כללי סיום סיפור אוצר סטוק בע"ה

  • הוסף לסימניות
  • #1
חברת אוצר סטוק השיבו לנו תשובה זו:

Hello

First, Let me apologize for the delay, I was away from the office for 2 weeks.

Here is how we will process it.

1) Because of copyright reasons, we will need a detailed list of all buyers, including their names, address, phone numbers, emaill addresses and fonts they want.

2) we will send you a paypal money request for the TOTAL amount.

3) After we receive payment , we will send the fonts to each individual by email.

I hope that this will work out, If you have any questions or concerns, please feel free to discuss it with us, we are here to serve you!

Thanks for your business.

Josh - OtzarStock Support

והתרגום:

ראשית, הרשו לי להתנצל על העיכוב, הייתי מחוץ למשרד במשך 2 שבועות.

הנה איך אנו לעבד אותו.

1) בגלל סיבות זכויות יוצרים, תהיה עלינו רשימה מפורטת של כל הקונים, ובכלל זה את שמם, הכתובת, מספרי טלפון, כתובות emaill והגופנים שהם רוצים.

2) אנו שולחים לך בקשת כסף PayPal לסכום הכולל.

3) לאחר שנקבל את התשלום, ואנו שולחים את הגופנים לכל פרט בדוא"ל.

אני מקווה שזה יסתדר, אם יש לך שאלות או חששות, אל תהסס לדבר על זה איתנו, אנחנו כאן כדי לשרת אותך!

תודה על העסק שלך.

ג'וש - תמיכת OtzarStoc

ולכן: כל אחד שהזמין משקלים שישלח לי לתיבה האישית כאן את: 1. תיבת המייל שלשם צריכים המשקלים להגיע. 2. כתובת מגורים 3. טלפון

ונקווה שהסיפור יגיע אל סופו הטוב בשלום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יגמר לפני ראש השנה? הלוואי!!

נכתב ע"י תקוה;1067762:
ולכן: כל אחד שהזמין משקלים שישלח לי לתיבה האישית כאן את: 1. תיבת המייל שלשם צריכים המשקלים להגיע. 2. כתובת מגורים 3. טלפון

לא קיבלתי עדיין מכולם את הפרטים הנ"ל.

יש כאלו זריזים שכבר מחכים על קוצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י תקוה;1069443:
לא קיבלתי עדיין מכולם את הפרטים הנ"ל.

יש כאלו זריזים שכבר מחכים על קוצים.

אני כבר קבלתי הפונט שהזמנתי!
וזה המקום לומר תודה רבה למארגנים והטורחים, טרחה גדולה, עבור הכלל,
תקווה וyhk

להם, ולכל בית ישראל, יהי רצון שנכתב כולנו ונחתם, בספרן של צדיקים גמורים, השנה,ובכל שנה, לחיים טובים וארוכים. מלאי מצוות ומעשים טובים.
וממילא, רוב אושר ושמחה וכל טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קיבלתי את הפונטים שהזמנתי. היה למה לחכות...
תודה על הכל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני קיבלתי. תודה רבה לכל אלו שטרחו בעניין. וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה הקב"ה ישלם שכרם...
שנה טובה כתיבה וחתימה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ג"א מצטרפת לנ"ל ומברכת את כל המעורבים במבצע, בברכת יישר כח!!! ושנה טובה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני לא קבלתי כלל את הפונטים שהזמנתי- איך יתכן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם אני קיבלתי.
תודה, ושנה טובה לעוסקים במלאכה - תקוה ו-YHK.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י yoel32;1079155:
אני לא קבלתי כלל את הפונטים שהזמנתי- איך יתכן?

כנ''ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ג"א מצטרף בברכת ייש"כ לכל העוסקים במלאכה.

כתיבה וחתימה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני לא קיבלתי.
אודה לבדיקתך לאחר ראש השנה.

שנה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
קיבלתי אתמול את הפונטים.
תודה לתקוה שפעלה במסירות בענין זה.
שנה טובה לכל באי הפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קיבלתי, תודה ושנה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ראשית- אמן על כל הרכות, תודה.
שנית- מי שעדיין לא קיבל שיפנה אלי באישי.

שנה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
קיבלתי,
ותודה רבה על המסירות הרבה לעניין
שנה טובה ופוריה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
למשתמשים בתוכנת תג, האם יש מיפוי תואם לאותיות, לאחר ניסוי ממה שברשותי, עדיין הקרנינג לא מושלם דיו, וגם חסרים דברים במפת תוים, שכן מופיעים תחת מיפוי לא מתאים - המדובר באות אהבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מצטרף לנ"ל המיפויים שעובדים טוב עם הפונטים הנ"ל אינם מראים למשל הל' כפופה וכן אותיות עם תגים, והמיפוי שמראה הכל לא עובד טוב עם הפונט מבחינת רווחים וכו'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה