סיפור ירושלמי

  • הוסף לסימניות
  • #1
למי שמכיר את הדמויות המילים מיותרות.
ולמי שלא מכיר, הסיפור מידי ארוך... יותר מאלף מילים!

אולי רק קצת הרגשה אישית,
בבית הזה ראיתי שאפשר להיות צדיקים וגם סבלניים.
קדושים וגם מבינים.
יראים וגם נעימים.

יש אנשים שרודפים אחרי המצלמה.
ויש אנשים שרודפים אחרי הצלם.
ויש צדיקים שרודפים רק אחרי אהבת האדם.

וקצת סוציולגיה ירושלמית למי שלא טעם.....
במאה שערים מכנים את הירושלמים שחיו בה מתחילת המאה הקודמת
ולא הגיעו באמצע המאה, לפני המלחמה העולמית ואחריה
בשם "סברס" מקביל לצבר הישראלי רק שבעוד הצבר הישראלי קצד דוקר,
הסברס הירושלמי זה יהודי עם ניצוץ בעינייים והרבה שמחה בלב.
גוטפרב, חשין, דייטש, אייזן .......

אפשר להבחין בהם בקלות מאד, למרות הבגדים הדומים
צריך להביט בפנים ובעיקר בעיינים
ולראות האם יש בהם איזה מבט קצת חזק שנשאר מהאווירה שחיו בה בארופה
או שנושב בפניהם וקורן מעיניהם הוד קדומים שקיבלו בירושלים העתיקה והישנה.

ירושלים של מעלה.

כתיבה וחתימה טובה.
ברוך יערי.

צפה בקובץ המצורף 24129


צפה בקובץ המצורף 24130


צפה בקובץ המצורף 24131


צפה בקובץ המצורף 24132
 

קבצים מצורפים

  • 1.jpg
    KB 88.7 · צפיות: 53
  • 2.jpg
    KB 81 · צפיות: 38
  • 3.jpg
    KB 101.5 · צפיות: 37
  • 5.jpg
    KB 117.1 · צפיות: 39
  • הוסף לסימניות
  • #2
בס"ד

תמונה 1,3,4 עובדים יחד כסדרה תיעודית.
חשיפות מעולה.
צילמת ברגישות מדהימה את אנשי ההוד הללו.
כבוד גדול ברוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תמונות מעבירות המון רגש.
בצד הטכני לא מושלמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ברשותך ערכתי מעט את הראשונה.
הפריע לי מאוד האפרוריות שלדעתי לא במקומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י צל99;168664:
תמונות מעבירות המון רגש.
בצד הטכני לא מושלמות.

בס"ד

כבוד גדול לי לידיעותייך הנרחבות בטכניקות צילום.
דבר שלמדתי, לא כל תמונה חייבת להיות מוצגת בהיסטוגרמה מצד לצד.
אם כוונתך הייתה לאנדר בחשיפה.
לפעמים אנדר בחשיפה מביא עומק בצבעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
סיפור ממש מצוין .
סט ממש מיוחד .
אהבתי את העריכה שנעשתה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אהבתי את המסר שרצית להעביר חזק מאוד ומרגש...
הלוואי ונזכה שהדור הבא יסתכל עלינו כך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י יעקב1;168689:
בס"ד

כבוד גדול לי לידיעותייך הנרחבות בטכניקות צילום.
דבר שלמדתי, לא כל תמונה חייבת להיות מוצגת בהיסטוגרמה מצד לצד.
אם כוונתך הייתה לאנדר בחשיפה.
לפעמים אנדר בחשיפה מביא עומק בצבעים.

גם עומק בצבעים אין שם.

בפשטות-
אתה חושב שהעריכה שעשיתי מוסיפה או גורעת?
אתה חושב שהחשיפה הבסיסית נכונה?

אני יודע שלפעמים מצלמים באנדר ללפעמים בכוונה שורפים כמעט הכל-
זה מתאים לדעתך במקרה הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בס"ד

מבחינתי החשיפה טובה במקרה הנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תמונות שמביעות המון...
מיוחד במינו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
התמונה הראשונה נהדרת, מאוד מביעה. והעריכה מוסיפה לה את הטאץ' האחרון הנדרש (אבל אולי טיפ טיפה אדומה מדי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
וואי, לרגע חשבתי שזה דוד זריצקי כאן :0)
אבל באמת - העברתם את המסר, וחזק.
תמונות שהייתי רוצה שילדי יראו מול עיניהם תמיד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י יעקב1;168689:
בס"ד

כבוד גדול לי לידיעותייך הנרחבות בטכניקות צילום.
דבר שלמדתי, לא כל תמונה חייבת להיות מוצגת בהיסטוגרמה מצד לצד.
אם כוונתך הייתה לאנדר בחשיפה.
לפעמים אנדר בחשיפה מביא עומק בצבעים.

אין חיה כזאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י azriel;168771:
אין חיה כזאת.

בס"ד

בהזדמנות אני אביא דוגמא במיוחד בשבילך.
והנה כבר הבאתי: http://www.prog.co.il/showthread.php?t=19324
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תשמע, אתה תותח. איך הצלחת להכנס לצלם בתוך הבית.
זו סדרת תמונות שממש מעבירה את התחושה ביתית הקיימת בבתים במא"ש.
אהבתי מאוד.
שלא לדבר על הפורטרטים המושלמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בצילום ללא פלש, תרמת לאוירה ולאי מציאותך שם :)
הראשונה, תמונה יפה ומרשימה ומכובדת.
למרות האסא הגבוה ומצלמת הפוג'י הגעת לתוצאות יפות.

יעקב, לגבי 'חשיפת חסר' וההבדלים בין צילום דיגטלי שדומה לשקופיות לבין צילום בRAW שדומה לפילים, אסביר בל"נ בע"ה באשכול שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בס"ד

מחכה לקרוא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כרגיל, רק אתה מסוגל לעשות דבר כזה בקסבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה רבה
מרגש במיוחד!

במיוחד הרביעית.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תמונות יפות, ויש גם ביקורת.

תמונה 1 ו- 2 קומפוזיציה נהדרת, אבל חסרות מעט אור לטעמי, תמונה 3 - לא אהבתי את הקמפוזיציה.

תמונה 4 יפהפיה.

יתכן שלטעמך זה הביצוע המושלם, נהרא נהרא ופשטיה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה