דרוש מידע סעודות שבת למאושפזים בהדסה עין כרם

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם יש ארגון שדואג לסעודת שבת לחלוקה למאושפזים? אפילו בתשלום.
מדובר על אדם שלא יכול ללכת למקום מרכזי לסעודה (אם יש בכלל כזה...)
תזכו למצוות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר לסכם עם משהו יביא לו לחדר.
נותנים שם מאוד יפה אוכל טעים ואסטתי.
והם אורזים הכל בשקיות וקופסאות מה שצריך
אני אישית כבר כמה וכמה פעמים יצא לי להתשמש.
חסד אמיתי.
כולל מיץ ענבים ושתיה וחלות. הכל מה שצריך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אפשר לסכם עם משהו יביא לו לחדר.
נותנים שם מאוד יפה אוכל טעים ואסטתי.
והם אורזים הכל בשקיות וקופסאות מה שצריך
אני אישית כבר כמה וכמה פעמים יצא לי להתשמש.
חסד אמיתי.
כולל מיץ ענבים ושתיה וחלות. הכל מה שצריך.
צריך להירשם?
איפה זה? יודעת לתת לי עוד פרטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אפשר לסכם עם משהו יביא לו לחדר.
נותנים שם מאוד יפה אוכל טעים ואסטתי.
והם אורזים הכל בשקיות וקופסאות מה שצריך
אני אישית כבר כמה וכמה פעמים יצא לי להתשמש.
חסד אמיתי.
כולל מיץ ענבים ושתיה וחלות. הכל מה שצריך.
נכון מאוד
אני מכיר את העומד בראש ארגון
בן אדם צנוע, לא מגיע כמעט לשם
כמעט לא יודעים מי הבן אדם העומד מאחרי הארגון הענק
מי כעמך ישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מישהו יודע לתת לי עוד פרטים אם צריך להירשם לזה? או מאיפה לוקחים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה מה שהינו רוצים, שיביאו סעודות מאורגנות,
אבל רק אם זה הולך ככה לא שמישהו יטרח במיוחד....
יש סעודה מרכזית ויש שקיות מאורגנות לקחת לחדר (לא ממש אותו אוכל)
אם אין לכם מישהו שיכול להביא לו- שזה עדיף, אז צריך להגיד מראש שם+פרטי אישפוז (חדר, מחלקה וכו')
ואז בע"ה שולחים לו, רק חשוב לדעת שמעלים למחלקות אחרי שגומרים את החלוקה במקום אז זה יוצא בערך חצי שעה אחרי החלוקה במקום.
אם את רוצה שיעלו לו אז תשלחי לי למייל פרטים ואני אעביר בע"ה למי שמארגן את הרשימה של זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש סעודה מרכזית ויש שקיות מאורגנות לקחת לחדר (לא ממש אותו אוכל)
אם אין לכם מישהו שיכול להביא לו- שזה עדיף, אז צריך להגיד מראש שם+פרטי אישפוז (חדר, מחלקה וכו')
ואז בע"ה שולחים לו, רק חשוב לדעת שמעלים למחלקות אחרי שגומרים את החלוקה במקום אז זה יוצא בערך חצי שעה אחרי החלוקה במקום.
אם את רוצה שיעלו לו אז תשלחי לי למייל פרטים ואני אעביר בע"ה למי שמארגן את הרשימה של זה.
תודה רבה!
ממש מחמם את הלב.
אם יש מישהו שיביא לו, צריך להירשם?
מאיפה לוקחים את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה רבה!
ממש מחמם את הלב.
אם יש מישהו שיביא לו, צריך להירשם?
מאיפה לוקחים את זה?
בשמחה, שיהיה בשורות טובות.

הרישום זה רק בשביל שידעו במהלך השבת למי וכמה ללכת
והסעודות והחלוקה נמצאים באולם ליד בית כנסת קפלן (איפה שהמנין הספרדי) בקומה 0
כמעט כל דתי שתשאלו שם ידע לומר לכם איפה זה.
בבוקר יש גם קידוש לפני הסעודה ויש שם קוגל ירושלמי, עוגות ונראה לי גם הערינג, בקידוש אין שקיות אבל אם יש לו מלווה הוא יכול לרדת לארגן לו צלחת ולקחת מיץ ענבים לקידוש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכון מאוד
אני מכיר את העומד בראש ארגון
בן אדם צנוע, לא מגיע כמעט לשם
כמעט לא יודעים מי הבן אדם העומד מאחרי הארגון הענק
מי כעמך ישראל

אם דיברת על הנדלר

צנוע זו מילה צנועה לאיש הזה, הוא לא נוגע בכסף/אוכל של הארגון.
כשהוא נמצא במטבח הוא הולך לקנות שתיה כי הוא אפילו לא שותה על חשבון המטבח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בשמחה, שיהיה בשורות טובות.

הרישום זה רק בשביל שידעו במהלך השבת למי וכמה ללכת
והסעודות והחלוקה נמצאים באולם ליד בית כנסת קפלן (איפה שהמנין הספרדי) בקומה 0
כמעט כל דתי שתשאלו שם ידע לומר לכם איפה זה.
בבוקר יש גם קידוש לפני הסעודה ויש שם קוגל ירושלמי, עוגות ונראה לי גם הערינג, בקידוש אין שקיות אבל אם יש לו מלווה הוא יכול לרדת לארגן לו צלחת ולקחת מיץ ענבים לקידוש.
יישר כח!
סליחה על ריבוי השאלות....
יודעת מתי שעות החלוקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יישר כח!
סליחה על ריבוי השאלות....
יודעת מתי שעות החלוקה?
אחרי התפילות לפי המניינים בשגאל, לא יודעת את השעות השבוע.

אישית ממליצה שאם כן יש דרך לאכול באולם, אז לאכול שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הם חזרו לסעודות מרכזיות?
כי אני הייתי שם לפני כשנה והיה שם רק חלוקה לחדרים בשקיות הכל מסודר
ורק המשפחה שלהם אכלה שם
באמת חסד עצום בצורה כל כך נדיבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #18

אם דיברת על הנדלר

צנוע זו מילה צנועה לאיש הזה, הוא לא נוגע בכסף/אוכל של הארגון.
כשהוא נמצא במטבח הוא הולך לקנות שתיה כי הוא אפילו לא שותה על חשבון המטבח.
כן כן דברתי עליו
איש צדיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ובמשך השבוע יש משהו למלווים לאכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מי שמארגן בפועל את כל הלוגסטיקה שם
זה הרב פרץ שכבר עשרות שנים נמצא שם כל שבת יחד עם רעייתו, וב 7 שנים אחרונות גם ביתו שנולדה לאחר שנים רבות של ציפייה.
יש לו צוות של בחורים שעוזרים לו
מלבד הצורך הגשמי שהם מספקים, הם מספקים גם את הצורך הרוחני, שכם מי שנזקק לשהות שם בשבת, מרגיש עונג שבת אמיתי מתובל באווירה ודברי תורה.
מלאכים ממש!
ירבו כמותם.
צריך לתרם מולם שיביאו לחדר, ומקבלים הכל ארוז אסטטי וטעים ברמה גבוהה ביותר!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה