בקשה ספרי לנו למה מגיע לך! מגיע לך! מגיע לך!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
שתקתי. בחוסר נוחות. הסבתי את תשומת הלב, בעדינות. שתקתי. נשברתי!
תופעה חדשה! "ספרי לנו למה מגיע לך איקס, וואי, זד. "
הרוח הכ"כ לא יהודית שנודפת מהאשכולות האלו, מקפיאה.
לא ברור מי הנורמלי בסיפור ומי זה שלא. האם זאת רגישות שלי, או שאחרים אבדו את הרגישות שלהם.
והשיתופים? מרניני לב.
מגיע לי כי.... ח"ו לא אצטט וברור לי שיש כאלו שנסחפו מבלי משים. בכ"א, דוגמאות מייצגות:
".... .. .. אני כמעט ולא מחדשת בגדים". (יווו מסכנה. )
".... .. .. אני לפני לידה." (איזה יופי! רוצה לשתף בתאריך?)
".... .. .. עליתי נורא במשקל. הבגדים ממש לא נראים עלי טוב." (איזה מבאס! יש מצב לתמונה? מה את מתחלחלת? יחי ההבדל!
".... .. .. התארסתי אתמול." (וואו! לא חשבתי שאת כזו צעירה!)
רגע רגע, את באמת התכוונת לחלוק את המידע הזה עם כל יושבי תבל? חשבת על זה?
ובתמורה למה? לעגלה? לשעון? מהו תג המחיר בעינייך לחשיפת חלקיק שכזה מפרטיותך?
או שאולי האשכולות האלו חכמים ממנו. שיתוף רודף שיתוף והאצבעות רצות מעצמן על המקלדת....

האם רק לי הנושא הפריע? בכנות, מסכימות איתי? מתנגדות? אולי בפעם הבאה ההודעה שלכן תישא אופי אחר?
הלוואי ואזכה לזכות אישה אחת מישראל.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
מסכימה.
ממש רואים איך הרגישות יורדת בכל התחומים לצערינו.
יש שיתופים שהצינעה יפה להם וגם אם זה בסדר-
למה שאנשים ידעו עלייך ככ הרבה?
באיזשהוא מקום איבדנו את זה.
תודה שהעלית את הנקודה החשובה הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה צורם לך רק ב"מגיע לך"?

אם תקראי כמה אשכולות מייצגים, תראי ש 75% מהאתר הוא שיתופים.
אנשים שמים תמונות(!) של ארוחות ערב שעשו, מספרים פיסות מחייהם, איך קוראים לילדה ומה חמותה אמרה, את קוראת היסטוריה של ניק אחד ויכולה לבנות את הפרופיל שלו בקלות.

דור האיקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה צורם לך רק ב"מגיע לך"?
בפירוש לא, זאת תופעה גלובלית שחודרת למחננו.
ועדיין, האשכולות האלו מעצימים את תחושת הרתיעה מפני שזו המטרה שלהם. חד וחלק. ולא פעם אני קוראת תגובות של נשים שברור לי שכתבו מה שכתבו בחוסר שימת לב שנובע מאופי האשכולות.
חשבתי לפי הכותרת שמשהו אחר מציק לך:
גיבוי תחושת ה'מגיע לי' והעצמה שלה
גם. לא היו לי מילים לתופעה הזו, מלבד
הרוח הכ"כ לא יהודית שנודפת מהאשכולות האלו, מקפיאה.
רוח פמיניסטית מפעמת מהמילים החגיגיות שמבטיחות ש"מגיע לך". אישה יהודיה אמיתית יודעת שמגיע לה.
היא לא זקוקה לאשכול שיזכיר לה את זכויותיה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
שתקתי. בחוסר נוחות. הסבתי את תשומת הלב, בעדינות. שתקתי. נשברתי!
תופעה חדשה! "ספרי לנו למה מגיע לך איקס, וואי, זד. "
הרוח הכ"כ לא יהודית שנודפת מהאשכולות האלו, מקפיאה.
לא ברור מי הנורמלי בסיפור ומי זה שלא. האם זאת רגישות שלי, או שאחרים אבדו את הרגישות שלהם.
והשיתופים? מרניני לב.
מגיע לי כי.... ח"ו לא אצטט וברור לי שיש כאלו שנסחפו מבלי משים. בכ"א, דוגמאות מייצגות:
".... .. .. אני כמעט ולא מחדשת בגדים". (יווו מסכנה. )
".... .. .. אני לפני לידה." (איזה יופי! רוצה לשתף בתאריך?)
".... .. .. עליתי נורא במשקל. הבגדים ממש לא נראים עלי טוב." (איזה מבאס! יש מצב לתמונה? מה את מתחלחלת? יחי ההבדל!
".... .. .. התארסתי אתמול." (וואו! לא חשבתי שאת כזו צעירה!)
רגע רגע, את באמת התכוונת לחלוק את המידע הזה עם כל יושבי תבל? חשבת על זה?
ובתמורה למה? לעגלה? לשעון? מהו תג המחיר בעינייך לחשיפת חלקיק שכזה מפרטיותך?
או שאולי האשכולות האלו חכמים ממנו. שיתוף רודף שיתוף והאצבעות רצות מעצמן על המקלדת....

האם רק לי הנושא הפריע? בכנות, מסכימות איתי? מתנגדות? אולי בפעם הבאה ההודעה שלכן תישא אופי אחר?
הלוואי ואזכה לזכות אישה אחת מישראל.
צודקת במיליון אחוז
טוב שהעלית את המודעות
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רק לחדד,
את מעלה כאן שתי טענות שונות:
1. הסגנון הבוטה של "מגיע לך" שנושא בכנפיו רוח לא-יהודית
2. השיתוף של דברים אישיים מאוד, רק בשביל לזכות לסיכוי לזכות באיזה משהו

החלק השני שייך בעצם לכל ההתנהלות בפורום ציבורי
והעניין הזה, מטבע הדברים, נשחק עם הזמן
תודה על העלאת המודעות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
רק לחדד,
את מעלה כאן שתי טענות שונות:
1. הסגנון הבוטה של "מגיע לך" שנושא בכנפיו רוח לא-יהודית
2. השיתוף של דברים אישיים מאוד, רק בשביל לזכות לסיכוי לזכות באיזה משהו

החלק השני שייך בעצם לכל ההתנהלות בפורום ציבורי
והעניין הזה, מטבע הדברים, נשחק עם הזמן
תודה על העלאת המודעות!
כן, החידוד היה חשוב, אלו 2 נושאים נפרדים לחלוטין, ונכונים.
יש משהו בהדגשה של האשכולות מהסוג עליהם דובר שזה לא שיתוף כדי להתייעץ, לקבל עזרה או סתם מחוסר שימת לב, אלא שילוב של שיתוף החיים הפרטיים כדי להוכיח את ה"מגיע לי", וביחד זה עוד יותר מוגזם
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מפריע לי:
שנשים הולכות עם פאות ארוכות
שנשים עובדות בעבודות בזויות
שאנשים מאשימים את ההורים על הבעיות שלהם
שאנשים קונים מותגים
שאנשים שופטים אחרים
שעושים קליפים הזויים לבת מצווה
שכלה זורקת את כל הבגדים שלה מלפני החתונה

סתם, אבל לא באמת אכפת לי,
אני עסוקה בשלי, וכן, נהנת לנסות לקבל חלוק שעון עגלה בחינם
ולא אכפת לי להמציא שאני שמנה בשביל זה (אני רזה דוק)
מדי פעם נהנת להעלות תמונות של ארוחות בפרוג ( זה משמח אותי לקבל פידבק כי בעלי צריך לעבור קורס)

ומישהו שיזהה אותי?
מה אכפת, שיזהה, ויתקשר, אני אזמין אותו לארוחת ערב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סתם, אבל לא באמת אכפת לי,
אני עסוקה בשלי, וכן, נהנת לנסות לקבל חלוק שעון עגלה בחינם
ולא אכפת לי להמציא שאני שמנה בשביל זה (אני רזה דוק)
מדי פעם נהנת להעלות תמונות של ארוחות בפרוג ( זה משמח אותי לקבל פידבק כי בעלי צריך לעבור קורס)

ומישהו שיזהה אותי?
מה אכפת, שיזהה, ויתקשר, אני אזמין אותו לארוחת ערב.
העובדה שזה לא מפריע לך, לא החשיפה עצמה ולא חשיפה עבור מתנה קטנה, ועוד יותר, זה שבן אדם מצהיר כי הוא מוכן להמציא שהוא שמן, בפורום ציבורי העיקר לקבל שעון עגלה, לא אומר שאת לא בסדר, שיש לך בעיה או משהו כזה חלילה.
זה רק אומר ש:
אחרים אבדו את הרגישות שלהם.
וכשזה נהיה לגיטימי אז:
באיזשהוא מקום איבדנו את זה.
ותודה על חידוד הדברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
העובדה שזה לא מפריע לך, לא החשיפה עצמה ולא חשיפה עבור מתנה קטנה, ועוד יותר, זה שבן אדם מצהיר כי הוא מוכן להמציא שהוא שמן, בפורום ציבורי העיקר לקבל שעון עגלה, לא אומר שאת לא בסדר, שיש לך בעיה או משהו כזה חלילה.
זה רק אומר ש:

וכשזה נהיה לגיטימי אז:

ותודה על חידוד הדברים.
איזה חשיפה?
זה אנונימי...
ואם אפשר - עגלה זו לא מתנה קטנה...

אין לי בעיה שתחשבי שיש לי בעיה (פרדוקס, אני יודעת)
רק אני חושבת שזה קצת הסנדלר הולך יחף

מפריע לה תופעה מסויימת בפרוג - שאנשים חושפים את עצמם
באותו זמן היא עושה משהו שגם הוא עצמו שנוי במחלוקת

מה הצורך הפנימי ורודף הצדק לעזור לאנשים לגלות את הרגישות האבודה שלהם...
חבל, תחיי את חייך בטוב ובנעימים, תהיי בן אדם טוב, מועיל ותורם לחברה, תתחילי בלתקן את עצמך
ואופס, תראי איך דברים שאנשים אחרים עושים כבר לא מפריעים לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
@שון שון @אין דברים כאלה
עצוב כמה שהדברים נכונים. עצוב לי להבין למפרע שפרוג היא אכן רשת חברתית.
צודקת @שון שון אם הדברים מפריעים לי, אם נותרה בי עדיין רגישות כזו, אני יכולה לשקול מחדש את שהותי כאן.
אפשר למחוק את האשכול.
תודה לכולכן.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@שון שון @אין דברים כאלו
עצוב כמה שהדברים נכונים. עצוב לי להבין למפרע שפרוג היא אכן רשת חברתית.
פרוג זו רשת חברתית שפועלת על העקרונות הפשוטים של רשת חברתית

זו לא מעצמת חסד ענקית שהאינטרס היחיד של אנשים זה לעזור איש לרעהו
זה ערך מוסף - שאני לא מזלזלת בו, צריך לדעת למצוא טוב בכל דבר.

לפרוג יש פנים רבות
אחת מרותקת בשמירה ומוצאת קצת פורקן בהתכתבות
אחד צריכה עזרה דחוווופההה ותעזרוווו חודש אלוללללל
אחת מתכתבת בשעות מוזרות בלילה אחרי שהיא סיימה לעבוד קשה ולנקות את כל הבית ונחמד לה לשוחח עם אנשים..

כל אחד שיעשה את העבודה הפנימית שלו 70 פנים לתורה
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
צודקת @שון שון אם הדברים מפריעים לי, אם נותרה בי עדיין רגישות כזו, אני יכולה לשקול מחדש את שהותי כאן.
המארג החברתי כאן הוא עצום, רבים רבים מכל סגנון וגוון
זכותו של כל אחד להביע את דעתו
לא חשבת מלכתחילה שכולם יסכימו איתך, נכון?
אפשר למחוק את האשכול.
לדעתי האשכול חשוב מאוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
@שון שון @אין דברים כאלה
עצוב כמה שהדברים נכונים. עצוב לי להבין למפרע שפרוג היא אכן רשת חברתית.
צודקת @שון שון אם הדברים מפריעים לי, אם נותרה בי עדיין רגישות כזו, אני יכולה לשקול מחדש את שהותי כאן.
אפשר למחוק את האשכול.
תודה לכולכן.
בהצלחה.
את לא חייבת לעזוב (לא מוותרת עליך: )

את פשוט יכולה להתנהל בפרוג בצורה שמתאימה לך
כמו שבאינטרנט את משתמשת עם חסימה
וברחוב את הולכת בצניעות
ובחנות את קונה רק דברים כשרים
בפרוג תעשי רק מה שמתאים לערכים שלך

וכמובן לא צריך למחוק את האשכול...
אפילו בשביל להבין שלא מגיע לנו כלום זה שווה :cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שיתוף חוויות אישיות זה נושא מכוער שדנו בו רבות. ואין מה להוסיף, הוא פסול לחלוטין!!

תופעה חדשה! "ספרי לנו למה מגיע לך איקס, וואי, זד. "

מאידך, בגלל שזה פורום ציבורי וכולם כאן עלומי שם וזהות, מכאן מגיעה הקולא הזו, והיא לא בהכרח מאיבוד הרגישות..

כמובן, לא מצדיק את התופעה שקיימת גם בערוצי הרדיו 'שלנו'.
אך גם לא רואה בזה כזה "הכצעקתה".

המצב של הדור היום בכל כך הרבה המישורים זועק הצילוווו
ואלו דברים שלכאורה (בעיניי) באמת קטנים וחסרי משמעות.
החבר'ה היום מחפשים ריגושים/ השתייכות/ קהילתיות/ עממיות/ להיות כמו כולם.. (לא מצאתי קו מתאר מדויק)

לדעתי, בעומק הנפש זה לא נובע ממש מאופי חלש, אלא זה דור אחר/ שונה/ חסר את הצניעות האופינית לנו כעם מיוחד.
ולצערנו, כן, מחפש להידמות ככל הגוים לאו דוקא בענין הזה שכאמור לדעתי הוא לא כ"כ אקוטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שיתוף חוויות אישיות זה נושא מכוער שדנו בו רבות. ואין מה להוסיף, הוא פסול לחלוטין!!



מאידך, בגלל שזה פורום ציבורי וכולם כאן עלומי שם וזהות, מכאן מגיעה הקולא הזו, והיא לא בהכרח מאיבוד הרגישות..

כמובן, לא מצדיק את התופעה שקיימת גם בערוצי הרדיו 'שלנו'.
אך גם לא רואה בזה כזה "הכצעקתה".

המצב של הדור היום בכל כך הרבה המישורים זועק הצילוווו
ואלו דברים שלכאורה (בעיניי) באמת קטנים וחסרי משמעות.
החבר'ה היום מחפשים ריגושים/ השתייכות/ קהילתיות/ עממיות/ להיות כמו כולם.. (לא מצאתי קו מתאר מדויק)

לדעתי, בעומק הנפש זה לא נובע ממש מאופי חלש, אלא זה דור אחר/ שונה/ חסר את הצניעות האופינית לנו כעם מיוחד.
ולצערנו, כן, מחפש להידמות ככל הגוים לאו דוקא בענין הזה שכאמור לדעתי הוא לא כ"כ אקוטי.
הדור של היום בכל כך הרבה מישורים צועק אשרינווווו

חזרה למקורות
שמירת הלשון
צניעות
לימוד תורה
תפילות
עזרה וחסד

יש לנו מלא מלא מלא כעם
מה זה הגישה הזו להראות את הדברים הרעים למה זה טוב???
את יודעת איזה תקופות מזעזעות היו בעם ישראל? של התבוללות איומה ונישואי גויות!
אנחנו דור מדהים ומלא באור ואמונה!

תתחילו לראות את הייחודיות של העם הנבחר ולא להכפיש את שמנו בעיני עצמנו

וחוץ מזה שסתם יש לי קושי לקבל משפטים מוחצים שנאמרים על דעת השרוול
מי החליט ששיתוף חוויות הוא מכוער ופסול?
זה אולי לא בריא, אפשר להתווכח אבל מה הנחרצות הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה זה הגישה הזו להראות את הדברים הרעים למה זה טוב???
את יודעת איזה תקופות מזעזעות היו בעם ישראל? של התבוללות איומה ונישואי גויות!
אנחנו דור מדהים ומלא באור ואמונה!

תתחילו לראות את הייחודיות של העם הנבחר ולא להכפיש את שמנו בעיני עצמנו

וחוץ מזה שסתם יש לי קושי לקבל משפטים מוחצים שנאמרים על דעת השרוול
מי החליט ששיתוף חוויות הוא מכוער ופסול?
זה אולי לא בריא, אפשר להתווכח אבל מה הנחרצות הזו...
לא צריך לכעוס כל כך
כדאי להשתמש בעצה נפלאה שקראתי באיזה מקום:
תחיי את חייך בטוב ובנעימים, תהיי בן אדם טוב, מועיל ותורם לחברה, תתחילי בלתקן את עצמך
ואופס, תראי איך דברים שאנשים אחרים עושים כבר לא מפריעים לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@שון שון @אין דברים כאלה
עצוב כמה שהדברים נכונים. עצוב לי להבין למפרע שפרוג היא אכן רשת חברתית.
צודקת @שון שון אם הדברים מפריעים לי, אם נותרה בי עדיין רגישות כזו, אני יכולה לשקול מחדש את שהותי כאן.
אפשר למחוק את האשכול.
תודה לכולכן.
בהצלחה.
אין צורך למחוק את האשכול.
הוא חשוב ויכול להתפתח לנושאים מורכבים חשובים ומענינים.
לכל מטבע יש 2 צדדים, וזה בסדר.

את כתבת את דעתך והיא חשובה מאוד.
אך כמו שכתבו ובטח את יודעת שיש דעות שונות והכל טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא צריך לכעוס כל כך
כדאי להשתמש בעצה נפלאה שקראתי באיזה מקום:
עצה מופלאה מנוסחת בטוב טעם ממש, מראה על חוכמת חיים נדירה ומעוררת חשק לחיים יפים ונעימים

אז מה, לכן אסור להתרגש מדי פעם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה