- הוסף לסימניות
- #1
אשמח אם משהו יוכל לענות לי כאן.
יש לי קובץ של ספר שעימדו אותו בוורד ואני רוצה לסגור להדפסה, להוסיף שערים וכ' באינדזיין.
עשיתי יבוא טקסט עם כל הסגנונות וזה הלך לי, אבל דבר אחד מוזר: גודל האותיות גדל משמעותית. ולפי הערכים הוא קיבל את אותם ערכים, הם לא ישתנו.
משהו יודע איך אפשר לטפל בבעיה זו אני רוצה גודל כתב בדיוק כמו של הוורד שיהיה כך באינדיזיין
תודה!
יש לי קובץ של ספר שעימדו אותו בוורד ואני רוצה לסגור להדפסה, להוסיף שערים וכ' באינדזיין.
עשיתי יבוא טקסט עם כל הסגנונות וזה הלך לי, אבל דבר אחד מוזר: גודל האותיות גדל משמעותית. ולפי הערכים הוא קיבל את אותם ערכים, הם לא ישתנו.
משהו יודע איך אפשר לטפל בבעיה זו אני רוצה גודל כתב בדיוק כמו של הוורד שיהיה כך באינדיזיין
תודה!
הנושאים החמים