- הוסף לסימניות
- #1
הבן שלי (כמעט 4) מיום חמישי בלילה עם שיעול-כמו נביחות שמנסיון העבר מדובר בסטרידו.
אז הוצאתי למרפסת, פתחתי את המקפיא, וגם נתתי לו את הכדור הורוד הקטן הזה מי שמכיר.. מקווה שזה בסדר, לא יכלתי לחכות לרופאה..
למחרת - שוב זה חוזר, כבר היה שבת, נתתי שוב כדור בלית ברירה.
מוצ"ש יחסית היה רגוע, יום ראשון רופאה - היא אמרה שזה שיעול רגיל ונתנה איזה סירופ
(בעלי לא סיפר לה על ה'נביחות' שהיו לו בלילות..)
הלילה שוב, שיעול של סטרידו בלי הפסקה, כבר שעתיים..
עשינו אנלציה של מי מלח, נתתי לו שוב כדור, סירופ, נורופן להורדת חום, מרפסת, מקפיא.. שום דבר לא עוזר, הוא לא מפסיק להשתעל ולנבוח. מה עושים??? רצים למיון?? (ואני עם תינוקת בת שבועיים.. ככה שכל הריצות לרופאים נופל על בעלי..)
אז הוצאתי למרפסת, פתחתי את המקפיא, וגם נתתי לו את הכדור הורוד הקטן הזה מי שמכיר.. מקווה שזה בסדר, לא יכלתי לחכות לרופאה..
למחרת - שוב זה חוזר, כבר היה שבת, נתתי שוב כדור בלית ברירה.
מוצ"ש יחסית היה רגוע, יום ראשון רופאה - היא אמרה שזה שיעול רגיל ונתנה איזה סירופ
(בעלי לא סיפר לה על ה'נביחות' שהיו לו בלילות..)
הלילה שוב, שיעול של סטרידו בלי הפסקה, כבר שעתיים..
עשינו אנלציה של מי מלח, נתתי לו שוב כדור, סירופ, נורופן להורדת חום, מרפסת, מקפיא.. שום דבר לא עוזר, הוא לא מפסיק להשתעל ולנבוח. מה עושים??? רצים למיון?? (ואני עם תינוקת בת שבועיים.. ככה שכל הריצות לרופאים נופל על בעלי..)
הנושאים החמים