דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
טוב, לקראת פסח קנינו מלאי ספרים, להלן הספרים שקנינו וכמה מילים עליהם:

תשע לפנות בוקר/ א. קווין- ספר מיוחד ולו רק בגלל שהוא מתחיל ונגמר, לא באמת האמנתי שהיא תוציא אותם משם, אין ספק שאסתר קווין התעלתה על עצמה בכתיבת הספר. בסוף הספר אמרתי לעצמי ככה נרגיש כשיבוא המשיח, בדגש על הרגשתה של עלקי.

מעגל סגור/ חוי בר- הספר של חוי בר! מקצועי חסר פשרות, בלי חוסר אמינות(מבחן נאמנות) בלי תינוקיות קצת (השני בסדרב, מה שמו?) בלי חורים בעלילה(משבר אמון) בקיצור ספר בוגר מאוד ומיוחד מאוד מומלץ לאוהבי האקשן חסר פשרות.

מגן אנושי/ יונה ספיר-ממשיך מאותה הנקודה שדם קר סיים וזה היה יפה. דומה מידי לשתול, שוב מוזכר גניבת איברים (בררררר...) מה שכן יפה בו, הוא חכם מאוד מבחינת רעינות איך להבריח את אייל מכל מיני מצבים לא נעימים (חפש ערך קאט) וגם מבחינת סוגר את כל הסידרה ולא משאיר חורים. אבל חאלס שיהיה אחרון חביב, וקדימה לסידרה חדשה.

חיסול לא ממוקד/ ש. שגב- ספר ריגול מעניין מאוד, קצת מחכה כמובן את יונה ספיר, אבל א"א אפשר באמת להגיד את זה על כל ספר על סוכן מוסד, בכל אופן מזכיר קצת.

זה מה שקנינו, סליחה על הספוילרים ואם הייתי חדה מידי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש עוד ספר שקנינו והיה מזעזע אבל לא מזכירה את שמו
גם אני קניתי אותו (מענין אם זה אותו אחד... זה מתח...)
ומעיפה לפח,
תיאורים מדי מזעזעים
ומידי הרבה אנשים הרוגים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
גם אני קניתי אותו (מענין אם זה אותו אחד... זה מתח...)
ומעיפה לפח,
תיאורים מדי מזעזעים
ומידי הרבה אנשים הרוגים...
כנ"ל.
קניתי ספר רק על סמך המלצות פה בפרוג, והזדעזעתי נוראות...
האמת היא שלא היה לי אומץ לזרוק אותו אחרי ששילמתי עליו כ"כ יקר... וקראתי אותו עד הסוף :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כנ"ל.
קניתי ספר רק על סמך המלצות פה בפרוג, והזדעזעתי נוראות...
האמת היא שלא היה לי אומץ לזרוק אותו אחרי ששילמתי עליו כ"כ יקר... וקראתי אותו עד הסוף :(
זו מישהי חדשה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
"מצחיק בקושי" של עלקי דויטש- ספר מעולה!
מיועד בעיקר לבנות הנעורים.
כתיבה זורמת והומוריסטית- עם הרבה מסר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מישהי קנתה את הספר "צומת ניו יורק קרית ספר"?
מעניין אותי מה התוכן שלו.
שמעתי שהוא על דור שני לבעלי תשובה
וסקרן אותי אם הוא מתלהם ומעצבן.
אני באמצע לקרוא אותו. (לקחתי מהספריה;)).
ספר מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שווה לקנות!!! (אני בטוח אקרא אותו עוד.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
קניתי את "אל אוטומט" של בתיה ענה
ספר ממש חמוד.מעביר את הזמן בכיף
הסוף שלו לא היה ברור (אם כי כוונתה הרעיונית של הסופרת כן היה ברור..אבל בכל זאת .הרגיש כאילו הספר מסתיים באמצע)
קראתי בחג את "אל אוטומט" של בתיה ענה, ספר מיוחד ולא שגרתי כהרגלה.
הייתי רוצה לפתח עליו דיון נרחב, הוא העלה לי הרבה.
אין לי גישה לפורום כתיבה מקצועית.
אולי מישהו משם קרא וירצה לנתח לנו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מישהי קנתה את הספר "צומת ניו יורק קרית ספר"?
מעניין אותי מה התוכן שלו.
שמעתי שהוא על דור שני לבעלי תשובה
וסקרן אותי אם הוא מתלהם ומעצבן.
ספר מיוחד מאד.
הפוך ממתלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מגן אנושי/ יונה ספיר-ממשיך מאותה הנקודה שדם קר סיים וזה היה יפה. דומה מידי לשתול, שוב מוזכר גניבת איברים (בררררר...) מה שכן יפה בו, הוא חכם מאוד מבחינת רעינות איך להבריח את אייל מכל מיני מצבים לא נעימים (חפש ערך קאט) וגם מבחינת סוגר את כל הסידרה ולא משאיר חורים. אבל חאלס שיהיה אחרון חביב, וקדימה לסידרה חדשה.
כתוב מהמם,בעיקרון אהבתי, קצת היה נשמע דמיוני כל הסיפור עם הצביעת פנדות..
אני אישית לא התחברתי בספר הזה לאייל, הוא מדי חש את עצמו...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה