הכל טובבבבב
משתמש רשום
- הוסף לסימניות
- #1
קיבלתי את המייל הר"מ,
מבדיקת נתוני רישום לוועדות הקבלה נראה כי הורה 2 (הורה 2 אינו ההורה הרושם אלא ההורה השני) טרם מילא את הטופס לצורך בחינת דירוג ילדכם במעון היום לשנת הלימודים תשפ"ו.
אבל כשאני נכנסת לאזור האישי מוצג לי כך: - רק שנת תשפ"ה ואני רושמת לתשפ"ו ואין שם אפשרות כזו
מה עושים?
מבדיקת נתוני רישום לוועדות הקבלה נראה כי הורה 2 (הורה 2 אינו ההורה הרושם אלא ההורה השני) טרם מילא את הטופס לצורך בחינת דירוג ילדכם במעון היום לשנת הלימודים תשפ"ו.
חשוב לדעת:
כדי להשלים את הרישום ושהבקשה שלכם תיבחן כראוי – שני ההורים חייבים להגיש טופס.
מה על הורה 2 לעשות?
1. מצ"ב לשימושכם קישור לסרטון כיצד למלא טופס הורה 2. בלחיצה כאן
2 . ככל שעדיין הנכם נתקלים בבעיות בטופס בקשת הורה 2 ניתן לפנות באמצעות טופס תקלה הורה 2 בוועדות קבלה – בלחיצה כאן
יש לשים לב בטופס בקשת הורה 2 יש להזין את תעודת הזהות של הורה 1 (ההורה שהגיש את טופס בקשה לוועדת קבלה).
ככל שהגשת הבקשה לא תושלם ע"י ההורה השני עד ליום 20.05.2025 רישום למעון היום עבור ילדכם יבוטל אוטומטית -לא תנתן הארכה נוספת .
למידע כללי על תהליך וועדות קבלה ולשאלות נפוצות לחצו כאן
אבל כשאני נכנסת לאזור האישי מוצג לי כך: - רק שנת תשפ"ה ואני רושמת לתשפ"ו ואין שם אפשרות כזומה עושים?
הנושאים החמים