דרוש מידע ספה לסלון, מה עדיף עור או סקאי? ריקליינרים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפני רכישת ספה חדשה.
מה הייתם מייעצים?
ספת עור יותר נעימה, אבל האם העור לא יותר נשחק מסקאי או דמוי עור?
מצד שני כאמור, הסקאי והדמוי עור מזיעים ופחות נעימים...
צבע בהיר - שיפה יותר, או צבע כהה שפרקטי יותר?
עם ריקליינרים - כדי שיהיה אפשר להתפנק בשבת אחרי הדלקת נרות עד הסוף,
או בלי, כדי שהילדים לא ישחקו עם זה וזה יישבר?
האם יש חברות מסויימות שמומלצות? מאיזו בחינה?
והיכן הייתם ממליצים לרכוש את הספה, הן מבחינת מחיר והן מבחינת שירות ואחריות?

בקיצור, כל מה שאתם יכולים לתרום לנו כדי שנבצע את הרכישה על הצד הטוב ביותר.

תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ספת עור אפשר לנקות בקלות.
צבע זה לפי טעם אישי, אני לקחת בצבע אפור בהיר וזה מאד יפה מוסיפים מעל כריות צבעוניות וזה מאד מוסיף.
בקשר לאפשרות שזה הפתח לשכיבה כלומר להרים רגליים.
לי יש בספה ואני בקושי משתמשת בזה.
אבל כן חשוב לקנות במקום טוב שתיהיה נוחה
אני קניתי בד"ר גב והיא באמת נוחה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
עוקבת מאד!
מחכה להמלצות.
רוצה כבר לקנות...ולא יודעת מה, איפה, איך מתחילים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לי יש ספה סקאי 4 שנים והיא כבר מקולפת בהרבה מקומות... (אני גרה באזור יבש מאד).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ספה מעור קלה לניקוי אבל המגע שלה קר. לנו יש בבית ולפעמים בחורף לא מתחשק לשבת עליה כי היא קרה... לעומת ריפוד בד שהוא לא קר למגע, וגם לא מזיעים עליו. אבל בד קשה יותר לניקוי.
יש לנו עור כבר 5 שנים, וזה היה יד שניה (ממחסן, לא יודעת כמה זמן היה אצל הבעלים הקודם) ולא כ"כ נשחק.
צריך לשמן מידי פעם- לעבור עם סמרטוט טבול בקצת שמן זית ולשפשף היטב.
ריקליינרים- אם תצליחו לעמוד על זה שרק ההורים פותחים, ואף פעם לא יושבים על ההדום כשהוא פתוח- אז אולי כדאי הפינוק הזה. מנסיון אצל קרובים אם זה חופשי לילדים- לא כדאי.
אנחנו קנינו ספה יד שניה, אז אין לי המלצות למקום או מחיר.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש לי ספת עור תעשייתי בהירה
מאוד לא ממליצה שלי מהר מאוד הפכה להיות שחורה :confused:

אני מחפשת לקנות ספת עור חומה או שחורה יד שניה. מישו מוכר אולי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה, יש כאלו שאין להם ספה??
או אין להם כח להמליץ.....
או לא מרוצים....
מחכה לעוד כמה נחמדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לי יש סקאי 10 שנים מיד 2.
מהממים, בלי קילופים נראות כמו חדש.
בקשר לקור, קבוע על הספה יש לי כרבולית (בצבע יפה, עלתה 20 שקלים), אז אנחנו מתפנקים איתה.

מציעה לך לקנות צבע ביניים לא בהיר ולא כהה. כמו אפור בהיר או כאמל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא כדאי לקנות ספה חדשה. בזבוז כסף.
קנינו ספת עור יד שניה (חברת פרנקו פרי), ברבע מחיר. נראית כמו חדשה ממש.
יש ביד 2 ספות מעולות. החיסרון היחיד שהשקענו בנסיעות וחיפושים עד שהגענו לספה שרצינו, אבל היה שווה.
היתרון בספת עור, שמנקים אותה והיא נראית חדשה. אישית אני אוהב יותר את המגע של ספת בד.
מבחינת צבע, התלבטנו בין שמנת לשחור, ובסוף מצאנו ספה שחורה, אז זה מה שיש לנו, וזה מעולה, לא רואים שום לכלוך.
עור איכותי זה דבר שניכר לעין, ואין מה להשוות לדמוי עור לסוגיו.

הכי חשוב, יש ספות שנראות מיליון דולר, אבל הם ממש לא נוחות לישיבה (גם של מותגים ידועים ונחשבים). עמוקות מדי, קצרות מדי, רכות מדי, קשות מדי וכו'. חובה לשבת על הספה ולראות איך היא.

נ.ב.
ספה שאני מאוד אוהב, זו הספה של איקאה עם ריפוד מתחלף. לא זוכר את הדגם עולה בסביבות ה900ש"ח בסייל שלהם, וקונים ריפוד חדש ב100-200 ש"ח ויש ספה חדשה.
היו לנו 2 ספות כאלה, וכל פעם שחידשנו ריפוד, שיחקנו עם הצבעים והיה חגיגה לעיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עם ריקליינרים - כדי שיהיה אפשר להתפנק בשבת אחרי הדלקת נרות עד הסוף,
או בלי, כדי שהילדים לא ישחקו עם זה וזה יישבר?
אנחנו נהנים מאד מהריקליינרים.
הילדים יודעים שזה לא מיועד להם ולא פותחים, בע"ה כשהם יגדלו הם הם יהנו מזה גם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כל ספות העור האמיתי שנתקלתי בהן נראו בין מצב לא טוב לנורא ואיום!
במקרה הטוב העור "מקומט" ונפול, ובמקרה הרע מקולפות, קרועות ושחוקות עד מוות.

לי יש ספות כ-18 שנה, עור תעשייתי בצבע שמנת.
לא נשחקו, לא שקעו ולא התקלפו.
עכשיו הן זקוקות להחלפה כי הן נקרעות בתפרים.
אבל במחיר ששילמנו עליהם הן מיצו את עצמן הרבה מעבר למצופה.
ולמי שפוחדת מהנקיון, עור תעשייתי מקבל בהכנעה כל סוג של ניקוי, החל ממגבונים עבור דרך ספוג הפלא, ועד שפשוף בתמהיל אבקת כביסה עם אקונומיקה. תלוי ברמת ההזנחה.

הייתי קונה אותן היום שוב.
מישהו יודע איפה נמצאת חנות אלקנטרה (הייתה בעבר בצומת שילת)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אנחנו נהנים מאד מהריקליינרים.
הילדים יודעים שזה לא מיועד להם ולא פותחים, בע"ה כשהם יגדלו הם הם יהנו מזה גם.
כנראה שיש לי עוד כמה דברים ללמוד ממך בענייני חינוך ילדים
ולא רק בהרגלי התנהגות עם ספות...
אשריך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
להורים שלי (בית עם ילדים) יש ספה מסקאי חום עם ריקליינר,
הילדים משתמשים לעיתים אבל יודעים שצריך לשמור,
ספה נוחה מאד ונראית טוב אחרי כמעט 4 שנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ולמי שפוחדת מהנקיון, עור תעשייתי מקבל בהכנעה כל סוג של ניקוי, החל ממגבונים עבור דרך ספוג הפלא, ועד שפשוף בתמהיל אבקת כביסה עם אקונומיקה. תלוי ברמת ההזנחה.
לפי הידוע לי, אסור להשתמש בספוג הפלא על עור / דמוי עור
וגם ההמלצה לשימוש באקנומיקה, נראית לי מוזרה
ספוג הפלא פוצע ומוריד שכבות מהאריג (כמו שרואים, בשימוש עם ספוג הפלא לניקוי קירות הבית)
אקנומיקה, יכולה לפגוע בצבע, אא"כ היא מדוללת ברמה גבוהה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לפי הידוע לי, אסור להשתמש בספוג הפלא על עור / דמוי עור
וגם ההמלצה לשימוש באקנומיקה, נראית לי מוזרה
ספוג הפלא פוצע ומוריד שכבות מהאריג (כמו שרואים, בשימוש עם ספוג הפלא לניקוי קירות הבית)
אקנומיקה, יכולה לפגוע בצבע, אא"כ היא מדוללת ברמה גבוהה.

שיתפתי מהנסיון שלי.
ספוג הפלא לא לשפשף בפראות כמובן.
ואקונומיקה- וודאי שמדוללת במים.

רק היה חשוב לי להדגיש את ההבדל בתחזוקה בין ספת עור לבין עור תעשייתי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה