דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
קראתי בחג את "אל אוטומט" של בתיה ענה, ספר מיוחד ולא שגרתי כהרגלה.
הייתי רוצה לפתח עליו דיון נרחב, הוא העלה לי הרבה.
אין לי גישה לפורום כתיבה מקצועית.
אולי מישהו משם קרא וירצה לנתח לנו?
בהחלט לא שגרתי
מאוד הזדהיתי עם הדמות הרבה פעמים .הרגשתי כאילו מדברים עליי
אבל האופי שלה לא הסתדר לי בעליל
היא בקושי מתקדמת בעבודה ועדיין היא מקבלת הילולות ותשבחות? מדברת לפחות על תחילת הספר.היא בקושי התקדמה שורה בקוד שהיא פיתחה..
היא פתאום משתנה.להשתנות באמיתי זה חתיכת תהליך.ובספר זה היה קסם.ביום אחד היא לא חולה ומאושרת וזורחת
רוב הספר הדמות x
ובשנייה נהיית y
הבנתי בגדול את הרעיון שלה.ואהבתי אותו מאודדדד
אבל התהליך שלה לדעתי .בהחלט היה אמור להיות הרבה יותר מעמיק .שלפחות ירגיש לקורא אמיתי.
בקיצור הספר הוא טוב.אבל היו הרבה סימני שאלה..לפחות לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
ממליצה מאד על "תשע לפנות בוקר"-
מאוד הכניסה לסיפור על אף שהוא מדומיין...
(הרגשתי קצת במשל על החיים שלנו כשהמשיח יבוא...)
ממליצה גם כל החדש של א. בארב (ברח לי השם...)-
מתח אבל לא מופרע יותר מידי ולא מלא הלל ותשבחות למוסד וכו'....
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בהחלט לא שגרתי
מאוד הזדהיתי עם הדמות הרבה פעמים .הרגשתי כאילו מדברים עליי
אבל האופי שלה לא הסתדר לי בעליל
היא בקושי מתקדמת בעבודה ועדיין היא מקבלת הילולות ותשבחות? מדברת לפחות על תחילת הספר.היא בקושי התקדמה שורה בקוד שהיא פיתחה..
היא פתאום משתנה.להשתנות באמיתי זה חתיכת תהליך.ובספר זה היה קסם.ביום אחד היא לא חולה ומאושרת וזורחת
רוב הספר הדמות x
ובשנייה נהיית y
הבנתי בגדול את הרעיון שלה.ואהבתי אותו מאודדדד
אבל התהליך שלה לדעתי .בהחלט היה אמור להיות הרבה יותר מעמיק .שלפחות ירגיש לקורא אמיתי.
בקיצור הספר הוא טוב.אבל היו הרבה סימני שאלה..לפחות לי.
הפריע גם לי.
וגם המסר המאכיל בכפית עד הגרון ועד מחנק.

בכל אופן ספר יפה, והכתיבה יפה. ספר טוב הרבה יותר משני הספרים הקודמים, לדעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
בהחלט לא שגרתי
מאוד הזדהיתי עם הדמות הרבה פעמים .הרגשתי כאילו מדברים עליי
אבל האופי שלה לא הסתדר לי בעליל
היא בקושי מתקדמת בעבודה ועדיין היא מקבלת הילולות ותשבחות? מדברת לפחות על תחילת הספר.היא בקושי התקדמה שורה בקוד שהיא פיתחה..
היא פתאום משתנה.להשתנות באמיתי זה חתיכת תהליך.ובספר זה היה קסם.ביום אחד היא לא חולה ומאושרת וזורחת
רוב הספר הדמות x
ובשנייה נהיית y
הבנתי בגדול את הרעיון שלה.ואהבתי אותו מאודדדד
אבל התהליך שלה לדעתי .בהחלט היה אמור להיות הרבה יותר מעמיק .שלפחות ירגיש לקורא אמיתי.
בקיצור הספר הוא טוב.אבל היו הרבה סימני שאלה..לפחות לי.
מסכימה איתך על חלק מהנכתב.
באמת חבל שאני לא יכולה לפתוח ביקורת ספרות מסודרת עליו.
לגבי אפיון הדמות- היא דווקא "מבושלת" היטב, ריאלית, אמתית, שאובה מהחיים שלי ושלך.
(בנקודה הזאת היא התעלתה על עצמה בהרבה מהספרים הקודמים. קשה יותר לכתוב כל כך שגרתי וכל כך מיוחד.)
לגבי השינוי הפתאומי והמסר- אני מסכימה איתך לגמרי. הסופרת הביאה מן פתרון קסם לא מספק, למצב קצה שהוא רחוק מלהיות קסום.
ויש עוד הרבה מה לכתוב על הספר הנפלא הזה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
הספר גבולות האושר- משובח ביותר, תוכן ורמה
גבולות האושר -
משובח, קריאה רציפה, העלילה מעולה - מנשלת לאט לאט את כל המסביב עד שמשאירה את פנינה עם המסר שלה לבד.
חד ועמוק.
ספר יפה ומומלץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מסכימה איתך על חלק מהנכתב.
באמת חבל שאני לא יכולה לפתוח ביקורת ספרות מסודרת עליו.
לגבי אפיון הדמות- היא דווקא "מבושלת" היטב, ריאלית, אמתית, שאובה מהחיים שלי ושלך.
(בנקודה הזאת היא התעלתה על עצמה בהרבה מהספרים הקודמים. קשה יותר לכתוב כל כך שגרתי וכל כך מיוחד.)
לגבי השינוי הפתאומי והמסר- אני מסכימה איתך לגמרי. הסופרת הביאה מן פתרון קסם לא מספק, למצב קצה שהוא רחוק מלהיות קסום.
ויש עוד הרבה מה לכתוב על הספר הנפלא הזה :)
תכתבי ביקורת ותבקשי מהמנהלים לפרסם אותו בשמך.

המסר-פתרון בעיני הוא לא פתרון קסם, זה פחות או יותר בסיס בחינוך, אבל כשהוא הגיע בהוקוס פוקוס בלי שום תהליך זה לא מתיישב טוב אצל הקורא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
שמים וארץ - של ליבי קליין.
מושלם בכל קנה מידה אפשרי!
כל מילה נוספת מיותרת..
ממליצה בחום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תוכלי קצת לפרט על העלילה
(אבל בלי ספוילרים...)
אישה, בת להורים בעלי תשובה שגרו בקרית ספר
מנסים להשתלב עם חריגויות
אחות שעושה בעיות, בית עני עם סבא עלום ועשיר ומתבולל בארה"ב
כתוב מהמם
מביא אמת לא מצועצעת
רגיש וחכם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה