עוגת הלו קיטי

  • הוסף לסימניות
  • #1
הייתה כאן לא מזמן תמונה + הוראות לעוגת הלו קיטי
אני מחפשת את האשכול ולא מוצאת

אשמח אם מישהו יודע או שהורידה את התמונות ויכולה להעלות אותן שוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בבקשה ובהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • עוגת הלו קיטי 2.jpg
    KB 101.6 · צפיות: 101
  • עוגת הלו קיטי.png
    KB 650.4 · צפיות: 89
  • הוסף לסימניות
  • #3
וואו אבל איך עושים את זה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני עשיתי לבת שלי את זו בשבוע שעבר

מדפיסים הלו קיטי בגדול, גוזרים מסביב, מניחים על העוגה וחותכים אותה בזהירות לפי הדף.

את הסרט עשיתי מטופי שחיממתי כ10 שניות במיקרו (והוא נהיה רך כמו מסטיק)
העיניים והאף מסוכריות ג'לי

ו- אפשר לומר שאני טובה יותר בצילום מאפיה :D:p;)
 

קבצים מצורפים

  • עוגה.png
    KB 464.8 · צפיות: 84
  • הוסף לסימניות
  • #5
מירי,
אפשר לציין שאת גיזעית במיוחד!!!
העוגה יצאה מקסימה!
אמא משקיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה רבה לכל העוזרים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וזו ההלו קיטי שעשיתי לבת שלי
העיקרון הוא פשוט - עוגה עגולה כלשהי (אצלי היא מושקעת, טורט טובה שבאמצע היתה מלאה בתותים וקצפת) מצופה כולה בקצפת.
את האיור מדפיסים, מניחים מתחת לנייר אפייה, עוברים על זה עם שוקולד מומס
אחרי שהשוקולד מתקשה הופכים את הנייר אפייה עם הציור על העוגה.
השוקולד נדבק לעוגה ואת הנייר מחלצים
ועכשיו - חגיגת זילופים!
להכין צבעי מאכל, שקיות זילוף וצנטרים ולהתחיל לחגוג :eek:

(סורי על הצילום הגרוע, צולם מהטאבלט..)
 

קבצים מצורפים

  • 2014-12-19 14.16.19.jpg
    KB 730.9 · צפיות: 77
  • 2014-12-19 14.16.34.jpg
    KB 741.1 · צפיות: 82
  • 2014-12-19 14.16.10.jpg
    KB 771.2 · צפיות: 60
  • הוסף לסימניות
  • #10
שרית מקסים!
ואם הבת שלי אוהבת ניקי? שווה לנסות?
האם את השוקולד שמים על העוגה חשופה, או קודם נותנים שכבת קצפת? איך השוקולד משתחרר בקלות, בלי להישבר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עוד עוגת הלו קיטי, בהשראת פרוג.
לצבע הורוד השתמשתי בג'לי תות
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1163.png
    KB 388.6 · צפיות: 77
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י dk;1499461:
שרית מקסים!
ואם הבת שלי אוהבת ניקי? שווה לנסות?
האם את השוקולד שמים על העוגה חשופה, או קודם נותנים שכבת קצפת? איך השוקולד משתחרר בקלות, בלי להישבר?

אין מה לפחד לנסות.. העוגה הזו שהעליתי - היא הראשונה שלי בסגנון..
צריך רק המון סבלנות וזמן.
ציינתי בהתחלה - את כל העוגה אני מצפה בשכבת קצפת (גם בדפנות) ואז מתחילה לקשט.
השוקולד משתחרר ממש בקלות, הוא מספיק כבה בשביל לא להישבר, הוא נדבק לקצפת והנייר פשוט נשלף.


מצו"ב עוגת זילוף נוספת - אבל בלי דמות ספציפית. שעשיתי ליום הולדת של חמותי..

לזלף זה כיף נורא :) אבל לא אחראית על הלכלוך והבלגן שנשאר אח"כ במטבח
טיפ - להשתמש כמה שיותר בחד פעמי (שקיות זילוף-כמובן!) צלוחיות לערבוב הצבעים וכו'.. יחסוך אח"כ הרבה עבודה. ומומלץ להרחיק את הילדים מהשטח :)


(סורי על המברשת שיער שתקועה שם בתמונה. עושה לי קצת אסוציאציה לא נעימה.. היינו בלחץ לצאת למסיבת הפתעה ותוך כדי שאני מעצבת את העוגה הבת שלי הגיעה שאסרק אותה.. :) )
 

קבצים מצורפים

  • 2014-12-07 18.35.35.jpg
    KB 771.1 · צפיות: 78
  • 2014-12-07 18.35.47.jpg
    KB 782.3 · צפיות: 62
  • 2014-12-07 18.35.39.jpg
    KB 819.8 · צפיות: 48
  • הוסף לסימניות
  • #14
ועוד הלוקיטי...

הלבן- ריץ' לבן+קוקוס
החום- שוקולד מומס
הסרט- חמצוץ אדום
והאף- ביצת ג'לי. (גזרתי את החלק הלבן.)
צפה בקובץ המצורף 223191
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1084.jpg
    KB 323 · צפיות: 74
  • הוסף לסימניות
  • #15
אשמח לקבל תמונה של הלו קיטי בגודל עוגה עגולה 26
תודה רבה רבה ובשמחות אצל כולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י OR_Design;1502557:
מה שלא הבנתי הוא כשהופכים את הניר אפיה עם השוקולד על הקרם
השוקולד לא נופל? הוא דבוק לנייר עד שהוא נ הפך על הקצפת?
ועוד משהו- הניר אפיה עצמו לא נדבק לקצפת??

צריך כמובן זהירות, השוקולד דבוק ממש בעדינות לנייר אפייה, הנייר נשלף בשניה. נזהרים שהנייר לא יגע מדי בקצפת, וגם אם קצת נוגע זה לא נורא כי ג"כ אח"כ מצפים הכל בזילופים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תמונות מדהימות תודה לכל מי שהעלתה
תגידו הילדים אוכלים את כל הקצפת הזו?
ואיך הם נראים אח"כ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לדעתי זה הגודל

בבקשה
 

קבצים מצורפים

  • תמונה1.jpg
    KB 32 · צפיות: 73
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י לאה ורחל;1502649:
תמונות מדהימות תודה לכל מי שהעלתה
תגידו הילדים אוכלים את כל הקצפת הזו?
ואיך הם נראים אח"כ?

רק הילדים?
גם המבוגרים.. :rolleyes::eek::p:D
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י sarit_f;1499509:
אין מה לפחד לנסות.. העוגה הזו שהעליתי - היא הראשונה שלי בסגנון..
צריך רק המון סבלנות וזמן.
ציינתי בהתחלה - את כל העוגה אני מצפה בשכבת קצפת (גם בדפנות) ואז מתחילה לקשט.
השוקולד משתחרר ממש בקלות, הוא מספיק כבה בשביל לא להישבר, הוא נדבק לקצפת והנייר פשוט נשלף.


מצו"ב עוגת זילוף נוספת - אבל בלי דמות ספציפית. שעשיתי ליום הולדת של חמותי..

לזלף זה כיף נורא :) אבל לא אחראית על הלכלוך והבלגן שנשאר אח"כ במטבח
טיפ - להשתמש כמה שיותר בחד פעמי (שקיות זילוף-כמובן!) צלוחיות לערבוב הצבעים וכו'.. יחסוך אח"כ הרבה עבודה. ומומלץ להרחיק את הילדים מהשטח :)

שרית, זילופים מדהימים!
יש באיזשהו מקום הדרכות לזילופים ולציפויי עוגה?
בעיקר בצדדים זה תמיד מתפשל לי :(
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה