דרוש מידע סקר למחלימי קורונה

סקר למחלימי קורונה עד גיל 35


  • סה"כ מצביעים
    80
  • הוסף לסימניות
  • #1
אם החלמתם מקורונה לפני חודשיים שלוש- איך אתם היום?
האם חזרתם לעצמכם?
או שיש תופעות כלשהם שנשארו?
ניתן לענות גם אם אתם מכירים מישהו כזה שיש לו תופעה כזו או אחרת
הסקר הוא לאנשים עד גיל 35 שזו קבוצת הגיל שאמורה להיות פחותת בסיכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • לא תסמינים- חש תופעות כגון כאבי ראש וחוסר ריכוז או משהו אחר כחודשיים אחרי
    Votes: 0 0.0%
  • עם תסמינים- חש תופעות כגון כאבי ראש וחוסר ריכוז או משהו אחר כחודשיים אחרי
    Votes: 1 11.1%
  • ללא תסמינים- ממשיך כרגיל
    Votes: 7 77.8%
  • עם תסמינים- ממשיך כרגיל
    Votes: 1 11.1%
  • Total voters 9
  • This poll will close: 3/10/20.
אני מקווה שזה בסדר מצד הנהלת הסקר . . .
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
תיקנתי , אני פשוט לא בקי מספיק בדברים האלה...
אגב יש לסקר מטרה סטטיסטית אז נשמח אם תצרפו כמה שיותר אנשים כדי לקבל מדגם טוב
מי שמכיר שני אנשים או יותר שלאחד היה ולאחד לא וכדו' שיענה פעמיים בשביל המדגם וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
@MOM אפשר ברשותך לתת קצת פרשנות לסקר:)

Screenshot_2020-08-03-22-02-33.jpeg


מטרת הסקר היא להבין מה מצב ההחלמה (או התחלואה) של שכבת הגיל הצעיר שאינו נכלל בקבוצות הסיכון.
האופציות לבחירה הן 4.
  • ללא תסמינים - כלומר מבחינת המדד הרפואי הוא בריא. אך חש כאבי ראש בתקופה של חודשיים לאחר התוצאה השלילית לנגיף.
  • עם תסמינים - כמו הקודם רק 'עם תסמינים'. (שימו לב: במצב כזה נדרשת בדיקה רשמית עקב התסמינים!!!)
  • ללא תסמינים - ממשיך כרגיל. כלומר בריאים לחלוטין! (אני מוכן להתחייב שזה יהיה התוצאה המובילה! גם אם יהיו 200 הצבעות!) - נסו אותי⁦(✷‿✷)⁩
  • עם תסמינים - ממשיך כרגיל. חש בריא. אך כנכתב למעלה ''נדרשת בדיקה וכו'!''

אגב יש עוד מדדים שלא מיוצגים כאן!
מחלות רקע.
שכבת הגיל לא מפולחת כראוי.
נטילת ויטמינים או תוספי תזונה.
פעילות ספורטיבית.
משקל/גובה.
 
  • תודה
Reactions: MOM
  • הוסף לסימניות
  • #9
@MOM אפשר ברשותך לתת קצת פרשנות לסקר:)

צפה בקובץ המצורף 703192

מטרת הסקר היא להבין מה מצב ההחלמה (או התחלואה) של שכבת הגיל הצעיר שאינו נכלל בקבוצות הסיכון.
האופציות לבחירה הן 4.
  • ללא תסמינים - כלומר מבחינת המדד הרפואי הוא בריא. אך חש כאבי ראש בתקופה של חודשיים לאחר התוצאה השלילית לנגיף.
  • עם תסמינים - כמו הקודם רק 'עם תסמינים'. (שימו לב: במצב כזה נדרשת בדיקה רשמית עקב התסמינים!!!)
  • ללא תסמינים - ממשיך כרגיל. כלומר בריאים לחלוטין! (אני מוכן להתחייב שזה יהיה התוצאה המובילה! גם אם יהיו 200 הצבעות!) - נסו אותי⁦(✷‿✷)⁩
  • עם תסמינים - ממשיך כרגיל. חש בריא. אך כנכתב למעלה ''נדרשת בדיקה וכו'!''

אגב יש עוד מדדים שלא מיוצגים כאן!
מחלות רקע.
שכבת הגיל לא מפולחת כראוי.
נטילת ויטמינים או תוספי תזונה.
פעילות ספורטיבית.
משקל/גובה.
שכחת את הלבונה..... ;)
זה סך הכל מידע כללי
אפשר גם לפתוח 20 סקרים כל אחד לפי מדדים שונים רלונטיים וכו'.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אגב יש עוד מדדים שלא מיוצגים כאן!
מחלות רקע.
שכבת הגיל לא מפולחת כראוי.
נטילת ויטמינים או תוספי תזונה.
פעילות ספורטיבית.
משקל/גובה.
שכחת את הלבונה..... ;)
זה סך הכל מידע כללי
אפשר גם לפתוח 20 סקרים כל אחד לפי מדדים שונים רלונטיים וכו'.....
''לבונה'' בסדר?... :p

- אם רוצים לדעת מהם אחוזי ההחלמה/תחלואה חייבים לדעת את זה!
אם יתברר לדוג' כי כל המבריאים הינם
בגובה 1.80
עושים כושר באופן יומיומי.
שוקלים 80+/-
נוטלים ויטמינים, חלבונים....
והם בני 18-21.
רגע גם...- ''לבונה'':p

אז זה אומר המון!!!
ודאי שאף פעם זה לא קיצוני עד כדי כך - אבל זה מסביר באמת את עניין ההבראה וההחלמה!
ושכדי להחלים יש פעולות שכדאי לנקוט או להימנע!
רפואה שלימה לכל עם ישראל.אמן.

אבל תכל'ס אין כמו...⁦(✷‿✷)⁩
 
  • תודה
Reactions: MOM
  • הוסף לסימניות
  • #11
אגב כבר אפשר לראות סטטיסטיקה מסוימת שלמרות שזאת אמנם כמות נסקרים קטנה (לבינתיים) וזה לא אומר המון אבל יש איזה יחס של כשליש מהחולים הצעירים עם תסמינים שנשאר להם משהו מזה אח"כ:(
אתמול היה 8:4 עכשיו 10:5
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אגב, אני אישית חשבתי שהתופעה שאנשים "סוחבים" איתם הלאה את הקורונה יותר נפוצה לפי מה ששמעתי על כל פנים... כל מיני אברכים שנהרס להם השטייגען לפחות עד עכשיו, אנשים עם חולשה שבקושי קמים על הרגליים ולפני כן היו בריאים לגמרי....
אבל נראה שזה נפוץ אבל לא המון.
ברוך ה'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@MOM אפשר ברשותך לתת קצת פרשנות לסקר:)

צפה בקובץ המצורף 703192

מטרת הסקר היא להבין מה מצב ההחלמה (או התחלואה) של שכבת הגיל הצעיר שאינו נכלל בקבוצות הסיכון.
האופציות לבחירה הן 4.
  • ללא תסמינים - כלומר מבחינת המדד הרפואי הוא בריא. אך חש כאבי ראש בתקופה של חודשיים לאחר התוצאה השלילית לנגיף.
  • עם תסמינים - כמו הקודם רק 'עם תסמינים'. (שימו לב: במצב כזה נדרשת בדיקה רשמית עקב התסמינים!!!)
  • ללא תסמינים - ממשיך כרגיל. כלומר בריאים לחלוטין! (אני מוכן להתחייב שזה יהיה התוצאה המובילה! גם אם יהיו 200 הצבעות!) - נסו אותי⁦(✷‿✷)⁩
  • עם תסמינים - ממשיך כרגיל. חש בריא. אך כנכתב למעלה ''נדרשת בדיקה וכו'!''

אגב יש עוד מדדים שלא מיוצגים כאן!
מחלות רקע.
שכבת הגיל לא מפולחת כראוי.
נטילת ויטמינים או תוספי תזונה.
פעילות ספורטיבית.
משקל/גובה.
מה הפרשנות העדכנית שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה הפרשנות העדכנית שלך?
Screenshot_2020-08-04-15-31-49.jpeg


כרגע התוצאות עדיין באותו כיוון.

התוצאה המובילה היא עדיין - 3. 'ללא תסמינים' - 'ממשיך כרגיל'
בדיוק כמו שציינתי אתמול;)

העיסוק שלי הוא לא נבואה, אבל ברור שזה התשובה המצויה ביותר.
אם היה משאל עם חלוקה לינארית לגבי מדד הבריאות הכללית לפי מדדים רשמיים (כגון דופק/סוכר) או ציון של הרבה מיחושים (כאב גרון/בטן/ראש) היה קשה לחזות את זה.

ברגע שהשאלה היא על בריאות באופן עמום - התוצאה היא שרוב האוכלוסייה 'ללא תסמינים' ומרגישים רגיל.
לדעתי גם התשובה הרביעית תזכה בנתח גדול מהאחוזים!

מילה לסיום: זה מעודד מאוד. ב''ה בגיל הצעיר מחלימים מהר מהנגיף:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
רגע, לא הבנתי, ללא\עם תסמינים מדבר על תקופת החולי?
זאת אומרת עם למשל היו לי תסמינים הוחלמתי ב"ה והיום אין לי שום תופעות לוואי אז אני מצביעה 4?
 
  • תודה
Reactions: MOM
  • הוסף לסימניות
  • #17
רגע, לא הבנתי, ללא\עם תסמינים מדבר על תקופת החולי?
זאת אומרת עם למשל היו לי תסמינים הוחלמתי ב"ה והיום אין לי שום תופעות לוואי אז אני מצביעה 4?
אכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אגב, לפי הסטטיסטיקה כמעט אחד מכל עשרה צופים באשכול ענה לסקר.....
מה זה אומר? לא יודע ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא הבנתי אם היה תסמינים
ותופאות לואי של תאבון וצמא
מה אני אמורה להצביע?
 
  • תודה
Reactions: MOM
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא הבנתי אם היה תסמינים
ותופאות לואי של תאבון וצמא
מה אני אמורה להצביע?
כל דבר שקשור לקורונה או עשוי להיות קשור נניח..
אם התופעות לוואי של התאבון והצמא התחילו אח"כ ויתכן קשר יש להצביע 1 או 3 בהתאם למצב מכיון שההשלכות של זה לא כ"כ ברורות.
בגדול ההגדרה היא שהבנאדם לא חזר לעצמו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה