דרוש מידע סמינר פרי חכמה

  • הוסף לסימניות
  • #1
מישהי מכירה ויכולה לספר לי מה קורה שם היום? מבחינת תנאים, התנהלות וסוג הבנות.
מבררת עבור תלמידה טובה, חלשה לימודית ומוכשרת מאד באומנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עברו השנה למקום חדש משופץ ויפה שנבנה עבורם
כיתות קטנות
עם המון אמנות והשקעה
גם בפן הלימודי המון עזרה והגעה להשגים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה ממש!
איזה סוג בנות יש שם?
התלמידה שלי מתמודדת מבחינה רוחנית אבל היא צנועה, בכיוון טוב ויש לה שאיפות.
מתאים לה?
יש לך טלפון שאוכל לברר או להירשם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דוקא נשמע לי מתאים
הטלפון של המנהלת:052-7615372
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דוקא נשמע לי מתאים
הטלפון של המנהלת:052-7615372
בהצלחה
איך הסמינר? לאיזה סוג בנות זה מתאים?
אני מחפשת לבחורה שסמינר סטנדרטי לא יתאים לה.
בחורה עם שאיפות, שמורה מאד! קשה לה עם עניין הביגוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש את סמינר "הליכות" שמור ואיכותי בבית שמש.
יש להן תלמידות מכל הארץ.
ממשפחות טובות
לבנות עם אתגרים לימודיים ורגשיים - לימודי אומנות ברמה גבוהה מאוד!!
זה הטלפון של המנהלת -052-7176978
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מכירה את סמינר פרי חכמה אישית
הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רוחנית
זה מקום מעולה מכל הבחינות! הבנות שם הן בנות בית יעקב!
הוואי מדהים. צוות מסור. עם הרבה הצלחה
הבנות שם מאושרות ומצליחות ומוכשרות ביותר בתחום האמנות
זה לבנות תיכון ט'-י"ב
זה סמינר בית יעקב לכל דבר.
זה כבר השנה ה-11 ויש שם הרבה בנות שיצאו לשוק העבודה והקימו בתים בישראל! ב"ה

לפרטים והרשמה אפשר לפנות למזכירות הסמינר
מזכירות טל: 02-6741118
AIorK4yldUVqItYhw2y8yK5rsMP0fTL270vdyxTUFLtLBt0DYvJ6XfFeYVLnXOmrDnHfReZH064lq3s5_3FH

הן לומדות שם מקצועות קודש וחול והרבה אומנויות כגון קרמיקה,צורפות,עיצוב פנים,דרמה,גרפיקה,מחול, הפקת אירועים ועוד...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני מורה עכשיו בפרי חכמה לעיצוב חזותי
סמינר בית יעקב, ברמה אומנותית גבוהה ומקצועית ממש,
מכין את הבנות לעבודה בשטח
הווי חברתי מהמם!
יש וועדה רוחנית שמבררת על הבנות, עכשיו הם באמצע רישום לשנה הבאה ומאד מסננים.
ממליצה בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
האם הרמה האינטלקטואלית של הבנות היא ממוצעת לגיל?
האם מתאים לבת שקשה לה רק בחשבון ואנגלית אבל מבחינה קוגנטיבית היא מעל הממוצע?
שואלת כי הבנתי שכולן שם עם 07 (ותתקני אותי אם חלילה קבלתי מידע שגוי!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אשמח לענות, אחותי למדה שם

@טלטולה - הבנות הן אכן עם קשיים במתמטיקה ואנגלית אבל ברמה קוגניטיבית תקינה ואפילו גבוהה!
הן עוברות מבחן כניסה באמנות ברמה גבוהה של בערך 3 שעות. רק מי שמצליחה במבחן- מתקבלת.
ה07 זה נטו ההגדרה של משרד החינוך - בנות שאכן מתקשות בחלק מן המקצועות.
מבחינת משרד החינוך כל בת שקצת קשה לה בתחום עיוני מוגדרת כ07, בפרי חכמה מתקבלות בנות ברמה הגבוהה.

בשנים הראשונות אכן היו קשיים יותר
ב3 שנים האחרונות, הסמינר עשה שינוי רציני מאד, בנות ברמה הן רוחנית, התנהגותית
ייתכן שלפעמים נכנסת בת אחת שפחות מתאימה, היא מקבלת את מלוא העזרה והמעטפת,
ואם בכל זאת אינה מתאימה, מקבלת עזרה להעברה לתיכון אחר.

ממליצה פשוט ליצור קשר ולתאם פגישה. אפשר לבוא לראות ולהתרשם בעצמכן מהמקום, הצוות והתלמידות
במקום רק לשמוע שמועות.


כותבת כי אכפת לי שיש בנות שהמקום היה מציל אותן אך הן אינן מודעות או שמעו שמועה רעה
אפילו לאחותי בכיתה הייתה חברה שהתלבטה אם לבוא איתה לפרי חכמה,
ובעקבות שמועות היא לא הגיעה, ולצערה אחרי שנתיים הבת כל כך התקשתה בתיכון שאליו הלכה וכשהיא רצתה להתקבל כבר לפרי חכמה
מצבה הרוחני כבר לא התאים לרמה ולא התקבלה. וחבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כאחת שעובדת שם- אכן מיועד לבנות עם קושי מעט בתחום העיוני, אבל ברמה גבוהה בתחום האמנות, חברה, צוות..
מומלץ לכל אחת פשוט ליצור קשר ולקבוע פגישה לבוא להתרשם בעצמה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה