דרוש מידע עגלת יויו

  • הוסף לסימניות
  • #1
משהו יודע על רכישה קבוצתית לעגלות יויו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הבנתי שהם ממש עושים בעיות לקבוצות רכישה ויכולים לתבוע כך שזה לא קורה כמעט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הבנתי שהם ממש עושים בעיות לקבוצות רכישה ויכולים לתבוע כך שזה לא קורה כמעט.
נעמי, מניסיון שלך היא באמת נוחה לתינוק מגיל לידה?
היא לא קצת צעצוע?
היא מאוד קורצת לי בגלל המשקל והקלילות שלה, אבל השאלה אם היא פרקטית לתינוק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נעמי, מניסיון שלך היא באמת נוחה לתינוק מגיל לידה?
היא לא קצת צעצוע?
היא מאוד קורצת לי בגלל המשקל והקלילות שלה, אבל השאלה אם היא פרקטית לתינוק?
השתמשתי במקביל לעגלת אמבטיה אין תחליף לנוחות של אמבטיה. אני חושבת שהיויו נוחה לגיל הביניים בין חצי שנה לשנה וחצי בערך לא יותר ולא פחות. הניו בורן שלה לא משהו (השתמשתי בחורף. היא ממש מחממת) זה נח לנסיעות אני השתמשתי במקביל כך שלא יודעת איך רק יויו אבל הנוחות של אמבטיה גדולה זה משהו כייף במיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה לדעתך היא לא נוחה מעל גיל שנה וחצי? מה מומלץ לגיל שנה פלוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני מרגישה בזה אולי נכון לתת הערה בגדר
'התורה חסה על ממונם של ישראל שלא תצטערי כמו הרבה..

כדאי לך מאד לברר את ענין היציבות של העגלה,
מהנסיון שלי היציבות על הפנים,
אולי כי אני רגילה לבייבי גוגר החזקה והעומדת,

היויו לסוגיו בגלל קלילותו - התיק טיפה כבד, העגלה נופלת,
את מנענעת את העגלה בלי להסתכל - היא יכולה להתהפך,
אני לא מגזימה!
אולי יחלקו עלי, בכבוד! לא אכפת לי להיות המוזרה, קחי בחשבון..

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני מרגישה בזה אולי נכון לתת הערה בגדר
'התורה חסה על ממונם של ישראל שלא תצטערי כמו הרבה..

כדאי לך מאד לברר את ענין היציבות של העגלה,
מהנסיון שלי היציבות על הפנים,
אולי כי אני רגילה לבייבי גוגר החזקה והעומדת,

היויו לסוגיו בגלל קלילותו - התיק טיפה כבד, העגלה נופלת,
את מנענעת את העגלה בלי להסתכל - היא יכולה להתהפך,
אני לא מגזימה!
אולי יחלקו עלי, בכבוד! לא אכפת לי להיות המוזרה, קחי בחשבון..

בהצלחה!

נכון שהתיק טיפה כבד העגלה נופלת אבל שווה לי הנוחות והקלילות שלה..

כל אחת תעשה את שיקוליה...

כשרציתי עגלת יויו נוספת, קניתי את המיק בייבי שזה ממש אחד על אחד.
בינתיים- מרוצה מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אין א
נכון שהתיק טיפה כבד העגלה נופלת אבל שווה לי הנוחות והקלילות שלה..

כל אחת תעשה את שיקוליה...

כשרציתי עגלת יויו נוספת, קניתי את המיק בייבי שזה ממש אחד על אחד.
בינתיים- מרוצה מאד!

אין אפס על קלילותה, וכל אחת תעשה סדר עדיפויות מה שווה על מה,

אצלי זה לא מוצר שיכול להיות בבית בגלל היציבות,
העגלה לא רק ברשותי, וכשהעגלה כזו כיפית וטסה ועוברת בכל המקומות בבית ובגינה - אז לילדים הקטנים פי 7 כבר כיף לשחק עם זה, זה אוטו / עגלה פצצה, כיף של משחק, לא משנה עם יש תינוק בפנים או לא.. (נכון שאני לא מרשה והם יודעים, אך יש דברים שנעשים כשאמא לא רואה או שפתאום ה"יצר הרע" מגרה אותם לטייל עם התינוק בעגלה הממתוקה הזו.. וסיבוב חד, והופ.. צרחות..

הצלחות לכולם ושיהיה בבריאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
למה לדעתך היא לא נוחה מעל גיל שנה וחצי? מה מומלץ לגיל שנה פלוס?
הילדה שלי ישבה שם עד גיל 3.5 והיא לא קטנה
סחבתי עליה הרבה זמן שניים מאז שהילדה היתה בת שנה ועד שהיתה בסביבות שלוש והוא בין ארבע וחצי הם ישבו אחד אחרי השני והלכתי המון!!!
אין על העגלה הזו קלילה קומפקטית נוחה עוברת בכל מקום מתקפלת בקלות למצב קטן מאוד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה