עגלה לרך הנולד

  • הוסף לסימניות
  • #21
לבייבי ג'וגר אפשר לצרף אמבטיה רכה, שמכסה היטב את הרגליים, והיא נשלפת מהעגלה כשרוצים לקפל אותה.
אני השתמשתי בה מגיל 0, גם בחורף, בלי אמבטיה בכלל, אלא עם שמיכה טובה, וניילון.

תוך כדי שכתבתי את ההודעה הקדימה אותי נעמי ברקאי עם תמונות עדכניות שמדברות יותר מהכל.
אגב, אמבטיה לעגלה בייבי ג'וגר עולה לפחות 1000 ש"ח ביד שניה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מה שלא תקני תחפשי קודם ב

אתר יד 2 היום בדיוק ראיתי שמשהי מוכרת סילבר קרוס חדשה ב3000
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נני5 איזה עריסה יש לך? כי אני בדרך לקנות גם את הפג סויטצ' לתינוק שיוולד עוד פחות מחודש וגם את הבייבי ג'וגר לילד בן השנה כי נשבר לנו הטיולון. חשבתי לקנות כיסוי רגליים אבל נשמע לי לא נח הכיסוי הזה לילד פעיל. את מדברת על העריסה הממש רכה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
סייבקס.
 

קבצים מצורפים

  • סייבקס1.jpg
    KB 16.1 · צפיות: 35
  • סייבקס3.jpg
    KB 25.2 · צפיות: 20
  • סייבקס4.jpg
    KB 13.9 · צפיות: 21
  • סייבקס טופז.jpg
    KB 34.8 · צפיות: 27
  • סייבקס2.jpg
    KB 19.2 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #25
נראה לי שבמידה ואינך ניידת עם רכבת ואת יוצאת הרבה עם העגלה סידורים מטפלת וכו' וצריכה לעלות לאוטובוס כל העגלות הגדולות הן ממש סיוט
בקושי אפשר לעבור בין המושבים ובצהרים במיוחד כשאוטובוסים עמוסים ולךפעימים כבר יש כמה עגלות..

נקודה נוספת שכדאי לבדוק זה נוכות וקלות קיפול לפעמים זה יעיל שהעגלה מתקפלת עד מינימום ולא תופסת הרבה מקום וגם חשיבות רבה לקלות הקיפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש לי את דר. בייבי (700 ש"ח)
שכיבה מלאה, נוחה לתינוק- רחבה מספיק.
כיסוי מושלם לגשם ללא ניילונים מסורבלים.
פתיחה וסגירה ביד אחת.
ממליצה מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י ir;647172:
יש לי את דר. בייבי (700 ש"ח)
שכיבה מלאה, נוחה לתינוק- רחבה מספיק.
כיסוי מושלם לגשם ללא ניילונים מסורבלים.
פתיחה וסגירה ביד אחת.
ממליצה מאד.

היא כבדה? יציבה?
אולי יש לך תמונה שלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יציבה מאד ולא כבדה מדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
איך הגגון שלה מגן מפני השמש? פתוח מאד עם הגנה או שצריך תמיד לכסות עם שמיכה..?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
של ד'ר ביבי של ה700 שקל,היא באמת נוחה וקלאסית,יש אותה לכמה גיסות שלי,גם הכיסוי לגשם נוח.והיא קלאסית,פשוטה ונוחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לי יש עגלה של בייבי סייף
מומלצת מאוד!
לא כבדה, נוחה לקיפול ביד אחת
גגון מעולה!
וכמובן כיסוי לתינוק
מנסיון, מתאים מאוד לתינוק שנולד
המחירים באזור 800 ש"ח
ועגלה מאוד מאסיבית וחזקה!

ותמונות:
 

קבצים מצורפים

  • 12205116917922.jpg
    KB 321.5 · צפיות: 0
  • 12202596413629.jpg
    KB 11.7 · צפיות: 25
  • IMG_2391_baby500620.jpg
    KB 280.6 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #32
הגגון של הד"ר בייבי מגן מושלם מגשם ושמש.
מתאים מגיל 0 ועד שמסיימים עם העגלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י ליקי;646574:
את קונה אותה?
ומה את עושה עם התינוק הקודם? אני באותה הבעיה :) ולא כ"כ ברור לי אך פותרים אותה.




יש היום או עגלות תאומים או עגלות אחים.
תלוי מה התקציב.
יש עגלת אחים מופלאה אבל יקרה. פיל אנד טדס. Phil & Teds
זה מושב תחת מושב ויש אפשרות כוונון לכל אחד מהמושבים. היא קלה ומתקפלת בקלות
יש אותה למישהי קרובה אלי והיא מרוצה עד הגג.

יש עגלה מקבילה:rolleyes: או יותר נכון חיקוי, של איזי בייבי ריגל. זה גם "שתי קומות" אבל התחתון הוא רק כסא. ללא כוונון.
גם אותה אני מכירה מקרוב והיא פחות נוחה אם כי עולה גם הרבה פחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
ניסיתי את העגלת אחים (לא תאומים!) של בייבי ג'וגר, נוראה!
כבדה כמו טנק!
בסוף קניתי יד שניה תאומים בייבי ג'וגר,
מרוצה עד הגג.
כל זה לגבי הסוגיה של ליקי (:
לרך הנולד יש לי פירסט ווילס, לא יקרה ונחמדה מאד.
אגב בנוגע לבייבי ג'גור,
מי שקונה חדש מקבלת פלוס ענק -
החדשות של התאומים באות עם שכיבה של 180,
לדעתי בין 175 ל-180 יש הבדל עצום,
למשל שאפשר להשכיב על הבטן.
בהצלחחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י מנגו;647299:
יש היום או עגלות תאומים או עגלות אחים.
תלוי מה התקציב.
יש עגלת אחים מופלאה אבל יקרה. פיל אנד טדס. Phil & Teds
זה מושב תחת מושב ויש אפשרות כוונון לכל אחד מהמושבים. היא קלה ומתקפלת בקלות
יש אותה למישהי קרובה אלי והיא מרוצה עד הגג.

יש עגלה מקבילה:rolleyes: או יותר נכון חיקוי, של איזי בייבי ריגל. זה גם "שתי קומות" אבל התחתון הוא רק כסא. ללא כוונון.
גם אותה אני מכירה מקרוב והיא פחות נוחה אם כי עולה גם הרבה פחות.

היה לי את הפיל אנד טדס והתפטרתי ממנה הכי מהר שיכלתי...
כבדה, קיפול מסורבל, הקטנצ'יק למטה ממש מסכן.. גלגל אחד הספיק להתפנצ'ר לי....
יש לי עגלת תאומים של פג והיא מאד נוחה ונחמדה עכשיו יש לי מישהי שרוצה להעביר לי עגלת ביבי ג'וגר תאומים מאובזרת במחיר ממש זול ואני כנראה אמכור את הפג תאומים (מצב חדש) בקיצור... עסק שלם סביב העגלות... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י pr;647307:
לדעתי בין 175 ל-180 יש הבדל עצום,
למשל שאפשר להשכיב על הבטן.
בהצלחחה!

מה הבעיה שזה 175 ?
אפשר גם שם להשכיב על הבטן
אם שמים מזרן לעגלה זה בכלל לא מורגש

ואגב, יש גם תינוקים שבכוונה שמים להם קצת שיפוע (כמו בבי"ח)
אז אין בזה שום בעיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אגב, לבעיה של ילד קטן נוסף יש את הבאגי פוד כמו בתמונה אני דווקא התלהבתי אבל במשפחה שלי צוחקים על זה זה נראה משונה ומי הולך עם זה? וכו' יש למישהי נסיון? זכור לי כבר שדיברו על זה פעם כי אז רציתי לקנות את זה ובסוף כולם הורידו אותי...
(נשמע לי פנטסטי כמו ללכת עם עגלת תאומים אבל כשאי אפשר לעבור או פתאום הילד הגדול נמאס לו לשבת פשוט מקפלים את זה הצידה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י נעמי ברקאי;647606:
אגב, לבעיה של ילד קטן נוסף יש את הבאגי פוד כמו בתמונה אני דווקא התלהבתי אבל במשפחה שלי צוחקים על זה זה נראה משונה ומי הולך עם זה? וכו' יש למישהי נסיון? זכור לי כבר שדיברו על זה פעם כי אז רציתי לקנות את זה ובסוף כולם הורידו אותי...
(נשמע לי פנטסטי כמו ללכת עם עגלת תאומים אבל כשאי אפשר לעבור או פתאום הילד הגדול נמאס לו לשבת פשוט מקפלים את זה הצידה...)

זה רעיון לא רע בכלל,
השאלה אם זה מספיק יציב?
כי אני קניתי "מדרגה" לילד שיעמוד מאחורה
ומאוד התאכזבתי.....
בפועל זה שוכב בארון
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לי יש את הבאגי פוד.
אני נהנתי ממנו מאוד
הילד שלי היה בן שנתיים ורבע כשהגיע השני.

לעמוד לא היה לו כוח ולי לא היה נוח בכלל לעמוד רחוק מהעגלה
גם לו היה יתרון בטרמפ שעומדים כיון שהוא היה בורח...
לעגלת תאומים לא היה מקום בבית (עגלה שלישית..)
וגם מבחינת הניידות - היא די מגבילה.
ובלי עגלה - היינו מבלים עד היום בחנויות או בגינה.
לכן קניתי את החלק של הבאגי פוד:

מתקפל כשצריך
צר יותר מעגלת תאומים (מצב פתוח)
אפשר להוריד את הכסא לגמרי באופן פשוט מאוד מהעגלה (לדוג כשהלכתי רק עם הקטן/ אוטובוס)
לא תופס מקום בבית (הבאתי את הקטן למטפלת עם החלק מקופל לדופן העגלה, ובצהריים הבאתי את הגדול קודם ומהמטפלת הוא ישב בבאגי פוד, דבר שהקל עליי את בכיות הצהריים ולא תפס מקום אצל המטפלת)
מתחבר גם לעגלת שכיבה וגם לטיולון שיש לי
ומה שעוד - הבחור הקטן היה מבסוט מהעסק שהוא ליד אחיו (המושב היה קצת יותר נמוך כך שהוא לא נגע)
וגם היה לו נחמד לנסוע משוחרר (אין כמעט דפנות)

והחסרונות:
*לא מתחבר לעגלות החדישות.. מתחבר לעגלה עם מוט צידי ומוט אלכסון (חשוב לבדוק ולהרכיב בחנות)
*א"א לקפל את העגלה עם החלק. צריך להוריד אותו. ממש פשוט אבל יש כאלו שלא יאהבו. (אני בזכות החלק הזה ירדתי מוקדם יותר לתחנה..)
לא עולה ויורד מדרגות. במדרגה של המדרכה החזקתי בידית העגלה ובגב המושב וכך ירדנו.
* אין אפשרות שכיבה (למי שצריך)
*אין גגון (שמעתי שיש אפשרות להוסיף)

אני נהנתי מאוד
ואכן היה משעשע ללכת ברחוב... (בפרט במקומות הומים - בהתחלה לא נעים, אח"כ התרגלתי)

בהצלחה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה