כללי סקריפט ליצירת חלון גרסה 3.0

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום רבותי, כהמשך לכאן:http://www.prog.co.il/showthread.php?t=136265
אני מעלה את הסקריפט בגרסה חדשה. ומשופרת מאד במנוע הפנימי.
אצלי הוא עובד בCS6.

תכונות חדשות:
1. ניתן לבטל בב"א את פעולת הסקריפט. (והוא גם תופס רק פעולה אחת ברשימת הפעולות לביטול)
2. ניתן להפעיל על סגנון פסקה שנמצא בתוך תקייה.

להוריד מכאן:
https://dl.dropboxusercontent.com/s...ZZIym8hpcuF0jW1Pvo4wvUDW8RH7MUfd1SGeuiCg&dl=1
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נ"ב:
להרפתקנים, זה גרסה הכוללת תנאי.
לרוב עובדת אך על מסמך גדול היא איטית מאד.
ולעיתים עשתה לי באג.
אף שכמדומני שתקנתי אותו, אך אשמח שתנסו אותה ותדווחו על התוצאות.

(יתכן שכאשר תהיה סופית תהיה בתשלום)

נא לא להפיץ!
המעוניין יוריד מכאן:
https://dl.dropboxusercontent.com/s...FMbzvH0pZzZrxYVQdDbZ5FazqM8GLZMTJqmNVtrQ&dl=1


הערה: למרות ההזהרה, ניתן לבחור גם שורה אחת. אך במקרה כזה עדיף להשתמש בסקריפט השני, שעובד מהר יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממש מעולה. יישר כח גדול אליעזר

אם תאפשר לבחור לפסקה בת שורה אחת\2 שורות\3 שורות ישור ימני עם חלון פתוח עד למטה, כנהוג בספרי הקודש. זה יהיה ענק!!!

אשמח אם תסביר איך אתה יודע כמה שורות יש בפסקה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י GOLDRING;1043730:
ממש מעולה. יישר כח גדול אליעזר

אם תאפשר לבחור לפסקה בת שורה אחת\2 שורות\3 שורות ישור ימני עם חלון פתוח עד למטה, כנהוג בספרי הקודש. זה יהיה ענק!!!

אשמח אם תסביר איך אתה יודע כמה שורות יש בפסקה!!!

במבנה הפנימי של אינדזיין יש אוביקט ששמו שורות.
אין גישה חיצונית אליו מהתוכנה...

עובר פסקה פסקה ובודק כמה שורות. (לכן זה איטי)

לגבי החלפת שאר פסקאות, אחר השתלת חלון ברצויות, חפש אחר כך כל פסקה מאותו סגנון שאין בתחילתה אוביקט מעוגן:
קוד:
^[^~a]+\s
והחלף במילה עצמה+תו כניסה עד כאן (קונטרול+מקש ה\)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י eliezer;1043789:
לגבי החלפת שאר פסקאות, אחר השתלת חלון ברצויות, חפש אחר כך כל פסקה מאותו סגנון שאין בתחילתה אוביקט מעוגן:

קוד:
^[^~a]+\s

והחלף במילה עצמה+תו כניסה עד כאן (קונטרול+מקש ה\)

גם לעשות חלון אני יודע לעשות בחיפוש והחלפה
[חוץ מהחידוש המרענן לגבי מספר השורות...]. הרעיון הוא כאן הוא נוחות :)

ולכן אם הסקריפט כבר יכיל הוראה מובנית [ע"פ בחירת המשתמש] מן הסגנון הנ"ל, זה מאוד מאוד ישפר את הביצועים.


המון תודות [דרך אגב, אני רואה שבכל זאת יש כמה דברים שלא קיימים בתוכנה, אלא בסקריפט בניגוד לדברי ה.... :D]
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י GOLDRING;1043815:
גם לעשות חלון אני יודע לעשות בחיפוש והחלפה
[חוץ מהחידוש המרענן לגבי מספר השורות...]. הרעיון הוא כאן הוא נוחות :)
:D]

זה לא כל כך "חוץ מ"!
זה חידוש גדול.
ולעשות החלפה אחת אחר כך. זה לא טרחה כ"כ...

מ"מ בע"ה אם אמצא זמן, או מי שיממן זאת... אוסיף גם את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הערה חשובה.
הסקריפט משתמש בפקודה "הדבק".
אם תוך כדי שהוא מורץ תעתיקו משהו, אפילו בוורד למשל, זה ישבש.
אז יש להמנע מכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אליעזר, יפה -- אבל אולי בשיעור הבא ננסה למצוא דרכים ליעל את הביצועים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בענין הסקריפט

חלק מהצורך בהזחת בשורה שניה כולל הגדלת מילת פתיח וישור של המילה הראשונה לקו הטקסט האם אפשר להוסיפ את זה לסקריפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י elad ph;1052336:
חלק מהצורך בהזחת בשורה שניה כולל הגדלת מילת פתיח וישור של המילה הראשונה לקו הטקסט האם אפשר להוסיפ את זה לסקריפט

בכוונה לא הוספתי.
זה ניתן לביצוע עצמאי כל אחד פי הגדרותיו, בסגנונות מקוננים או גרפ סטייל.
ושייך להגדרות פסקה הקיימות.
אינני רוצה לערוך את הגדרות הסגנון פסקה של המשתמש. ומאידך אינני רוצה להשתמש בדריסות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י eliezer;1052356:
בכוונה לא הוספתי.
זה ניתן לביצוע עצמאי כל אחד פי הגדרותיו, בסגנונות מקוננים או גרפ סטייל.
ושייך להגדרות פסקה הקיימות.
אינני רוצה לערוך את הגדרות הסגנון פסקה של המשתמש. ומאידך אינני רוצה להשתמש בדריסות...
אפשר תוספת הסבר על שימוש עם גרפ סטייל בסקריפט הנ"ל
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
ענק. תודה רבה אליעזר. אן מילים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
  • הוסף לסימניות
  • #17

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה