- הוסף לסימניות
- #41
אני משלמת 6 ש"ח קבוע, בירושלים.
(משלמים גם על חופשים ועל חודש אב)
לא מסכימה איתך,
אני הייתי בשוק מהמחיר הזול... אבל המטפלת שלי מקסימה ומצוינת.
נכון יש אצלה 7 ילדים קבוע- אז מה?
רובם די גדולים וזה דומה יותר לגנון (הבת של בת שנה+) אבל הייתי משאירה אצלה ברוגע לגמרי גם תינוקת קטנה.
(משלמים גם על חופשים ועל חודש אב)
נכתב ע"י פיקצר פרפקט;1491163:(וגם ככה אני מרגישה שאני משלמת מעט מידי ביחס לטיפול שילד/תינוק דורש. לא נראה לי שהייתי רגועה ושהילד שלי מקבל טיפול מסור, אם הייתי משלמת למטפלת 6 ₪ לשעה,איך היא יכולה לא להרגיש מנוצלת??? אבל אולי אני נסחפת וקיצונית מידי, כי מה שאני רואה בשטח זה שאף אחד לא חושב כמוני...
)
לא מסכימה איתך,
אני הייתי בשוק מהמחיר הזול... אבל המטפלת שלי מקסימה ומצוינת.
נכון יש אצלה 7 ילדים קבוע- אז מה?
רובם די גדולים וזה דומה יותר לגנון (הבת של בת שנה+) אבל הייתי משאירה אצלה ברוגע לגמרי גם תינוקת קטנה.
הנושאים החמים