סטרידו באמצע הלילה.. מה עושים? :(

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבן שלי (כמעט 4) מיום חמישי בלילה עם שיעול-כמו נביחות שמנסיון העבר מדובר בסטרידו.
אז הוצאתי למרפסת, פתחתי את המקפיא, וגם נתתי לו את הכדור הורוד הקטן הזה מי שמכיר.. מקווה שזה בסדר, לא יכלתי לחכות לרופאה..
למחרת - שוב זה חוזר, כבר היה שבת, נתתי שוב כדור בלית ברירה.
מוצ"ש יחסית היה רגוע, יום ראשון רופאה - היא אמרה שזה שיעול רגיל ונתנה איזה סירופ
(בעלי לא סיפר לה על ה'נביחות' שהיו לו בלילות..)
הלילה שוב, שיעול של סטרידו בלי הפסקה, כבר שעתיים.. :(
עשינו אנלציה של מי מלח, נתתי לו שוב כדור, סירופ, נורופן להורדת חום, מרפסת, מקפיא.. שום דבר לא עוזר, הוא לא מפסיק להשתעל ולנבוח. מה עושים??? רצים למיון?? (ואני עם תינוקת בת שבועיים.. ככה שכל הריצות לרופאים נופל על בעלי..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני הייתי מתקשרת ל"מכבי ללא הפסקה" להתיעץ עם אחות.
(היא יכולה להקשיב ל"נביחות" דרך הטלפון)
הרווח הראשון - הן יודעות לייעץ יותר מיושבות הפורום הנכבדות.
הרווח השני - במקרה שהן שולחות למיון/מוקד זה נחשב הפניה טלפונית ולא משלמים.

רפואה שלמה
חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש התפרצות של מחלת השעלת עכשיו... אם הוא לא מחוסן וזה.....כדאי לבדוק.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני במאוחדת
הוא לא נרגע, שולחת אותם לטרם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י RacheliM;1506703:
יש התפרצות של מחלת השעלת עכשיו... אם הוא לא מחוסן וזה.....כדאי לבדוק.....

מנסיון (לצערי) השיעול של שעלת ממש לא נשמע כמו סטרידו.
סטרידו הוא שיעול יבש ונבחני, שעלת הוא שיעול רטוב, מלא ליחה ומחניק.

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י RacheliM;1506703:
יש התפרצות של מחלת השעלת עכשיו... אם הוא לא מחוסן וזה.....כדאי לבדוק.....

מה זה מחוסן? מחוסן בחיסונים הרגילים של טיפת חלב, וחיסון שפעת.
בכל מקרה זה נשמע כמו סטרידו, כל שנה יש לו את זה מחדש.. :mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בצל חי גדול חתוך לחצי ליד המיטה+חלונות סגורים.
אין אחריות על הריח בבוקר.
בלילה הבא תראי תוצאות בס"ד
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא ברור לי שהן יכולות לייעץ יותר מיושבות הפורום הנכבדות. מנסיון העבר, העשיר, יש לציין ,הן מעולם לא החכימוני. מה שכן ההפניה שלהן למיון אכן יעילה. במקרה ואכן תאלצו לעשות זאת ובס"ד לא תתאשפזו. רפואה שלמה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ת'כלס;1506714:
בצל חי גדול חתוך לחצי ליד המיטה+חלונות סגורים.
אין אחריות על הריח בבוקר.
בלילה הבא תראי תוצאות בס"ד

לילה הבא זה עוד הרבה זמן.. אי אפשר לתת לו ככה לעבור את הלילה.. :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לא מכירה לא את זה ולא את זה... ב״ה. :)
רק ציינתי עובדה...

רפואה שלמה!! ומזל״ט על הקטנה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י ת'כלס;1506714:
בצל חי גדול חתוך לחצי ליד המיטה+חלונות סגורים.
אין אחריות על הריח בבוקר.
בלילה הבא תראי תוצאות בס"ד

זה נכון מניסיון, והתוצאה יכולה לבוא כבר באותו הלילה, בדוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש מישהי בצור הדסה שמוכרת שמן למסאז' לילדים קטנים
גם בן ה-4 שלי משתעל נוראות ואני הולכת לקנות את זה בהמלצת הרופאה (הקונבנציונלית)
בינתיים -
תחממו קצת שמן זית (כוס ח"פ עם קצת שמן בתוך כוס עם מים רותחים) ותעסו לו את בית החזה משני הצדדים (קדימה ואחורה)
(בצל עוזר מאוד לאף סתום, לא נתקלתי שעוזר לשיעול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סליחה שאני מתערבת בעניני רפואה טבעית וכו' שאיני בקיאה בהם--
אבל אנא, אל תיעצו דברים כאלה אם אינכם יודעים בוודאות מהו סטרידור ולאן יכולים להגיע במצב כזה. יש סטרידור שהוא קוצר נשימה כ"כ חזק שזה לא מקום לשום דבר חוץ מלגשת למיון--
ושוב סליחה על תגובתי אם היא נשמעת נזעמת מידי, אבל מנסיון, כשהגענו למיון בד"כ אמרו לנו שנס שבאנו--
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
טוב עשית ששלחת אותם לטרם, מנסיון יתכן בהחלט שהוא צריך לחמצן, מסכן זה כל כך מציק להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
השאלה אם ללכת לטרם ולשלם 70 שח, או להוציא הפניה טלפונית וליסוע ישר למיון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sarit_f;1506748:
השאלה אם ללכת לטרם ולשלם 70 שח, או להוציא הפניה טלפונית וליסוע ישר למיון..

תרימי טלפון לשני המקומות ותבררי מה מצב העומס.
הרי חשוב לך שיבדקו את הילד כמה שיותר מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י bachrach;1506750:
תרימי טלפון לשני המקומות ותבררי מה מצב העומס.
הרי חשוב לך שיבדקו את הילד כמה שיותר מהר.

אנחנו מבית שמש, ומיון זה אומר לעלות לירושלים.. חתיכת סיפור עכשיו.
מקווה שבטרם יוכלו לעזור לו
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא יודעת לעזור.
אני עוקבת אחרי האשכול מאז שנפתח ולא מפסיקה לחשוב על הילדון המסכן שכל הזמן הזה משתעל :(.
מה שלא תחליטו, שיהיה בהצלחה. העיקר רפואה שלימה והחלמה מהירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
עקרונית גם טרם יכולים בהחלט לעזור בכזה מצב, שעתיים פלוס לשבת שם וזה יעבור בעז"ה. אבל אולי באמת תרימי טלפון לשמוע אם יש עומס. רפואה שלמה במהרה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה