עגלת מאמס אנג פאפס

  • פותח הנושא ts4
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לכם מושג מה ההבדל בין הדגמים?
ראיתי פרסום על שלושה דגמים:
1 ארמדילו
2 סולה 2
3 ספארק מבית מאמס אנד פאפס.

מודה מראש לכל תשובה שתחכים אותי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אפח'ד לא יודע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא מכירה את הדגמים חוץ מסולה
ואורבו
אני אישית שילבתי בין הדגמים
שלד - סולה
אמבטיה וטיולון אורבו
ומאוד מרוצה
לא בגלל שלא טוב הדברים האחרים בדמים השונים
שלדה של אורבו אני לא אוהבת - לדעתי נראה כיסא גלגלים לכל דבר
אמבטיה סולה בגלל שיותר קטנה לעומת הסולה שרחבה יותר
בטיולון יש יותר הצללה
וגם הבדים נראים טוב יותר
כמה שהיום נראה לי (אם אני לא טועה) שגם בסולה הבדים שודרגו
מרוצה מהעגלה מאוד
מכל הבחינות
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
וכמה יצא לך הכל יחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י rachelf305;1450577:
לא מכירה את הדגמים חוץ מסולה
ואורבו
אני אישית שילבתי בין הדגמים
שלד - סולה
אמבטיה וטיולון אורבו
ומאוד מרוצה
לא בגלל שלא טוב הדברים האחרים בדמים השונים
שלדה של אורבו אני לא אוהבת - לדעתי נראה כיסא גלגלים לכל דבר
אמבטיה סולה בגלל שיותר קטנה לעומת הסולה שרחבה יותר
בטיולון יש יותר הצללה
וגם הבדים נראים טוב יותר
כמה שהיום נראה לי (אם אני לא טועה) שגם בסולה הבדים שודרגו
מרוצה מהעגלה מאוד
מכל הבחינות
בהצלחה


השילוב הזה עלה לך יותר יקר מלקנות דגם אחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם אני שילבתי כמו rachelf305
עלה לי אותו מחיר
אני קניתי לפני שלוש שנים, הגגון של הטיולון של הסולה היה ממש פתוח, למטה היה חלק שעשוי מרשת כך ששמש נכנסת על התינוק במקום להצל, והגגון היה קצר.
באורבו הגגון היה סגור לגמרי והיה חלק של הצללה שמתקפל פנימה לשעת הצורך
נראה לי שהיום הטיולון של הסולה הוא אותו הדבר מהבחינה הזו כך שאין צורך לשלב

בהצלחה שרי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שבוע טוב,
מנסה לברר, מה הכי טוב לתינוקות בהפרש של שנה וחודש -
ראיתי בגדול שקיימים 2 סוגים של עגלות אחים\תאומים:
1 - עגלת "קומות" (צירפתי תמונה)
יתרונות:
- עגלה שניתן להפוך לעגלת יחיד
- לא רחבה ונכנסת למקומות צרים
- התינוק הגדול לא מזיק לקטן כי לא מגיע אליו (זה יתרון באמת שאין תקשורת ביניהם?)
- בגלל שלא מנסים לעשות את המושבים צרים, יש מקום לילד, להניח אותו על הבטן ויש מקום לידיים
חסרונות:
- מסוברלת בקיפול
- ממה שהבנתי, הטיולון תמיד נמצא למעלה והאמבטיה למטה, (אלא אם כן זה סלקל, ואצלינו התינוק לא סובל סלקל) , ואז הילד לא יכול לעלות לטיולון לבד - זה נכון?
- ארוכה, כמין "רכבת" קצת
2 - עגלה רחבה (עגלת תאומים רגילה)
יתרונות:
- נוחה יותר בקיפול ותופסת פחות מקום ברכב
- לא ארוכה, לא "רכבת"
חסרונות:
- לא ניתנת להפיכת לעגלת יחיד
- רחבה ולא עוברת בכל מקום
- אין אמבטיה ועם הרך הנולד מסתדרים בשק שינה....
- בין שני הילדים יש תקשורת שותפת, גם כשלא רצויה...

לא רשמתי כנראה את הכל מחוסר ניסיון,
מה מומלץ? להסתדר בלי עגלת תאומים? מה עושים במשפחתון (מביאים אחד מהילדים בעגלת תאומים? או שהמטפלת מסתדרת בלי עגלה?)
ראיתי עגלת קומות אצל מישהי בסופר, זה היה נראה מאוד נוח, אבל זה היה אמבטיות,... עד כמה זה קריטי שהגדול לא יוכל לטפס למעלה לבד?

אשמח לכל מידע בעניין,
וכן איזה דגמים מומלצים - לא כבד, שהבדים יהיו כביסים ולא ידהוו מהר, שיהיה נוח בקיצור?

תודה רבה רבה מראש

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה