כללי ספריית פונטייפ להורדה חינם?

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י פונטייפ;1403200:
שימוש פרטי זה כמו למטרת שיעורי בית לסטודנטים, התנסות עם פונט מסויים לפני רכישתו.
שימוש מסחרי פירושו שיש צד הנהנה, גם אם המעצב עשה את העבודה חינם אך הלקוח נהנה הרי שזה אסור.

ואם אני נהנה, נניח להכין רשימת קניות למכולת זה בסדר? להכין הזמנה/שלט לאירוע שלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י אולם;1403234:
רעיון נפלא,

לנסות פונט לפני רכישתו

הנה עוד רעיון נפלא, לבדוק את הגפרורים לפני רכישתם....;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני מוצא לעצמי הזדמנות להוקיר ולהעריך את מעשיו של ידידי היקר ר' אילהו פריד

תשמעו סיפור - -
תוך כדי עבודה על פרוייקט מסויים, השתמשתי בפונט מוצלח של פונטייפ. ותוך כדי שמתי לב שחסר לי משקל של הפונט - שעדיין לא קיים כלל במאגר של פונטייפ. כלומר - הייתי רוצה שיהיה משקל נוסף לפונט הספציפי.

וכמו שאני מכיר את הרוח הטובה של ר' אליהו: ביקשתי ממנו את המשקל הספציפי של הפונט שלא בא לעולם.
ציני, לא?

לא עוברים חמש דקות, ופיתום אני מקבל את המשקל של הפונט במייל, שהוא השלים לעצב את המשקל של הפונט במיוחד בשבילי. פשוט נשארתי עם פה פעור מול רוחב הלב וההתחשבות מעבר לנורמה המקובלת בגלקסיית שביל החלב שלנו.

ר' אליהו, מוקיר ומעריך!
ירבו כמותך! [-אולי לא?...] :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י גרף הול;1403791:
אני מוצא לעצמי הזדמנות להוקיר ולהעריך את מעשיו של ידידי היקר ר' אילהו פריד

תשמעו סיפור - -
תוך כדי עבודה על פרוייקט מסויים, השתמשתי בפונט מוצלח של פונטייפ. ותוך כדי שמתי לב שחסר לי משקל של הפונט - שעדיין לא קיים כלל במאגר של פונטייפ. כלומר - הייתי רוצה שיהיה משקל נוסף לפונט הספציפי.

וכמו שאני מכיר את הרוח הטובה של ר' אליהו: ביקשתי ממנו את המשקל הספציפי של הפונט שלא בא לעולם.
ציני, לא?

לא עוברים חמש דקות, ופיתום אני מקבל את המשקל של הפונט במייל, שהוא השלים לעצב את המשקל של הפונט במיוחד בשבילי. פשוט נשארתי עם פה פעור מול רוחב הלב וההתחשבות מעבר לנורמה המקובלת בגלקסיית שביל החלב שלנו.

ר' אליהו, מוקיר ומעריך!
ירבו כמותך! [-אולי לא?...] :)

לוקח חמש דקות לעצב משקל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י משיקו;1403800:
לוקח חמש דקות לעצב משקל?

אני לא יודע.

אולי לוקח רק דקה אחת, והוא סתם מתח אותי חמש דקות?!... ;)
אולי זה היה מוכן, ובשבילי הוא רק עשה איזה פיניש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י גרף הול;1403791:
אני מוצא לעצמי הזדמנות להוקיר ולהעריך את מעשיו של ידידי היקר ר' אילהו פריד

תשמעו סיפור - -
תוך כדי עבודה על פרוייקט מסויים, השתמשתי בפונט מוצלח של פונטייפ. ותוך כדי שמתי לב שחסר לי משקל של הפונט - שעדיין לא קיים כלל במאגר של פונטייפ. כלומר - הייתי רוצה שיהיה משקל נוסף לפונט הספציפי.

וכמו שאני מכיר את הרוח הטובה של ר' אליהו: ביקשתי ממנו את המשקל הספציפי של הפונט שלא בא לעולם.
ציני, לא?

לא עוברים חמש דקות, ופיתום אני מקבל את המשקל של הפונט במייל, שהוא השלים לעצב את המשקל של הפונט במיוחד בשבילי. פשוט נשארתי עם פה פעור מול רוחב הלב וההתחשבות מעבר לנורמה המקובלת בגלקסיית שביל החלב שלנו.

ר' אליהו, מוקיר ומעריך!
ירבו כמותך! [-אולי לא?...] :)

המשקל כבר היה קיים, ורק שלחתי לך אותו כבקשתך.

אם יכולתי לעצב משקל בדקה עד חמש דקות היו לי היום במאגר מעל 10,000 משקלים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
וכל משקל היה שווה לקנות בשקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מעניין, לא הציעו לי בפונטייפ את האפשרות הזאת.

אמרו לי שבאפשרותי לשךןח להם את החומר והם ישלחו לי דוגמא בPDF.
אבל מי יודע כמה זה קשה/לא נעים/מוגבל בזמן וכו'.

בכל מקרה תודה רבה למי שהפנה אותי לאפשרות זו.
וכמובן לפונטייפ על יוזמתם המעניינת והנפלאה
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י אליהו פריד;1404178:
המשקל כבר היה קיים, ורק שלחתי לך אותו כבקשתך.

אם יכולתי לעצב משקל בדקה עד חמש דקות היו לי היום במאגר מעל 10,000 משקלים :)

ר' אליהו, נשמח להסבר על נושא האשכול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לדעתי, טוב עשו, וזה באמת נדרש. יש פעמים שקונים פונט בהבנה שיש בפונט אופציות מסויימות (למד כפופה? ניקוד מלא? טעמים?) ולפעמים קשה מאוד למצוא את כל המידע הנדרש. כך אפשר להתקין את הפונט ולבדוק לבד.

עוד דבר שזה מועיל עבורו, זה להכין כמה סקיצות ללקוח עם פונטים שונים (אפילו אלו שאין לך). כך הלקוח יוכל להתרשם, ואם הוא נדלק על משהו מיוחד, אפשר לרכוש את אותו פונט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י פונטייפ;1403200:
שימוש פרטי זה כמו למטרת שיעורי בית לסטודנטים, התנסות עם פונט מסויים לפני רכישתו.
שימוש מסחרי פירושו שיש צד הנהנה, גם אם המעצב עשה את העבודה חינם אך הלקוח נהנה הרי שזה אסור.
אפשר קצת יותר ברור בבקשה?

מה דינן של:
  • מודעות למיניהן.
  • חוברות למיניהן.
  • עלון פרטי וחד פעמי.
  • ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לדעתי, כל המהלך הזה לא טוב ללקוחות הרבה יורידו וישתמשו - ויהפכו הפונטים להיות נדושים - ומעתה כבר אין פונטים 'מיוחדים' בידנו והפסדנו בהשקעת כספנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י yoel32;1404670:
לדעתי, כל המהלך הזה לא טוב ללקוחות הרבה יורידו וישתמשו - ויהפכו הפונטים להיות נדושים - ומעתה כבר אין פונטים 'מיוחדים' בידנו והפסדנו בהשקעת כספנו.
ממש לא נכון, כפי שכתבתי אלו שגונבים גנבו כבר עד היום, והרציניים ימשיכו לרכוש, בכל אופן החופשיות המקצועית שהמעצב מרויח מבדיקת הפונטים לפני הרכישה ודאי גובר לאין ערוך על החסרון שכתבת ויצא הפסדו בשכרו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
היתרון של מעצב אינו בחומרים הטכניים היקרים כולל פונטים.
אלא בידע להשתמש בהם נכון.
כך דעתי לפחות.

ממילא גם אם לכל אדם יהיו כל הפונטים בעולם זה לא יפחית כלל מהצורך במעצבים טובים .
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י yoel32;1404670:
לדעתי, כל המהלך הזה לא טוב ללקוחות הרבה יורידו וישתמשו - ויהפכו הפונטים להיות נדושים - ומעתה כבר אין פונטים 'מיוחדים' בידנו והפסדנו בהשקעת כספנו.

סליחה שאני מתבטא כך אבל זה מהלך לא חכם בכלל ועושה נזק ישירות בראש ובראשונה לפונטייפ. ומשם אלינו המעצבים שקונים את הפונטים בכסף מלא

אני מבקש מה' אליהו פריד לבטל אפשרות זו



 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא עכברא גנב אלא חורא גנב.
ונתינת כזו אופציה, ממש מכשילה מראש,
הן את מי שאכן מתכוון לגנוב, ועד עתה לא היה לו איך,
והן את מי שיתקין לניסיון ולא בדיוק ישים לב אח"כ באלו פונטים הוא משתמש.
ובכלל - יש את התמימים שלא בדיוק מבינים מה ההבדל בין פונט נרקיסים, לפונט פעמונים..
אלו שרק עשו טובה לשכנה, והן יודעות וורד מצוין, אז הן עיצבו לה מודעה למקומון על מכירת טיטולים, ובחרו פונט יפה שאין להם מושג מאיפה הגיע, אולי הטכנאי התקין להן, או שפעם הן הורידו מאיזה אתר, אתר נחמד שמחלק פונטים בחינם. והופה, הן נלכדות ברשת.

וכבר אמר מי שאמר,
שחברות הפונטים מרוויחות 40% על מכירת פונטים, ו60% על קנסות.
האם יש מגמה להגדיל את היחס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני לא מבין על מה הרעש, אני מכיר אנשים שמחזיקים תיקיות של יותר מ 3000 פונטים לא חוקיים, בלי שאף אחד יתן להם ''הורדה ישירה לשימוש אישי'' אז מי שרוצה יכול בלי טובות לגנוב, סה''כ פונטייפ עושים טובה ללקוחות שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י avram;1405110:
אני לא מבין על מה הרעש, אני מכיר אנשים שמחזיקים תיקיות של יותר מ 3000 פונטים לא חוקיים, בלי שאף אחד יתן להם ''הורדה ישירה לשימוש אישי'' אז מי שרוצה יכול בלי טובות לגנוב, סה''כ פונטייפ עושים טובה ללקוחות שלהם

זה הסיבה שחלק מהפונטים של 'פונביט' נהיו יותר מדי נידושים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אולי היה אפשר לתת את האופציה הזאת רק למי שכבר ממילא לקוח
ואז יהנו מזה רק מי שמשתמש בשביל לבדוק מה כדאי לקנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
"אני צופה חורף כבד וגשום למחלקת האכיפה של פונטייפ"

כנראה גם שהרכישות הרגילות לא מכניסות ממש כסף - צריך להעזר מההכנסות רציניות יותר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה