דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
של א בראב סופרת חדשה אבל כתיבהה ממש יפההה אהבתי
נראה לי זה דווקא סופר, סגנון כזה....
אבל השגתי את הספר, מהמם!
מומלץ לכולם!
לא לפספס...
ואפרופו פדהאל, הפרק שהיא שלחה נראה טוב...
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
במקום נוסף היה כתוב שהתינוקת היא מושקא
יש להם גם חני וגם מושקא,
חני הוא שם כמעט הכי חב"די שיש, ע"ש הרבנית חנה, אמא של הרבי.
אבל-
אם יש לה סבתא חנה?
את צודקת! טעות שתפסתי מדי באיחור...
כל הכבוד על הבקיאות ועל תשומת הלב!
 
נטע וחנוך היו חסרים מאוד!
האמת גם שאולי וגולדי...
עוד משהו קטן שלא בטוח שמתם לב אליו.
ליבי, את ביגרת לנו יותר מידי את חנוך!
אנחנו לא מכירים אותו ככה!
תחזירי אותו למצבו הרגיל.....!;)
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
יש להם גם חני וגם מושקא,
חני הוא שם כמעט הכי חב"די שיש, ע"ש הרבנית חנה, אמא של הרבי.
אבל-

את צודקת! טעות שתפסתי מדי באיחור...
כל הכבוד על הבקיאות ועל תשומת הלב!
אז צדקתי:)
זה קפץ לי החני
לא נורא ,
אבל היה מתאים לעשות קטע שיואל אומר על זה משהו
ומתגבר על עצמו
הוא עשה עבודה נפלאה
בקושי הכרתי אותו...
 
נראה לך?? מספיק שעשיתי כזאת טעות, אז עוד להנציח אותה??

זה בהחלט. כל הכבוד לו. (:
טוב...
אח"כ לא ראיתי שהיא מוזכרת - חני
למרות שתכלס אף אחד מהילדים לא הוזכר - חוץ ממושקא
האמת ,
שבספרים הבאים אני אשמח לקרוא עוד קצת על גיטי אדלר , על שרי אדלר - בטח התחתנה והיא עם ילדים
על רחלי טישלר , על נטע והילדים על גולדי ושאולי
על אנשים של העבר....
 
טוב...
אח"כ לא ראיתי שהיא מוזכרת - חני
למרות שתכלס אף אחד מהילדים לא הוזכר - חוץ ממושקא
האמת ,
שבספרים הבאים אני אשמח לקרוא עוד קצת על גיטי אדלר , על שרי אדלר - בטח התחתנה והיא עם ילדים
על רחלי טישלר , על נטע והילדים על גולדי ושאולי
על אנשים של העבר....
אבל בביקור...
לא בתור לפתוח עוד חזית, כי היה לי המון חזיתות הספר.
סוג של לקבל מהם ד"ש רחוק... (כמו שאסתי ויינפלד נחתה ב"כי אבי ואמי")
 
טוב...
אח"כ לא ראיתי שהיא מוזכרת - חני
למרות שתכלס אף אחד מהילדים לא הוזכר - חוץ ממושקא
האמת ,
שבספרים הבאים אני אשמח לקרוא עוד קצת על גיטי אדלר , על שרי אדלר - בטח התחתנה והיא עם ילדים
על רחלי טישלר , על נטע והילדים על גולדי ושאולי
על אנשים של העבר....
זה נחמד מאד לקרוא על האנשים מהעבר. אבל באיזה שהוא מקום התחלתי כבר להסתבך בספר הזה ולקחו לי כמה עמודים להיזכר במשפחולוגיה.
ליבי קליין, בסדרה הבאה כבר הייתי עושה ספר יוחסין, או לכל הפחות עץ. ;)
 
הספר חזית כפולההה ספר מתח וסידרה חדשה סגנון ממש דומה ליונה ספיר היה ממש שווה לקרוא
הוא ממש לא דומה לסגנון יונה ספיר.. לא מתקרב אפילו....
נחמד. כתיבה בינונית מינוס. עלילה קצת מסורבלת, לא ברורה.. אבל בגדול- ספר נחמד לפעם ראשונה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה