דרוש מידע עגלת בוגבו- איזה דגם לקנות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
רציתי להתיעץ-
אני רוצה לקנות עגלת בוגבו
איזה דגם עדיף? בי 6 או דרגונפליי?
זה הבדל של 1000 ש"ח
השאלה אם שווה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שתיהם דגמים מעולים
לכל אחד יש את המעלות שלו...

הבי 6 כבר לא מיוצרת, מה שנמכר- זה מה שנשאר
(לטוב ולמוטב)
יש ניסיון רב ומעולה על העגלה.

מצד שני הדרגונפליי חדשה יותר, מעוצבת חדיש
מתקפלת עם האמבטיה

לשיקולכם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דרגונפליי- פרקטית ונוחה, ארוכה יותר מBE לגבוהים זה הצלה...
אחרי חצי שנה איתה ומרוצה מאד, פתאום ללכת עם be נהיה מסורבל, כשבכל קיפול יש להוציא את העריסה בשתי ידיים ואחכ לקפל את השלד גכ בשתי ידיים, בדרגונפליי את חופשי מחזיקה את התינוק ביד, מקפלת, מכניסה לתא מתען וחסל סיפור, זה בעיני הדבר הכי כובש שלה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כי אם היה לי BE הייתי צריכה להעביר את הבן שלי לטיולון כבר בגיל חודשיים
גם הידדיות להורים גבוהות יותר
ועוד דבר, השלדה של שתיהם צרה באותו רוחב רק הפנימי- איפה שהילד נמצא בדרגונפלי זה רחב יותר וממלא את כל השלדה ובבי יש רווח בין השלדה למושב ולאמבטיה מה שגורם למושב להיות צר יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה נכון שעל הדרגנופליי יש הרבה תלונות, על תיקונים וכו'?
על הBEE לא ראיתי תלונות בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לי את שניהם.
הבי 6 יפה מאד לטעמי וצרה ונוחה, אבל הדרגונפלי תחזיק לך לאיזה 5 ילדים, נשמרת מהמם, נוחה לילד ולהורים, חזקה ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני עם הבי 6 כבר שנתיים וחצי בשימוש יומיומי,
לא היו תיקונים מלבד הידיות שהתקלפו והחליפו לי חדשות,
נהנת מימנה מאד,
אבל אם הייתי צריכה עכשיו לקנות מסתבר שהייתי קונה את הדרגונפליי בגלל הפלוס שלה של הקיפול הקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני עם דרגונפליי 7 חודשים ואין לי ב"ה שום תלונות
בסופו של דבר הBE קיבל כבר כמה דגמים עם שינויים ושיפורים והדרגונפליי זה דגם חדש, כך שזה יותר מובן, אישית לא שמעצתי ממשהו תלונות על הדרגונפליי (חוץ מבפרוג, מכאלו שיש להם בי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני קניתי לפני כמעט שנה את הB6 ואני מאוד מרוצה!!
אני פחות אהבתי את העיצוב של דרגונפליי היא יותר גדולה
אני אהבתי את הקומפקטי (הוא כבד, אבל בסדר)
כי אם היה לי BE הייתי צריכה להעביר את הבן שלי לטיולון כבר בגיל חודשיים
הבת שלי הייתה יחסית תינוקת גדולה והעברתי אותה בגיל חצי שנה כי כבר היה באלה לראות אבל בעיקרון יכולתי להשאיר אותה עוד.
זה אמבטיה יחסית ממש גדולה.
קיצור כל אחד מה שהוא מתחבר אני מאוד אוהבת את הB6.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה יותר כבד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני פחות אהבתי את העיצוב של דרגונפליי היא יותר גדולה
אני אהבתי את הקומפקטי (הוא כבד, אבל בסדר)

הבת שלי הייתה יחסית תינוקת גדולה והעברתי אותה בגיל חצי שנה כי כבר היה באלה לראות אבל בעיקרון יכולתי להשאיר אותה עוד.
זה אמבטיה יחסית ממש גדולה.
קיצור כל אחד מה שהוא מתחבר אני מאוד אוהבת את הB6.
כנראה גדולה זה עניין יחסי ;)
ולעניין המשקל, לאחר בדיקה מעמיקה, הדרגונפליי עם האמבטיה אכן יותר כבדה אך עם הטיולון אין הבדל בין שניהם
מבחינת נראות אין ספק שהאמבטיה של הבי יפה יותר, אבל השאלה אם הכל עומד על היופי של החודשיים הראשונים
תעשו שקלול של הנתונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ביי6: (ללא הבדל בין אמבטיה לטיולון)
1724665034905.png

דרגונפלי: (ללא אמבטיה- הבדל של 2 קילו)
1724664997451.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש לי את הבי 6 כבר 3 שנים ומאד מרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בלת"ק
אני גם התלבטתי וקניתי דרגונפליי
סופר מרוצה, על כל המובנים.
אחלה עגלה, ממליצה מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
דרגונפליי יש לי שנה
אמנם השילדה נשרטת אבל נוחה בטירוף כאמבטיה
לא השתמשתי בטיולון
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
איפה אפשר לקנות עגלת B6 חדשה?
אני לא חושבת שיש
אלא אם כן, נשאר למישהו במחסן...
תצטרכי לעשות חפירות בחנויות, אולי תמצאי משהו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה