דרוש מידע ספה לסלון, מה עדיף עור או סקאי? ריקליינרים?

  • הוסף לסימניות
  • #21
נ.ב.
ספה שאני מאוד אוהב, זו הספה של איקאה עם ריפוד מתחלף. לא זוכר את הדגם עולה בסביבות ה900ש"ח בסייל שלהם, וקונים ריפוד חדש ב100-200 ש"ח ויש ספה חדשה.
היו לנו 2 ספות כאלה, וכל פעם שחידשנו ריפוד, שיחקנו עם הצבעים והיה חגיגה לעיניים.
והם גם מאוד נוחות!!
שווה את המחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
עוד נקודת מבט:
אנו בהתאם לנתונים שלנו- משפחה צעירה עם ילדים קטנים-בחרנו לקנות ספת סקאי זולה יחסית.
לא רציתי להשתעבד לספה...
מותר אצלנו לקפוץ על הספה בשמחה, ויש עליה כבר כמה עיטורים קטנים.

ובעז"ה עוד כמה שנים כשהספה תתבלה נקנה חדשה בשמחה.

אגב, אם את בעניין של ספה מתצוגה- זה בהחלט מוזיל עלויות - כדאי לך כמובן לנסות את מרכז הספות. המבחר גדול מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יש למישהו נסיון עם ספה שהריפוד ניתן לכביסה,
כמו זו מאיקאה למשל?
79129203.jpg

https://www.ikea.co.il/catalogue/Living_room_seating/Three_seat_sofas/79129203
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
האם ספות עור איטלקי מתאימות לבית עם ילדים? או עדיף דמוי עור? מה מחזיק ונראה טוב? תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
על הדרך.. אם מישהו מוכר ספה פינתית גדולה יד שניה במצב מצוין שיפנה בבקשה לאישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קנינו טופ לדר- דמוי עור מחנות מאוד יוקרתית ונחשבת בבני ברק

הבטיחו אחריות, וזה הדגם הכי טוב בעולם והכי מתאים לבית עם ילדים וכו' וכו'

הכל שקר אחד גדול!

הכל מתקלף מיום ליום המצב יותר גרוע

ואין עם מי לדבר

פשוט בושה וחרפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לי יש ספת עור איטלקי בלי ריקליינרים בצבע חום כהה כבר 4 שנים - היא נראת כמו חדשה, קניתי אותה בממשרד במרכז רימונים. (היא באמת קרה בחורף, אבל לא נמנעתי מלשבת עליה בגלל זה)
קניתי ביחד איתה כורסת בד מתנדנת עם ריקליינר- לא ממליצה בכלל- הבד משופשף בראש ובידיים.
את הרקליינר קשה היום לסגור. אבל בעיקרון יש אחריות ואני מתעצלת לטפל בזה.
קניתי את הכורסא בזול והשיקול היה שמקסימום היא תהרס ולא הספה הגדולה.
אני מוכרחה לציין שהילדים שלי לעיתים סוררים ומתעללים בשתי הספות (קופצים, מתנדנדים) אני כמובן לא מרשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מי יכולה להמליץ על דגם מוצלח מאיקאה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אצלי בבית-
ספת עור אמיתי 6.5 שנים והילדים קופצים בקביעות - במצב מצויין.
כיסאות דמוי עור - לאחר 5 שנים התקלפו לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #31
לנו יש ספה של ניקולטי עור אמיתי צבע אפור עכבר בלי ריקליינרים, מרוצים מאוד. קנינו אותה יד שניה בשימוש כולל אצלינו כבר 6 שנים ולא רואים את זה עליה. מאוד פרקטי שהצבע כהה, הכסאות שלנו בסלון הם מדמוי עור לבן ואני שומרת מאוד על הנקיון ומשמנת מידי פעם והם מלאים קילופים בתפרים. הצבע נשאר לבן כי אני משועבדת אליהם וזה בבית עם ילדה אחת, בבית מלא ילדים אני לא רואה סיכוי שזה נשאר לבן. לי קרה כמה פעמים שהבת שלי הקיאה על הספה, אין לי מושג איך ספה מבד שורדת כאלו דברים.
שיהיה בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
  • הוסף לסימניות
  • #33
אז במה זה תלוי? איך אפשר לדעת לפני הרכישה האם הספות מתאימות לילדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הסתייגות לגבי רכישה מתצוגה.
קניתי ספת בד מתצוגת של אחת מהחנויות המובילות במגזר, גם באשכול הזה החנות מוזכרת.
הבד התחיל להתפורר בתפרים תוך כמה שבועות. מתפורר ממש, כאילו עשוי מבד יוטה הכי זול של שקים חד"פ.
כשחזרתי אליהם בתוך השנה הראשונה, פתחו עלי כאלה עיניים על ההעזה שלי להתלונן על ספה מתצוגה... היום היא בת שנתיים ונראית כאילו אספנו ספה מהפח.
לצערי אסור לתת אמון גם בחנויות שנראות כרשת מכובדת שלא תבזה את עצמה עם גורטאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ככלל יש לדעת שספה עם ריקלינרים לא עשויה כולה מעור! רק החלק של הספה למעלה, ולאחר כמה חודשים מתקלף הצבע בתפרים ובחלקים שלא עשויים מעור, עקב החיכוך של הריקליינרים בפתיחה והסגירה.
רק ספה ללא ריקלינרים עשויה מעור כולה גם בגב.

בקשר לחנות שהוזכרה, עדיף להתרחק ממי שמוכר כל השנה במחירי חיסול עד 60 70 80 % הנחה... מקונטינרים שהגיעו ממש הרגע... או במחירי תצוגה ללא אחריות וכו'

לנו יש ספה מעור, יד שניה נוחה מאד, קל לנקות עם מים וקצת סבון. והילדים מבלים עליה ולא רואים.
ניתן לקנות מציאות ביד 2.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ממליץ מנסיון ספה עם ריקליינים של חברת cheers
דווקא אותה העה לי מעור אמיתי כ 8 שנים אבל התחילו בקעים בעור (כמובן שרק החלקים העליונים הם עור אמיתי והשאר סקאי) עד שזרקנו אותה.
יש לציין שהריקלינים הם חזקים מאוד ומחזיקים מעמד כמו חדשים! ציינו לנו שזה המעלה של הספה הזו שיש אחריות לכל החיים עליהם (לאחר שנה בתשלום מסויים).
כמובן שקנינו אחריה מאותה חברה אבל לא מעור אלא מבד רחיץ ואנו מרוצים מאוד
קרדיט לחנות "רהיטי עילית" מודיעין עילית שרות ומחיר (החברה הזו לא מצויה ברוב החנויות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
קופצת,
איפה הכי כדי לקנות ספה???
אשמח להמלצות ושמות של חנויות..., תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נ.ב.
ספה שאני מאוד אוהב, זו הספה של איקאה עם ריפוד מתחלף. לא זוכר את הדגם עולה בסביבות ה900ש"ח בסייל שלהם, וקונים ריפוד חדש ב100-200 ש"ח ויש ספה חדשה.
היו לנו 2 ספות כאלה, וכל פעם שחידשנו ריפוד, שיחקנו עם הצבעים והיה חגיגה לעיניים.
כמה זמן החזיקו לכם הספות האלו?
גם הפינתיות של איקאה טובות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש לי ספת עור של ניקולטי כבר 12 שנה הבסיס של הקפיצים מעולה רק העור במושבים קצת התפוצץ אבל כנראה מהשולחן הסלוני שהעוזרת שמה עליה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה