דרוש מידע עד מתי המטפלת שלכם עובדת?

  • הוסף לסימניות
  • #1
זה הגיוני שכבר מסיימות בסוף חודש זה? (עוד יומיים)???????
מטפלת לתינוקות שעובדת עד 1:30
ועוד צריך לשלם לה חודש נוסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
זה הגיוני שכבר מסיימות בסוף חודש זה? (עוד יומיים)???????
מטפלת לתינוקות שעובדת עד 1:30
ועוד צריך לשלם לה חודש נוסף
לפי מה היא אמרה שהיא עובדת?
לפי חופשות של בתי הספר או כמו מעון?
אם כמו הגנים ובתי הספר אז הם אכן מסיימים בסוף החודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
רוב המטפלות הפרטיות לוקחות חודש אחד של חופשה!
והם עובדות עד ר"ח אב
לא שמעתי על מטפלות שמסיימות כמו בית יעקב וחודשיים חופשה
כי הרי היום גם בבית יעקב אין חודשיים חופשה...
תלוי מה סיכמו עם המטפלת בתחילת שנה....
אם ההורים הסכימו בעיה שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
רוב המטפלות הפרטיות לוקחות חודש אחד של חופשה!
והם עובדות עד ר"ח אב
לא שמעתי על מטפלות שמסיימות כמו בית יעקב וחודשיים חופשה
כי הרי היום גם בבית יעקב אין חודשיים חופשה...
למה בבית יעקב אין חודשיים חופש?
הבת שלי בגן יוצאת לחופש בסוף שבוע.
יש קייטנה בתוספת תשלום למי שרוצה וגם זה ל-3 שבועות בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
חודש חופש מגיע לה ממילא.
אבל נראה לי לא הגון פתאום להודיע שמסיימים חודש מוקדם יותר.
(אולי יש לה אילוץ...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מטפלות פרטיות עובדות בד"כ לפי בית יעקב, וכן, יש להן חודשיים חופש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה הגיוני שכבר מסיימות בסוף חודש זה?
מה סוכם מראש?
ועוד צריך לשלם לה חודש נוסף
אם שולם על חודש נוסף היא חייבת לעבוד אז
במידה ונגיד היא החילטה לסיים מוקדם, היא חייבת להודיע ע"כ מראש ושתחזיר את הכסף על החודש שאין מטפלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אצלנו החופשה לפי בית יעקב עובדת עד סוף חודש
ומי שרוצה "קייטנה" עד ר"ח אב
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
למה בבית יעקב אין חודשיים חופש?
הבת שלי בגן יוצאת לחופש בסוף שבוע.
יש קייטנה בתוספת תשלום למי שרוצה וגם זה ל-3 שבועות בלבד.
זה לא קיטנה
זה בית ספר של החופש הגדול
בסבסוד כמעט מלא
כלומר לפי משרד החינוך זה סוג של המשך הלימודים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שלי קראה לעצמה "חופשות של בית יעקב"
מסיימת עם סיום של בית ספר של החופש הגדול. (עוד 3 שבועות)

אני משלמת לה 10% על כל חודש שהוא היה אצלה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ואני בטוחה שאתם דואגים לילדים שלכם - אז יש כאן מידע ממש שימושי עבורכם.
חברה שלחה לי את המאמר הבא שתקראו👇, בדקתי וראיתי שגם הילדים שלי לא צורפו אוטומטית כמו שהקופת חולים הייתה צריכה לעשות.
כמובן שעשיתי את זה באותו הרגע.

---


קראו ושלחו למבוטחים שלכם
הודעה חשובה לידיעת הציבור
המילים הבאות רלוונטיות לכל משפחה ולכל ילד בישראל.
ואני חושבת שזה אחד הפוסטים החשובים שכתבתי.
לקחתי אוויר של יומיים כדי לכתוב לא מתוך כאב ותסכול.
אלא מתוך רצון לעזור לכל ילד בישראל , שלא יזדקק לכך.

בישראל לכל אדם יש שני ביטוחים.
ביטוח בריאות - דרך קופות החולים
וביטוח לאומי.

הוא משלם כל חייו או באופן עצמאי, או שהוריו משלמים עבורו את הפוליסה. עבור אותם ביטוחים.
לפני מספר ימים בעזרתה של חברתי האהובה והמקסימה יעל פוזנסקי החלטנו לתבוע את זכויותינו בעבור הביטוח הסיעודי של מכבי.
יש לנו ילדה שלצערינו הרב נאלצנו לבצע עבורה הנגשה בבית, והיא מוגדרת כנכה, וזכאית ע״פ כל הקריטריונים לקצבת סיעוד.

לאחר שדובי הגיש את כל המסמכים
קיבלנו מייל יבש ולקוני ממכבי.
לבת שלכם אין ביטוח סיעוד !!!

מה זאת אומרת?
לכל ילד בישראל יש ביטוח סיעודי דרך קופות החולים, והביטוח הוא ללא עלות .
אבל , מסתבר שכדי שילד יהיה מבוטח בפועל הוא צריך לפנות לחברת הביטוח שעובדת עבור קופת החולים (אצלינו זה הפניקס)
ולהירשם.
אני אגיד שוב שיהיה ברור לכל בני האדם כולל כאלו קשיי הבנה כמוני.
המחוקק החליט שכל ילד זכאי באופן א ו ט מ ט י ובחינם לביטוח סיעודי עבור כל ילדיו הקטינים
אבל את המידע על החיוב בהרשמה מול החברה המבטחת בפועל , לא ידענו, ולא יודענו על יד קופת חולים.

אני מראש מתנצלת שלא קראתי את חוברת הפוליסה המפורטת כי או שקראתי ופספסתי את האירוע, זה היה לפני שנים.

אנחנו דיי המומים כי המשמעות כרגע מבחינתינו היא הפסד של עשרות אלפי שקלים.
והכסף הזה לא היה אמור להכנס להשקעות במניות בנסד״ק, אלא ליטרלי לאיכות החיים של רעיה.

אתם יודעים, מלחמה עבור החיים דורשת המון המון כוחות
אבל גם המון המון המון בירוקרטיה.
כתבתי את המילים הללו לא כדיי שתחשבו שאנחנו מסכנים.
אלא פשוט שתקחו אחריות ותעשו שלשה דברים.

1. תבדקו האם רשמתם את הילדים שלכם בפועל לביטוח סיעודי
2.תעזרו לי שהפוסט הזה יגיע לכל החברים שלכם.
3.אם יש לכם חבר שאיננו דובר עברית, תנסו להנגיש לו את המסר בשפתו.

תודה לחברתי עו״ד Shira Mack רזמוביץ׳ שעוזרת לנו למצא עו״ד מומחה לנושא אם ישנו כזה בעולם.

אין מושג את מי עוד לתייג, אז תייגו בתגובות אנשים רלוונטים.

מוסיפה בעריכה בזכות גיסי המדהים חנן גלר

לטובת הציבור ועל מנת לחסוך לכם חיפושים להלן רשימת הקופות ודרך איזו חברת ביטוח מנוהל הביטוח הסיעודי וטל׳ לברור והצטרפות :
כללית - הראל 9838*
מכבי - הפניקס 3507*
מאוחדת - מנורה 1700722233
לאומית - מנורה 5565*
בהצלחה 🙏

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה