דרוש מידע עגלת יויו ניובורן החדש

  • הוסף לסימניות
  • #42
כמה יצא לך כולל הכל? מתקפל עם כל המתאמים (כמובן בלי האמבטיה) מה שנח בערכת ניו בורן זה הקיפול הקל בכל מצב האמבטיה לדעתי מסרבלת... ועדיין אני מתלבטת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מחפשת ערכת ניו בורן (הישן) לקניה במחיר מציאה...
אשמח לכל מידע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
שלום וברכה,
לכל מי שהספיק להכיר את העגלה החדשה של יויו ניובורן עם העריסה,
יש לי כמה שאלות על העגלה אשמח למענה,
האם אחר כך אפשר להפוך את זה לטיולון?
האם העריסה נוחה לתינוק?
פשוט מתלבטת בין בוגבו בי 5 לבין היויו החדשה
מה עדיף?
אם יש לך נגישות טובה כלומר גישה לבית בלי מדרגות או ממש מדרגות ספורות ו אין לך הרבה מדרגות בכללי ביום יום- בוודאי בוגבו. בכל אופן עגלה יותר מסיבית ומשכך- גם הנסיעה שלה משהו אחר לגמריייי. יויו בכל אופן מוגדרת כטיולון. אחרי הכל... לדעתי גם באוטובוסים הבוגבו בסדר גמור. אבל בשביל מי שגר בקומה גבוהה או משהו דומה יויו פשוט מושלמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אם יש לך נגישות טובה כלומר גישה לבית בלי מדרגות או ממש מדרגות ספורות ו אין לך הרבה מדרגות בכללי ביום יום- בוודאי בוגבו. בכל אופן עגלה יותר מסיבית ומשכך- גם הנסיעה שלה משהו אחר לגמריייי. יויו בכל אופן מוגדרת כטיולון. אחרי הכל... לדעתי גם באוטובוסים הבוגבו בסדר גמור. אבל בשביל מי שגר בקומה גבוהה או משהו דומה יויו פשוט מושלמת.
היו יו מגיעה כטיולון ואת קונה לו גם את האמבטיה
כך שהשלד נשאר ואת מוסיפה עליו.
אני מאד נהניתי ממנו בתור טיולון ועכשיו קונה ניו בורן לתינוק החדש בעז"ה
אני גרה בקומה גבוהה בלי מעלית ואזור הררי עם עליות וכו'. יש לו גם נסיעה מספיק טובה לעליות וגם קלי קלות להעלות אותו הביתה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
שואלת על הטיולון של יויו, האם אתם ממליצים? והרי היא לא ממש נשכבת, זה נח לתינוק?
וכן היכן אפשר למצא אותה הכי בזול? ובכמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
מחפשת ערכת ניו בורן (הישן) לקניה במחיר מציאה...
אשמח לכל מידע!


מה זה מחיר מציאה בשבילך?
בדיוק מתכננת למכור את שלי ולקנות את האמבטיה החדשה.
צבע בז'. היה בשימוש לילד אחד במשך שלוש חודשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
מה זה מחיר מציאה בשבילך?
בדיוק מתכננת למכור את שלי ולקנות את האמבטיה החדשה.
צבע בז'. היה בשימוש לילד אחד במשך שלוש חודשים.
200 זה מציאה ממש. 250 זה גם מציאה. אבל כנראה שבדיוק אמש מצאתי..
וגם אותו צבע.
אלא אם כן את מירושלים אז אעדיף אותך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
שואלת על הטיולון של יויו, האם אתם ממליצים? והרי היא לא ממש נשכבת, זה נח לתינוק?
וכן היכן אפשר למצא אותה הכי בזול? ובכמה?
כתבתי פה למעלה.
אני גרה בקומה גבוהה ולכן בשבילי היא מושלמת. גם יפה גם נוסעת טוב (אזור הררי) וכאמור -קליקלות להעלות אותה לבית. אפילו עם תינוק על הידיים.
ישכאלה שמפריע להן מאד שאין פגוש ואתזה ניתן בקלות לקנות באלי אקספרס.
בקשר לשכיבה זה אכן שוכב כמו טיולון בלבד . מגיל חצי שנה זה מעולה והם גם נרדמים בזה מצוין.
לתינוק שנולד זה בוודאי לא אפשרי. ובשביל זה יש את הניו בורן או האמבטיה. ויש גם ערכה שאפשר לקנות באלי אקספרס בכ-120 שקל שגורם לכך שהשכיבה תהיה כמעט מלאה 175 מעלות. אני התלבטתי ובסוף לא קניתי, פחחדתי שאתאכזב מאיכות הבדים שם או שזה לא עומד פיקס על העגלה. חיקוי אחרי הכל...
מה שאני אומרת זה שאם יש לך נגישות לדריה (מעלית /בלי מדרגות) עגלה כמו בוגבו יותר מסיבית ויותר נוחה- לך ולתינוק.
אצלי כזו עגלה ממש לא אפשרית (קניתי יד שניה ומכרתי מיד..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
כמה עולה מס לעגלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
טוב,
אני קניתי לפני שנה את הטיולון של יויו. לא יודעץ איך לא קניתי לפני...
מושלם, כיף לנסיעה לקיפול , לטיסה, חלקה מאד.
החסרון היחיד בה שהיא לא נשכבת 180 ולא מתיישבת 90.
יצא לי העיניים כשראיתי את העריסה היא עולה בתינוקי-מודיעין עילית 1,300 ש"ח
הזמנתי באלי אקספרס(שמעתי המון המלצות על בנות שהזמינו שם)ערכת ניו בורן חורף וקיץ ב179 ש"ח כולה ל3 חודשים לא שווה לי להשקיע 1,300 ש"ח....
הבוגבו בי יותר כבדה , לא מתאימה לילד מעל גיל שנה וחצי לדעתי.....
בקיצור היויו מושלמת-ושום חיקוי שלה(יויה,בובו, וכו) לא משתווה לה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
מה זה מחיר מציאה בשבילך?
בדיוק מתכננת למכור את שלי ולקנות את האמבטיה החדשה.
צבע בז'. היה בשימוש לילד אחד במשך שלוש חודשים.
אשמח לשמוע פרטים על העגלה מחיר וכו'...
ar0527102225*gmail.com
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אשמח לשמוע ממי שקנתה את האמבטיה של יויו - האם היא לא מדי צרה, באופן כללי אם מרוצה ממנה.
ואם נח להעביר תינוק בגיל 4-5 חודשים לטיולון.
בילדים הקודמים היתה לי עגלה פחות קלילה, ומתלבטת אם להסתפק הפעם ביויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
הזמנת מהאתר הגרמני? כמה עלה לך בסך הכל??
האם משלוח לאנגליה יעלה פחות?
כן .עלה 2950.
המכס ייקר לי ב415 שח
לאנגליה יעלה פחות מן הסתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אשמח מאוד להבין למה אתן בוחרות לקנות עגלת יויו רעועה וקלילה לתינוק ניו בורן במקום עגלה אמיתית עם אמבטיה יציבה כמו בוגבו קמיליון וכו'?

שואלת באמת, וממש אשמח לשמוע תשובות מנסיון.
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אשמח מאוד להבין למה אתן בוחרות לקנות עגלת יויו רעועה וקלילה לתינוק ניו בורן במקום עגלה אמיתית עם אמבטיה יציבה כמו בוגבו קמיליון וכו'?
זה עגלה כבדההה רחבה גלגלים ענקיים
שהיתרונות שלה כחזקה ויציבה הם חסרונות למי שגרה בקומה גבוהה בלי מעלית, לאוטבוסים, קיפול העגלה וכו'
פשוט מחפשים עגלה יותר פרקטית
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מנסה לברר כבר הרבה זמן על העגלה הזאת ואני לא מצליחה..
עגלת סיטי תור 2 של חברת בייבי ג'וגר(לא עגלת תאומים)



יש מישהי שיש לה אותה???
האם ממליצה עליה?
האם היא חזקה?
מחזיקה לכמה ילדים?
האם שווה לשלם עוד 500 ש"ח ולקנות טיולון מהחברות המוכרות(יויו, בוגבו,סייבקס)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה