יש לאומית וכללית מקסימום עוברים קופ"ח לא סוף העולם.
אפשר לנסוע 10 דק' לקרני שומרון יש שם בנק (כמו נסיעה פנימית בכל עיר אחרת).
לגבי הרב שך זה היה בזמנו. גם המרגלים שנאמר להם והיא לא תצלח, בסוף הבנים שלהם נכנסו לארץ...
לגבי האדמו"ר מויז'ניץ כתוב בכתבה במפורש "האדמו"ר הבהיר כי הוא בוחר שלא לנמק את החלטתו ולא ציין טעמים ביטחוניים או מדיניים" (אני מניח שהם כבר השקיעו בעפולה ולכן לא רצו להתפצל).
מכיר מישהו ששאל את ר' גרשון אדלשטיין זצוק"ל שהוא רוצה לגור בעמנואל והרב בירך אותו.
לאחרונה ר' שרגא שטיינמן ביקר בעמנואל.
בקיצור לדעתי זה המקום הכי מוצלח כיום בכזה מחיר. קרוב למרכז, תח"צ מצויינת לבני ברק ירושלים בית שמש ביתר. אוטובוס לבני ברק בערך כל 45 דק'! יישוב חרדי של כ5000 איש יש כמה מכולות, נתיב החסד ועוד
והדרך לבני ברק עוברת דרך כביש 5 שהוא כביש עם שני נתיבים לכל כיוון עם מחלפים, ואף אחד לא נוסע בו כך שהוא ריק... (עד שמגיעים לגוש דן שיש פקקים קלאסיים של גוש דן, אבל להגיע לירושלים אפשר לפנות מיד מכביש 5 לכביש 6 דרום לירושלים דרך כביש 1, בקיצור כבישים מצויינים).
תמונה של המרכז המסחרי החדש שהולך להיפתח במרכז עמנואל
צפה בקובץ המצורף 1825182