דרוש מידע עד מתי המטפלת שלכם עובדת?

  • הוסף לסימניות
  • #21
זה לא קיטנה
זה בית ספר של החופש הגדול
בסבסוד כמעט מלא
כלומר לפי משרד החינוך זה סוג של המשך הלימודים...
בלי ימי שישי ורק מ8 עד1
ואגב לא לומדים שם כלום, זה סוג של בייביסיטר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מה סוכם מראש?

אם שולם על חודש נוסף היא חייבת לעבוד אז
במידה ונגיד היא החילטה לסיים מוקדם, היא חייבת להודיע ע"כ מראש ושתחזיר את הכסף על החודש שאין מטפלת.
בנורמלי משלמים על חודש חופש.
עובדים עד סוף יוני מושלמים גם יולי.
יש מצב שזה ילד ראשון ופותחת האשכול עוד לא מכירה את הנורמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בנורמלי משלמים על חודש חופש.
עובדים עד סוף יוני מושלמים גם יולי.
יש מצב שזה ילד ראשון ופותחת האשכול עוד לא מכירה את הנורמות?
נכון, אבל בד"כ רוב המטפלות עובדות חודש קיטנה ואז מקבלות יולי (-קיטנה) ואוגוסט (-חודש נוסף)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכון, אבל בד"כ רוב המטפלות עובדות חודש קיטנה ואז מקבלות יולי (-קיטנה) ואוגוסט (-חודש נוסף)
לא שמעתי דבר כזה מעולם,אז רוב זה ודאי לא..
חודשיים משלמים לחינם? באיזה עיר אתם?
מקסימום חודש במידה והילד נכנס בתחילת שנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
כששלחתי למטפלת פרטית
יצאה לחופש ב 1/7
עשתה קיטנה לחודש נוסף.
יצא שבחודש יולי שילמתי גם על החודש הנוסף וגם קיטנה.
גם אצלי ככה
מלבד התשלום של החופש , היא עושה "קייטנה" לשלשה שבועות , בעלות של חודש עבודה רגיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אם אמרה מראש שהלוח חופשות הוא כמו בית יעקב אז יש לה חודשיים חופש, ומשלמים לה.
מה השאלה בכלל?! (נכון מעצבן אבל אם זה מה שסוכם... אז כולם מחוייבים לו).
אם כי יש לסייג שמקובל שעושות קייטנה 3 שבועות עם תשלום סמלי נוסף - וכך נותנות גם קצת מענה.
עכ"פ א"א לחייב אותה לעשות קייטנה, אבל זה דבר שמבררים מראש, לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
זה הגיוני שכבר מסיימות בסוף חודש זה? (עוד יומיים)???????
מטפלת לתינוקות שעובדת עד 1:30
ועוד צריך לשלם לה חודש נוסף
מה סיכמתם בתחילת שנה?

כן, המטפלת של הבת שלי עובדת עד 30.6, ומקבלת תשלום גם על חודש 7
זה מה שסוכם, עובדת 10 חודשים ומקבלת על 11. ואם עושה קיטנה (לא מתחיבת מראש אם תעשה או לא, השנה לא עושה) - זה בתשלום נוסף. והוא לא סמלי, מעט יותר יקר מתשלום רגיל.
כך כל המטפלות פה באזור עובדות.

שנה הבאה אגב, שזה גנון - משלמים על חודשיים חופש, כך כל הגנונים פה. ואם עושה קיטנה - בתשלום נוסף.


לא הבנתי איך יומיים לפני סוף שנה מגלים מה הלוח חופשות.
זה אמור להיות מסוכם וברור בתחילת שנה.
במיוחד לגבי החופש הגדול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31

כאמא ל-6 ילדים בירושלים
והייתי אצל כמה מטפלות
כולם אצלי עבדו עד ר"ח אב
גם היא השישית שלי בע"ה אבל ילד ראשון אצל מטפלת ולא מעון
יצא שבחודש יולי שילמתי גם על החודש הנוסף וגם קיטנה.
הייתי מסכימה לזה כרגע בשמחה
יש מצב שזה ילד ראשון ופותחת האשכול עוד לא מכירה את הנורמות?
ראי מה שכתבתי, ילד שישי, אבל הראשונה אצל מטפלת, ובאמת לא מכירה.
נכון, אבל בד"כ רוב המטפלות עובדות חודש קיטנה ואז מקבלות יולי (-קיטנה) ואוגוסט (-חודש נוסף)
זה מה שהבנתי ממנה שהולך להיות אבל
(אולי יש לה אילוץ...)

כנראה, כי לפני שבוע היא אמרה לי שהיא מסיימת בסוף יולי.
מה סיכמתם בתחילת שנה?

לא הבנתי איך יומיים לפני סוף שנה מגלים מה הלוח חופשות.
זה אמור להיות מסוכם וברור בתחילת שנה.
במיוחד לגבי החופש הגדול...
זה הבאסה הגדולה עכשיו היא פתאום החליטה שלא יכולה לעשות עוד חודש. ובשבילי בלתי אפשרי לעבוד עם תינוקת בת שנה בבית. אין לי בכלל חופש, עובדת רצוף עד ערב ראש השנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
זה הבאסה הגדולה עכשיו היא פתאום החליטה שלא יכולה לעשות עוד חודש. ובשבילי בלתי אפשרי לעבוד עם תינוקת בת שנה בבית. אין לי בכלל חופש, עובדת רצוף עד ערב ראש השנה.
אין אצלכם קיטנות?
באזור שלנו יש המון פרסומים

הרבה בחורות, לא משתלם להן לעשות קיטנות לגיל גן כי הקיטנות מסובסדות מאד, אז כולם שולחים לקיטנה של הגן,
אז הרבה עושות לתינוקות/עד גיל 3
צריך רק לברר שזו מישהי מספיק אחראית ושלא לוקחת מדי הרבה תינוקות

ויש גם מעט נשים שעושות קיטנות
או מטפלות שמוכנות לקחת עוד ילד רק לחודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
שלנו עובדת עד סוף תמוז...
גם שנה שעברה מטפלת אחרת עבדה ככה פחות או יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
החופשים של המטפלות אמנם כמו בית יעקב
אבל עובדות עד רח אב
ומשלמים גם על אב.
אצל כל מי שעברתי היה כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
כיום אני משלמת 10% על כל חודש והמטפלת עד תשעה באב, ז"א שאשלם לה לפי ימים באוגוסט,
שנה הבאה יש לי מטפלת עד י"ב באב החודש חופש זה אב שתכלס 3 שבועות לא עובדת בו (משלמת 12 חודשים מלא)
סיכמתי איתה בדיוק מראש מתי כמה למה .......
מ8-4
צריך לברר אצל הרבה מטפלות לא יכלתי לשלוח בגלל החופשות שרוצות כמו בבתי יעקב
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
החופשים של המטפלות אמנם כמו בית יעקב
אבל עובדות עד רח אב
ומשלמים גם על אב.
אצל כל מי שעברתי היה כך
המטפלת שלי כמו החופשות בבית יעקב.
משלמים לה לפי תאריך עברי כל ר"ח.
אז החודש הזה - חודש סיון ישלמו לה באופן יחסי.
ומ1.7 בלועזי היא עושה קייטנה ל3 שבועות (להורים שרוצים) וגם עליה תקבל תשלום יחסי לימים ששלחנו.
+תשלום חודש חופש.

יוצא שמט"ו תמוז בערך אין לי מטפלת...
בגלל שהשנ זו שנה מעוברת. הסתיימה יחסית מוקדם בלי להתחשב כמה זה סמוך לחודש אב.

ואנחנו, ההורים במצוקה קשה---
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ואני בטוחה שאתם דואגים לילדים שלכם - אז יש כאן מידע ממש שימושי עבורכם.
חברה שלחה לי את המאמר הבא שתקראו👇, בדקתי וראיתי שגם הילדים שלי לא צורפו אוטומטית כמו שהקופת חולים הייתה צריכה לעשות.
כמובן שעשיתי את זה באותו הרגע.

---


קראו ושלחו למבוטחים שלכם
הודעה חשובה לידיעת הציבור
המילים הבאות רלוונטיות לכל משפחה ולכל ילד בישראל.
ואני חושבת שזה אחד הפוסטים החשובים שכתבתי.
לקחתי אוויר של יומיים כדי לכתוב לא מתוך כאב ותסכול.
אלא מתוך רצון לעזור לכל ילד בישראל , שלא יזדקק לכך.

בישראל לכל אדם יש שני ביטוחים.
ביטוח בריאות - דרך קופות החולים
וביטוח לאומי.

הוא משלם כל חייו או באופן עצמאי, או שהוריו משלמים עבורו את הפוליסה. עבור אותם ביטוחים.
לפני מספר ימים בעזרתה של חברתי האהובה והמקסימה יעל פוזנסקי החלטנו לתבוע את זכויותינו בעבור הביטוח הסיעודי של מכבי.
יש לנו ילדה שלצערינו הרב נאלצנו לבצע עבורה הנגשה בבית, והיא מוגדרת כנכה, וזכאית ע״פ כל הקריטריונים לקצבת סיעוד.

לאחר שדובי הגיש את כל המסמכים
קיבלנו מייל יבש ולקוני ממכבי.
לבת שלכם אין ביטוח סיעוד !!!

מה זאת אומרת?
לכל ילד בישראל יש ביטוח סיעודי דרך קופות החולים, והביטוח הוא ללא עלות .
אבל , מסתבר שכדי שילד יהיה מבוטח בפועל הוא צריך לפנות לחברת הביטוח שעובדת עבור קופת החולים (אצלינו זה הפניקס)
ולהירשם.
אני אגיד שוב שיהיה ברור לכל בני האדם כולל כאלו קשיי הבנה כמוני.
המחוקק החליט שכל ילד זכאי באופן א ו ט מ ט י ובחינם לביטוח סיעודי עבור כל ילדיו הקטינים
אבל את המידע על החיוב בהרשמה מול החברה המבטחת בפועל , לא ידענו, ולא יודענו על יד קופת חולים.

אני מראש מתנצלת שלא קראתי את חוברת הפוליסה המפורטת כי או שקראתי ופספסתי את האירוע, זה היה לפני שנים.

אנחנו דיי המומים כי המשמעות כרגע מבחינתינו היא הפסד של עשרות אלפי שקלים.
והכסף הזה לא היה אמור להכנס להשקעות במניות בנסד״ק, אלא ליטרלי לאיכות החיים של רעיה.

אתם יודעים, מלחמה עבור החיים דורשת המון המון כוחות
אבל גם המון המון המון בירוקרטיה.
כתבתי את המילים הללו לא כדיי שתחשבו שאנחנו מסכנים.
אלא פשוט שתקחו אחריות ותעשו שלשה דברים.

1. תבדקו האם רשמתם את הילדים שלכם בפועל לביטוח סיעודי
2.תעזרו לי שהפוסט הזה יגיע לכל החברים שלכם.
3.אם יש לכם חבר שאיננו דובר עברית, תנסו להנגיש לו את המסר בשפתו.

תודה לחברתי עו״ד Shira Mack רזמוביץ׳ שעוזרת לנו למצא עו״ד מומחה לנושא אם ישנו כזה בעולם.

אין מושג את מי עוד לתייג, אז תייגו בתגובות אנשים רלוונטים.

מוסיפה בעריכה בזכות גיסי המדהים חנן גלר

לטובת הציבור ועל מנת לחסוך לכם חיפושים להלן רשימת הקופות ודרך איזו חברת ביטוח מנוהל הביטוח הסיעודי וטל׳ לברור והצטרפות :
כללית - הראל 9838*
מכבי - הפניקס 3507*
מאוחדת - מנורה 1700722233
לאומית - מנורה 5565*
בהצלחה 🙏

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה