- הוסף לסימניות
- #1
מה עושים?
עדיין לא קיבלתי דרגה
העליתי בקשה לאתר יומיים לאחר תחילת השנה
היו לי חסרים מסמכים ועידכנתי אותם כבר לפני חודש
לפני כמה ימים התקשרתי שוב חיכיתי 40 דקות על הקו (!)
והתברר שאחד מהפרטים לא היה נכון.
טובב.. תיקנתי ועידכנתי את המסמכים
היום התקשרתי שוב ואמרו לי שהחשבים שלהם מטפלים עכשיו בבקשות מתאריך 25.10
מה עושים? י מה לעשות לזרז א הענין הזה?
עדיין לא קיבלתי דרגה
העליתי בקשה לאתר יומיים לאחר תחילת השנה
היו לי חסרים מסמכים ועידכנתי אותם כבר לפני חודש
לפני כמה ימים התקשרתי שוב חיכיתי 40 דקות על הקו (!)
והתברר שאחד מהפרטים לא היה נכון.
טובב.. תיקנתי ועידכנתי את המסמכים
היום התקשרתי שוב ואמרו לי שהחשבים שלהם מטפלים עכשיו בבקשות מתאריך 25.10
מה עושים? י מה לעשות לזרז א הענין הזה?
הנושאים החמים