OR_Design
משתמש סופר מקצוען
פמ"ג DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
- הוסף לסימניות
- #1
מתנצלת מראש, קצת ארוך .. תודה לכל מי שיהיה מוכן לעזור!!
שלחתי להדפסת אופסט חוברת A5 32 עמודים , על כרומו מבריק.<O
כל העמודים הראשונים (של טקסטים , מאמרים וכו ) שזה עימוד בלבד עבדתי על זה באינדיזיין.<O
שאר העמודים זה עיצובים שונים (כ 12 עמודים) שבניתי בפוטושופ לגודל מסמך A4 על 300 DPI.<O
אני מצרפת את הסגירה שלי באינדיזיין.<O
(PRESS QUALITYעם הקטנה בדגימת הפחתה מ 300 ל 250 אבל הכל על איכות מקסימום , פשוט כי המשקל יצא לי 70 מגה והדפוס רצו קובץ נמוך יותר (יצא 35 מ'))
<O
<O
אני מצרפת קובץ פידיאף עם שלושה עמודים. עמוד ראשון – בנייה שלי בפוטושופ, יצא עם פיקסול.<O
עמוד שני – גרפיקה מוכנה של סרט נשים שקיבלתי, הכנסתי לפוטושופ כי הייתי חייבת איכשהוא למתוח להם שוליים , הוספתי את הטקסט הכחול למטה ומיקמתי באינדייזיין. והעמוד השלישי בנוי בדיוק אותו דבר (פוטושופ), ויצא מעולה!
<O
יש למישהו סיבה למה?<O
גם לפי חודש הדפסתי אצלם חוברת, עם בדיוק אותם הגדרות ויצא פיקס מבחינת הבעיה הזו (מעבר לזה שהייתה סטייה של חצי ס"מ בדיוק הדפסה, טקסטים בצבע אפור כמעט נעלם (בנוי מ 100 אחוז שחור בלבד) וחיתוכים גרועים לחלוטין ברמה שממש רציתי להחזיר להם את העבודה. זו הייתה בעיה של הדפוס – למרות שהוא עדיין טוען שזו בעייה של ה ק ב צ י ם, מה שלא הגיוני כי עובדה שעכשיו הדיוק יצא מעולה וטקסטים שחורים וברורים )
איפה הבעייה??????<O
אני ממש לא יודעת מה לעשות. הוא טוען שזו הבעיה של הקבצים, ושאני תמיד מחפשת בעיות.<O
איך בעיה של קבצים אם פעמים קודמות זה יצא ברור לחלוטין? ואיך בעיה בקבצים אם עמוד אחד יצא ממש טוב?
<O
<O
</O
חייבת עזרה בדחיפות ממי שמבין !!<O
תודה רבה רבה.
הנושאים החמים