עגלת uppababy

  • פותח הנושא TK
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום
אני ממשיכה לחפור בנושא העגלות
משהי מכירה את עגלת uppababy ?
יש 2 דגמים כרוז וויסטה
אם יש כאן מישהי עם ניסיון אשמח לשמוע
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
???
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לנו היה את הויסטה.
החזיקה מעמד 3 שנים מקסים, כמו חדשה. עד שנתנו אותה למשפחה שהיתה צריכה לחזור ברגל בליל שבת משכונה מרוחקת עם ילדה בת 4 וכבר לא היה להם עגלה וזה חזר שבור. (הם לא שמו לב כנראה:()
מעלות:
חזקה
יציבה
סל ענק מתחת
נוסעת חלום
קל לעלות ולרדת מדרגות
קל לקפל, גם עם האמבטיה
יפה
איכותית
החיסרון היחיד שלה זה הגודל - גדולה, רחבה ומאסיבית.
זה המחיר שאת משלמת לכל מה שכתבתי למעלה.
כשנצטרך שוב עגלה, מאוד יכול להיות שנקנה אותה שוב. מומלצת בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חסרונות בכל העגלות שלהם, לפי מה שהבנתי: אי אפשר להסיר את הריפוד לכביסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י ריקי;1493364:
לנו היה את הויסטה.
החזיקה מעמד 3 שנים מקסים, כמו חדשה. עד שנתנו אותה למשפחה שהיתה צריכה לחזור ברגל בליל שבת משכונה מרוחקת עם ילדה בת 4 וכבר לא היה להם עגלה וזה חזר שבור. (הם לא שמו לב כנראה:()
מעלות:
חזקה
יציבה
סל ענק מתחת
נוסעת חלום
קל לעלות ולרדת מדרגות
קל לקפל, גם עם האמבטיה
יפה
איכותית
החיסרון היחיד שלה זה הגודל - גדולה, רחבה ומאסיבית.
זה המחיר שאת משלמת לכל מה שכתבתי למעלה.
כשנצטרך שוב עגלה, מאוד יכול להיות שנקנה אותה שוב. מומלצת בחום!
תודה על התשובה המפורטת
הטיולון לא צר מידי?
והאם מסורבל להתנייד איתה באוטובוסים עירוניים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עגלה מדהימה

היה לנו את העגלה במשך כמעט 4 שנים החזיקה מעמד יופי וזה כשהייתי סוחבת עליה את שלושת ילדי ביחד(יש לה כיסא נוסף שמתחבר בתוספת של 500 שקלים)

עכשיו ילדתי ורציתי עגלה חדשה(לא כי היא לא יכולה לסחוב עוד) כי רציתי חידוש אז קניתי אותו דבר עם ריפודים שונים אין על העגלה הזאת!!!!!!!!!!

וכמו שכבר כתבו החיסרון היחיד הוא הניקיון הקשה מפני שהריפוד לא נשלף

נ.ב אם לא אהבת את הריפודים שיש להם אז לדוקטור ביבי יש אותו דגם אבל נקרא הפי בלו
וכן לביבה בייבי יש אותו דבר ונקרא ביבו
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י בואו חשבון;1493383:
היה לנו את העגלה במשך כמעט 4 שנים החזיקה מעמד יופי וזה כשהייתי סוחבת עליה את שלושת ילדי ביחד(יש לה כיסא נוסף שמתחבר בתוספת של 500 שקלים)

עכשיו ילדתי ורציתי עגלה חדשה(לא כי היא לא יכולה לסחוב עוד) כי רציתי חידוש אז קניתי אותו דבר עם ריפודים שונים אין על העגלה הזאת!!!!!!!!!!

וכמו שכבר כתבו החיסרון היחיד הוא הניקיון הקשה מפני שהריפוד לא נשלף

נ.ב אם לא אהבת את הריפודים שיש להם אז לדוקטור ביבי יש אותו דגם אבל נקרא הפי בלו
וכן לביבה בייבי יש אותו דבר ונקרא ביבו
היה לך את הויסטה או כרוז?
ומה שיש לד"ר בייבי ולביבה זה אותה האיכות או רק המראה דומה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לעד מישהו משהו להגיד על העגלה הזו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
היה לי את הויסטה(אבל של ביבה בייבי) והיא אותו דבר אצל כולם ואני יודעת את זה בוודאות כי לפני הלידה של הבכור שלי חפרנו על העגלה הזאת (כבר ממבט ראשון רואים שהיא טובה)
ונאמר לי שמייצר הדגם הזה פוטר מדוקטור בייבי ויש לו את הדגם זכויות היוצרים וכו" אבל הוא לא יכול לשלול לדוקטור בייבי את הזכויות שלה אז הוא מייצר את העגלה בשלל דגמים ושמות ומשווק אותה יותר זול כדי לשבור לדוקטור ביבי את השוק והוא ה צליח כי אני קניתי אז לפני 4 שנים בביבה כי היא הייתה הכי זולה עכשיו קניתי בדוקטור בבייבי ב2372 עגלה סל שכיבה וסלקל(מחיר לאחר הנחה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י בואו חשבון;1494001:
היה לי את הויסטה(אבל של ביבה בייבי) והיא אותו דבר אצל כולם ואני יודעת את זה בוודאות כי לפני הלידה של הבכור שלי חפרנו על העגלה הזאת (כבר ממבט ראשון רואים שהיא טובה)
ונאמר לי שמייצר הדגם הזה פוטר מדוקטור בייבי ויש לו את הדגם זכויות היוצרים וכו" אבל הוא לא יכול לשלול לדוקטור בייבי את הזכויות שלה אז הוא מייצר את העגלה בשלל דגמים ושמות ומשווק אותה יותר זול כדי לשבור לדוקטור ביבי את השוק והוא ה צליח כי אני קניתי אז לפני 4 שנים בביבה כי היא הייתה הכי זולה עכשיו קניתי בדוקטור בבייבי ב2372 עגלה סל שכיבה וסלקל(מחיר לאחר הנחה)
מה זה סל שכיבה ?
אם ככה אז אצל ד"ר בייבי יותר זול נכון?
העגלה של ד"ר בייבי זה זו עם הפרצוף המחייך בצד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אמבטיה + טיולון =2300
סלקל=299
אנחנו השגנו הנחה מאד גדולה של 9%
כי הלכנו לסניף אחד ושם הסכימו להנחה של 5% ואז הלכנו לסניף אחר ושם אמרנו שנתנו לנו 5% ואם הם יכולים להוריד עוד ואחרי ההורדה שילמנו:
אמבטיה +טיולון=2100
וסלקל=272
העגלה מגיע עם תיק תואם וזה לא העגלה עם החיוך זה ביבה בייבי.
לדעתי כרגע הכי משתלם בדוקטור בייבי גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הדגם
אצל כולם יש צבעים חלקים ולהם יש שתי דגמים
אבל לא חלק אני לדוגמא קניתי קרם וזיגזג מוקה ויש להם גם זיגזגי בטורקיז כחול אני מאד אהבתי את שתי הדגמים
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה