דעת כאן בפורום קידמו.

הבנתי את הבחירה בלוגו הראשון,
אבל התחברתי יותר לשני.
תאמת שגם אני התחברתי יותר ללוגו השני כאן
מעניין שהלקוחה לא חשבה עליו בתור אופציה,
והתלבטה בתחילה רק בין הראשון לרביעי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה