- הוסף לסימניות
- #1
עיצבתי דיסק ללא העטיפה (רק מה שעל הדיסק עצמו)
איך אני צריכה להגיש את זה לדפוס,
מה גודל הקובץ צריך להיות, האם צריך להגדיר בליד?
והאם צריך לסמן את העיגול של גבולות הדיסק, החיצוני והפנימי?
(העיצוב עצמו מתפרס על כל הריבוע)
בקיצור אם משהו יוכל לתת קצת הדרכה קטנה ובסיסית של הפרטים החשובים..
(שלא יהיה פשלות כי זה פעם ראשונה
)
אני אודה לו מאוד
תודה רבה
איך אני צריכה להגיש את זה לדפוס,
מה גודל הקובץ צריך להיות, האם צריך להגדיר בליד?
והאם צריך לסמן את העיגול של גבולות הדיסק, החיצוני והפנימי?
(העיצוב עצמו מתפרס על כל הריבוע)
בקיצור אם משהו יוכל לתת קצת הדרכה קטנה ובסיסית של הפרטים החשובים..
(שלא יהיה פשלות כי זה פעם ראשונה
אני אודה לו מאוד
תודה רבה
הנושאים החמים