- הוסף לסימניות
- #1
האם יש משהו באמת "טוב" שממיר כתב סרוק לטקסט בוורד, כל מה שראיתי עד היום לא היה שום דבר באמת רציני
(חייב להיות שיש משהו והראיה, יש כאלו שעושים זאת בשקל לדף, אז איך בדיוק)
ובדרך אגב עד שאמצא את הפיתרון, באם מכיר מישהו שעושה זאת בתשלום של שקל לדף ואותו אחד "יש לו אמייל" -אשמח לקבל הפרטים בהודעה פרטית
פורום שמצאתי דיון בנושא
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=114729
(חייב להיות שיש משהו והראיה, יש כאלו שעושים זאת בשקל לדף, אז איך בדיוק)
ובדרך אגב עד שאמצא את הפיתרון, באם מכיר מישהו שעושה זאת בתשלום של שקל לדף ואותו אחד "יש לו אמייל" -אשמח לקבל הפרטים בהודעה פרטית
פורום שמצאתי דיון בנושא
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=114729
הנושאים החמים