משה יצחק כגן
משתמש חדש
- הוסף לסימניות
- #1
אני רוצה לפתוח עוסק זעיר ואני אזרח ארצות הברית, הבנתי שבעיקרון צריך לשלם 15% לביטוח לאומי לארה"ב, הרווח הצפוי הוא כ-3000 שח בחודש (אני גם שכיר בסכום של כ-2,000₪ בחודש), מצב כזה קצת לא יהיה רווחי בשבילי לפתוח עסק כי זה אחוזים גבוהים לביטוח לאומי.
השאלה אם באמת רשויות המס בארצות הברית מעודכנים מרשות המיסים על כל בעלי העסקים או שבעיקרון אין להם איך לדעת, אולי רק דרך הבנקים והסכומים בבנקים?
אשמח ממש לדעת. תודה.
השאלה אם באמת רשויות המס בארצות הברית מעודכנים מרשות המיסים על כל בעלי העסקים או שבעיקרון אין להם איך לדעת, אולי רק דרך הבנקים והסכומים בבנקים?
אשמח ממש לדעת. תודה.
הנושאים החמים


Reactions: איש בן פרצי ו-הווה פשוט2 //