- הוסף לסימניות
- #21
לי יש לתאומים מגיל שנה את הספרים: "אמא מה זה" ואח"כ קניתי את "הספר החמוד הזה" היום הם כבר בני שנה וחצי ומאד מאד נהנים מזה!
נכון שאני בכלל לא הקראתי להם עדיין את הטקסטים, אך מסבירה להם מה רואים בכל עמוד והם יודעים!
כל מה שהם כבר מכירים מחייהם: קימה בבוקר, ארוחה, צעצועים, מכונית, חיות וקולותיהם, כדור, לפתוח את הפה, חיבוק, אמא, אבא, סבא, סבתא, כובע, להתפלל, ועוד... הם מוצאים בספר ומזהים אותו. ואפילו הצלחתי להעשיר להם בעוד מושגים!
ממה שראיתי, "אמא מה זה" יותר מתאים לגיל קטן, ו"הספר החמוד הזה" מתאים בעצם לגיל יותר גדול, יש שם גם פעילויות וכל סיפור הוא סגנון אחר... יחד עם זאת, זה טוב שהספר מתאים לטווח שנים רחב, לדעתי הם כבר נהנים ממנו עכשיו בגיל שנה וחצי ויכולים להנות ממנו אפילו בגיל 5! כמובן שכל פעם משתמשים בספר ברמה גבוהה יותר.
לגבי הספר "סיפורים שאוהבים ילדים" הוא ממש מתאים לגיל הקטן! נמסתי מהציורים (ראיתי אותו בחנות והתגריתי מאד!) זה ממש יורד לעולמו של הילד למה שהוא בטוח מכיר! (אמא עושה קוקו מאחורי חיתול... מחיאות כפיים... ועוד.) אם לא היו לי כבר שני ספרים הייתי בטוח קונה אותו. מצד שני, אין בו הרבה מלל שאפשר להשתמש בו גם בגיל יותר גדול, ונראה לי מתאים מקסימום עד גיל שנתיים, שנתיים וחצי. אח"כ הילד כבר בשל לעולם מושגים רחב יותר, וגם לשמיעת מלל קצבי.
נכון שאני בכלל לא הקראתי להם עדיין את הטקסטים, אך מסבירה להם מה רואים בכל עמוד והם יודעים!
כל מה שהם כבר מכירים מחייהם: קימה בבוקר, ארוחה, צעצועים, מכונית, חיות וקולותיהם, כדור, לפתוח את הפה, חיבוק, אמא, אבא, סבא, סבתא, כובע, להתפלל, ועוד... הם מוצאים בספר ומזהים אותו. ואפילו הצלחתי להעשיר להם בעוד מושגים!
ממה שראיתי, "אמא מה זה" יותר מתאים לגיל קטן, ו"הספר החמוד הזה" מתאים בעצם לגיל יותר גדול, יש שם גם פעילויות וכל סיפור הוא סגנון אחר... יחד עם זאת, זה טוב שהספר מתאים לטווח שנים רחב, לדעתי הם כבר נהנים ממנו עכשיו בגיל שנה וחצי ויכולים להנות ממנו אפילו בגיל 5! כמובן שכל פעם משתמשים בספר ברמה גבוהה יותר.
לגבי הספר "סיפורים שאוהבים ילדים" הוא ממש מתאים לגיל הקטן! נמסתי מהציורים (ראיתי אותו בחנות והתגריתי מאד!) זה ממש יורד לעולמו של הילד למה שהוא בטוח מכיר! (אמא עושה קוקו מאחורי חיתול... מחיאות כפיים... ועוד.) אם לא היו לי כבר שני ספרים הייתי בטוח קונה אותו. מצד שני, אין בו הרבה מלל שאפשר להשתמש בו גם בגיל יותר גדול, ונראה לי מתאים מקסימום עד גיל שנתיים, שנתיים וחצי. אח"כ הילד כבר בשל לעולם מושגים רחב יותר, וגם לשמיעת מלל קצבי.
הנושאים החמים