עוגת נוגט מדהימה וקלה

  • הוסף לסימניות
  • #1
לקראת שמחה חיפשתי מתכון מיוחד לעוגה ועם זאת קל במיוחד להכנה. (הייתי צריכה למעלה מ 200 חתיכות)

אז זהו מצאתי ואני שמחה לשתף . עוגת נוגט עסיסית רטובה נמסה בפה. מרגרינה בכמות שפויה (לעומת כל המתכונים החגיגיים שראיתי)
יוצאת גבוהה ויפה מאד.
קבלו אותה!

עוגת נוגט
להקציף 9 חלבונים עם כוס וחצי סוכר
להקציף בנפרד 9 חלמונים עם כוס וחצי סוכר ולהוסיף 1.5 כוס מיץ תפוזים, 1/2 כוס שמן 2 סוכר וניל.
להמיס 200 גר' שוקולד לבישול וחצי חבילה שוקולד מריר, להוסיף את השוקולד המומס לתערובת החלמונים.
לאחד את החלבונים עם תערובת החלמונים.
להוסיף 3 כוסות קמח ו 1.5 אבקת אפיה.
לחלק ל 3 תבניות גדולות (של תנור או חד פעמי הכי גדול)
לחמם תנור ל 180 ולאפות . אצלי בתנור חזק וחדש מספיק רבע שעה.

הקרם:
2 ביצים, 1/2 כוס סוכר, 1/3 כוס מים, 1 כפית קפה, 1/2 מרגרינה, 200 גרם אבקת נוגט. לערב הכל בבלנדר/ מעבד מזון.
הערה: אני הכפלתי את כמות הקרם אבל לא חייבים.
הרכבה
לוקחים טורט אחד מורחים עליו קרם , מניחים את הטורט השני שום קרם וטורט שלישי וקרם. ומעל גיררתי שוקולד מריר.
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תעלי תמונה>>
נשמע מעולה>>>
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ממתק נוגט - מהיר מהיר

מתכון עוד יותר מהיר יותר רק יקר יותר, מתקבלת תבנית בגודל תנור. זה יותר ממתק נוגט מאשר עוגת-נוגט.
בבקשה:
750 גר' כריות
350 גר' חמאת בוטנים טבעית
150 גר' שוקולד
כחצי מיכל קטן ריץ'.
מכניסים לקערת המערבל כריות וחמאת בוטנים ובעזרת וו ה-K מערבלים עד לקבלת תערובת פרורית (הכריות נגרסות) מצפים תבנית תנור בניר אפייה משטחים את התערובת (אפשרי בעזרת מועך תפו"א)
לקבלת שכבה חלקה ניתן להניח ניר אפייה נוסף מעל השכבה (לאחר שהיא ממלאה את כל שטח התבנית) ולרדד מעזרת מערוך.
להמיס על אדים או במיקרוגל שוקולד להוסיף ריץ' ולערבב היטב. לצפות את שכבת הכריות.
לקרר ולחתוך לריבועים קטנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י עננים;1449022:
מתכון עוד יותר מהיר יותר רק יקר יותר, מתקבלת תבנית בגודל תנור. זה יותר ממתק נוגט מאשר עוגת-נוגט.
בבקשה:
750 גר' כריות
350 גר' חמאת בוטנים טבעית
150 גר' שוקולד
כחצי מיכל קטן ריץ'.
מכניסים לקערת המערבל כריות וחמאת בוטנים ובעזרת וו ה-K מערבלים עד לקבלת תערובת פרורית (הכריות נגרסות) מצפים תבנית תנור בניר אפייה משטחים את התערובת (אפשרי בעזרת מועך תפו"א)
לקבלת שכבה חלקה ניתן להניח ניר אפייה נוסף מעל השכבה (לאחר שהיא ממלאה את כל שטח התבנית) ולרדד מעזרת מערוך.
להמיס על אדים או במיקרוגל שוקולד להוסיף ריץ' ולערבב היטב. לצפות את שכבת הכריות.
לקרר ולחתוך לריבועים קטנים.

נראה לך שיש אפשרות להכין את השכבה התחתונה ידנית או שהחומרים לא יתאחדו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י פרוזה;1448947:
לקראת שמחה חיפשתי מתכון מיוחד לעוגה ועם זאת קל במיוחד להכנה. (הייתי צריכה למעלה מ 200 חתיכות)

אז זהו מצאתי ואני שמחה לשתף . עוגת נוגט עסיסית רטובה נמסה בפה. מרגרינה בכמות שפויה (לעומת כל המתכונים החגיגיים שראיתי)
יוצאת גבוהה ויפה מאד.
קבלו אותה!

עוגת נוגט
להקציף 9 חלבונים עם כוס וחצי סוכר
להקציף בנפרד 9 חלמונים עם כוס וחצי סוכר ולהוסיף 1.5 כוס מיץ תפוזים, 1/2 כוס שמן 2 סוכר וניל.
להמיס 200 גר' שוקולד לבישול וחצי חבילה שוקולד מריר, להוסיף את השוקולד המומס לתערובת החלמונים.
לאחד את החלבונים עם תערובת החלמונים.
להוסיף 3 כוסות קמח ו 1.5 אבקת אפיה.
לחלק ל 3 תבניות גדולות (של תנור או חד פעמי הכי גדול)
לחמם תנור ל 180 ולאפות . אצלי בתנור חזק וחדש מספיק רבע שעה.

הקרם:
2 ביצים, 1/2 כוס סוכר, 1/3 כוס מים, 1 כפית קפה, 1/2 מרגרינה, 200 גרם אבקת נוגט. לערב הכל בבלנדר/ מעבד מזון.
הערה: אני הכפלתי את כמות הקרם אבל לא חייבים.
הרכבה
לוקחים טורט אחד מורחים עליו קרם , מניחים את הטורט השני שום קרם וטורט שלישי וקרם. ומעל גיררתי שוקולד מריר.
בהצלחה רבה!

נשמע טוב, אבל נראה לך יש הבדל בטעם בין עוגת טורט עם קקאו זולה יותר, לבין זאת? הכוונה האם מרגישים את השוקולד בטורט ששווה את המחיר?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אבקת נוגט + שמן = מחית נוגט
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הערה: אני הכפלתי את כמות הקרם אבל לא חייבים.

הכמות שרשמת מוכפלת או שהיא מתאימה לעוגה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י גרפרינט;1449470:
הערה: אני הכפלתי את כמות הקרם אבל לא חייבים.

הכמות שרשמת מוכפלת או שהיא מתאימה לעוגה?

הכמות שרשמתי הופיעה במתכון .לי זה היה נראה מעט מידי. נראה לי הכי נכון כמות וחצי של הקרם.
לגבי השאלה אם טורט קקאו מספיק, אין לי מושג. לא ניסיתי . חיפשתי עוגה מושקעת וטעימה מאד. והטעם בהחלט מצדיק את המחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י עננים;1449022:
מתכון עוד יותר מהיר יותר רק יקר יותר, מתקבלת תבנית בגודל תנור. זה יותר ממתק נוגט מאשר עוגת-נוגט.
בבקשה:
750 גר' כריות
350 גר' חמאת בוטנים טבעית
150 גר' שוקולד
כחצי מיכל קטן ריץ'.
מכניסים לקערת המערבל כריות וחמאת בוטנים ובעזרת וו ה-K מערבלים עד לקבלת תערובת פרורית (הכריות נגרסות) מצפים תבנית תנור בניר אפייה משטחים את התערובת (אפשרי בעזרת מועך תפו"א)
לקבלת שכבה חלקה ניתן להניח ניר אפייה נוסף מעל השכבה (לאחר שהיא ממלאה את כל שטח התבנית) ולרדד מעזרת מערוך.
להמיס על אדים או במיקרוגל שוקולד להוסיף ריץ' ולערבב היטב. לצפות את שכבת הכריות.
לקרר ולחתוך לריבועים קטנים.

יספיק לתבנית חד"פ הגדולה? (הכי גדולה)
150 גר' שוקולד וחצי ריצ' מספיק לציפוי של תבנית תנור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
טעימה פחד
אבל איך שמים את הטורט אחד על השני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הכנתי אותה
באמת קלה להכנה...
והקרם - - כדאי מלכתחילה להכין כמות כפולה..
לשכבה העליונה כבר בקושי נשאר.
ולמרוח רק כשהעוגה קרה לגמרי.. אחרת זה מחלחל ונעלם :)


טעימה פחד
אבל איך שמים את הטורט אחד על השני?
אני הכנתי ב3 תבניות חד"פ גדולות משומנות היטב
ואז הפכתי את התבנית על הקרם.
התקבל יופי
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
קבלו גלידת נוגט- אף אחד לא נשאר אדיש לידה

6 ביצים
1 ריצ' (כמובן ששמנת מתוקה משדרגת מאוד)
1 כוס סוכר
1 סוכר וניל
100 גר נוגט

מקציפים חלבונים וסוכר לקצף יציב
מוסיפים חלמונים בזהירות
מקציפים את הריצ'
מאחדים בינהם ומוסיפים 2 כפות לא גדושות של נוגט
מחלקים ל2 תבניות אינגליש קיק

מוסיפים מעט שמן לאבקת הנוגט ומערבבים כדי שתצא מחית נוגט חלקה
ומצפים את הגלידות
מקפיאים 8 שעות לפחות לפני ההגשה

בתאבון
לא אחריותי אם זה נגמר לפני שבת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עוגת הנוגט של פותחת האשכול
טובה בהקפאה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הכנתי את העוגה
מוצלחת וטעימה במיוחד.
הטורטים יצאו ממש שוקולדיים.
והקרם - עשיתי כפול אך על האבקת נוגט התקמצנתי ושמתי 300 במקום 400
העוגה צריכה להתיצב במקרר. אם היא נמצאת מידי זמן בחוץ המרגרינה מתחממת והשכבות מתחילות להתגלצ'.
תודה למעלת המתכון
יעל
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י סטודנטית;1449983:
יספיק לתבנית חד"פ הגדולה? (הכי גדולה)
150 גר' שוקולד וחצי ריצ' מספיק לציפוי של תבנית תנור?

מספיק. מורחים עם מרית רחבה (שפכטל)
ליתר ביטחון אפשר להמיס 200 גר' שוקולד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
גמני, עשיתי את העוגה היא מדהימה!!!!
כולם נהנו ממנה!
ממש אהבנו

תודה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה