דרוש מידע ********** סנטר

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה פשוט לא יאמן איך שכל שבוע מחדש הלקוחות שלהם לא מתעצלים וכותבים למערכת העיתון סיפורי ניסים ונפלאות! זה נשמע כ"כ אמין. ממש כבש אותי.
כנראה לא ראיתם שזה היה הם בעצמם ותבעו אותם על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
למה לכם מלעיזים? הסתפקו קודמיי בתודות שמקבלים באלפא בריין סנטר מהמטופלים. גם אני לא נמנית מאילו שטורחים ומודים, בטח שלא בראש כל חוצות. אבל. בעלת ניסיון הנני בטיפול של אחד מבני משפחתי באלפא בריין סנטר והפלא פלא - היינו מרוצים. מותר לנו? תודה באמת. לנו הם עזרו מאוד. הם לא הבטיחו הבטחות, לא שכנעו את ה'לא משוכנעים', המליצו לנסות וניסינו, הניסיון עלה יפה מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
למה לכם מלעיזים? הסתפקו קודמיי בתודות שמקבלים באלפא בריין סנטר מהמטופלים. גם אני לא נמנית מאילו שטורחים ומודים, בטח שלא בראש כל חוצות. אבל. בעלת ניסיון הנני בטיפול של אחד מבני משפחתי באלפא בריין סנטר והפלא פלא - היינו מרוצים. מותר לנו? תודה באמת. לנו הם עזרו מאוד. הם לא הבטיחו הבטחות, לא שכנעו את ה'לא משוכנעים', המליצו לנסות וניסינו, הניסיון עלה יפה מאוד.
ולמה שלא נצטרף את ההודעה שלך לדומותיה, המתפרסמות חדשות לבקרים ב'רשות הרבים'
שימי לב שהתודות למכון זה ודומיו עולות בעשרות מונים על ההודאות שמתפרסמות עבור 'יד שרה' 'עזר מציון' 'עזרה למרפא' ודומיהם ביחד
כלומר לכל הארגונים המפורסמים והידועים בעזרתם, מתפרסמות 3 תודות בשנה, ולארגונים שעזרתם מוטלת בספק, מתפרסמות 8 תודות בשבוע, הלא דבר הוא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ולמה שלא נצטרף את ההודעה שלך לדומותיה, המתפרסמות חדשות לבקרים ב'רשות הרבים'
שימי לב שהתודות למכון זה ודומיו עולות בעשרות מונים על ההודאות שמתפרסמות עבור 'יד שרה' 'עזר מציון' 'עזרה למרפא' ודומיהם ביחד
כלומר לכל הארגונים המפורסמים והידועים בעזרתם, מתפרסמות 3 תודות בשנה, ולארגונים שעזרתם מוטלת בספק, מתפרסמות 8 תודות בשבוע, הלא דבר הוא?
שימו לב לניסוח ג"כ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בלי להכנס לכל סוגי הנוירופידבק, גם אם ********** זה מעולה למה לשלם כזה הרבה. קונים מכשיר בכמה אלפים וזה מספיק לכמה אנשים וטיפולים שרוצים
נ.ב. אני לא מקבל את כל הטענות שמי שכותב בעד ********** הוא שתול מטעמם כי אין לדבר סוף (אולי אלו שכותבים נגד הם מהמתחרים וכו' על כל נושא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שמעתי המון על שלושת המימדים.
יעיל מאוד ועזר להרבה אנשים.
יש משהי שעובדת בשילוב של - שלושת המימדים מח אחד וא'ב'.
אשה מדהימהה - בשם חווי וייס בבני ברק.
אם תרצו את הטלפון שלה אנסה לחפש
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הדינאמי גם לא משהו, אבל האקספוננציאלי, רואים תוצאות מיד. בדוק!!!
האקספוננציאלי עוזר רק ב70%, הפרומופוטנציאלי זה המילה האחרונה, כל השאר שרלטנים.
הייתי ממליץ יותר על הפרופרוסוניואלינילי!

קורקורדינלי.
יעיל גם במקרי קצה.

זה עובד על העקרון של מילתא דשטותא של הרב מברסלב. עובד פלאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בלי קשר לחברה הזאת ספציפית, כדאי להבין שיש לא מעט מטפלים ומכונים נפשיים שאיני רוצה לנקוב בשמם, שאתה יכול להיות מטופל שלהם שנתיים והם לא מנסים באמת לפתור את הבעיה...
פגישה טיפול שבועית = 200 ש"ח
הדרכה שבועית = 250 ש"ח
מה שנותן להם למשוך זמן בשביל להשאיר את הפציינט!
אין לכם מושג באיזו יר"ש של המטפל מדובר וק"ו בן בנו של ק"ו של המנהל... ובהחלט יתכן שתשימו לב לכך רק אחרי ששילמתם - תחזיקו חזק - תכינו כוס מים וכסא לשבת עליו :

35000 ש"ח טבין ותקילין לאנ"ש!!! (עם קבלה?:p)

הסיבה שאני כותבת את זה, שלפחות אחרים לא יפלו כ"כ - בשביל לעזור לילד/ה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה