- הוסף לסימניות
- #21
אני עצמאית, אבל אחותי וגיסותי מסתדרות גם עם הבוסים.נכתב ע"י לו יצוייר;1487472:סתם מסקרן - כל אלה שכתבו שהם משתתפים תמיד בבריתות של אחיינים:
הבוסים בעבודה תמיד מאפשרים לכם?
לא כל יום לאחיך/אחותך/גיסתך נולד בן!
אז נכון - יש תקופות שהן יותר "עמוסות בשמחות" ב"ה, אבל משפחה זה משפחה...
דרך אגב, בצד שלנו מקפידים להגיע גם לכל האירועים של הדודים - גם מחוץ לעיר.
בר מצווה, בת מצווה, ברית, חינה, חתונה, ואפילו יום הולדת מוחד (לדוד/ה!) או חנוכת בית חגיגית...
נכתב ע"י מגדים;1487604:שאלה נוספת (אך לא חלק מהסקר), משפחות גדולות (בציבור החרדי, הממוצע היא פחות או יותר 7 ילדים), איך עושים את כל ההתכנסיות, (שימו לב, לפי התשובות שזה יוצא בערך כל חודשיים שלש).
מילא אם מדובר באירוע חד או דו שנתי, ישנם כאלה שוכרים אולם קטן, לפורים, ליל הסדר וכדומה. אך לעשות זאת כל חודשיים שלש?
בית הוריי גדול במיוחד במוצהר עבור מטרה זו.
הנושאים החמים