כללי עזרה דחופה - בעייה בהדפסת אופסט

  • הוסף לסימניות
  • #1
:eek::eek:
מתנצלת מראש, קצת ארוך .. תודה לכל מי שיהיה מוכן לעזור!!

שלחתי להדפסת אופסט חוברת A5 32 עמודים , על כרומו מבריק.<O:p</O:p
כל העמודים הראשונים (של טקסטים , מאמרים וכו ) שזה עימוד בלבד עבדתי על זה באינדיזיין.<O:p</O:p
שאר העמודים זה עיצובים שונים (כ 12 עמודים) שבניתי בפוטושופ לגודל מסמך A4 על 300 DPI.<O:p</O:p
אני מצרפת את הסגירה שלי באינדיזיין.<O:p</O:p
(PRESS QUALITYעם הקטנה בדגימת הפחתה מ 300 ל 250 אבל הכל על איכות מקסימום , פשוט כי המשקל יצא לי 70 מגה והדפוס רצו קובץ נמוך יותר (יצא 35 מ'))
<O:pכל העמודים (למעט אחד שהוא בנוי בדיוק אותו דבר) יצאו בהדפסה עם מעיין נקודות אפורות בהירות מסביב לכל הטקסטים וגם מסביב לשאר כמו לוגואים וכו'.<O:p</O:p
<O:p
אני מצרפת קובץ פידיאף עם שלושה עמודים. עמוד ראשון – בנייה שלי בפוטושופ, יצא עם פיקסול.<O:p</O:p
עמוד שני – גרפיקה מוכנה של סרט נשים שקיבלתי, הכנסתי לפוטושופ כי הייתי חייבת איכשהוא למתוח להם שוליים , הוספתי את הטקסט הכחול למטה ומיקמתי באינדייזיין. והעמוד השלישי בנוי בדיוק אותו דבר (פוטושופ), ויצא מעולה!
<O:p
יש למישהו סיבה למה?<O:p</O:p
גם לפי חודש הדפסתי אצלם חוברת, עם בדיוק אותם הגדרות ויצא פיקס מבחינת הבעיה הזו (מעבר לזה שהייתה סטייה של חצי ס"מ בדיוק הדפסה, טקסטים בצבע אפור כמעט נעלם (בנוי מ 100 אחוז שחור בלבד) וחיתוכים גרועים לחלוטין ברמה שממש רציתי להחזיר להם את העבודה. זו הייתה בעיה של הדפוס – למרות שהוא עדיין טוען שזו בעייה של ה ק ב צ י ם, מה שלא הגיוני כי עובדה שעכשיו הדיוק יצא מעולה וטקסטים שחורים וברורים )
איפה הבעייה??????<O:p</O:p
אני ממש לא יודעת מה לעשות. הוא טוען שזו הבעיה של הקבצים, ושאני תמיד מחפשת בעיות.<O:p</O:p
איך בעיה של קבצים אם פעמים קודמות זה יצא ברור לחלוטין? ואיך בעיה בקבצים אם עמוד אחד יצא ממש טוב?
<O:p</O:p
<O:p(חייבת לציין , אני עובדת בבית דפוס דיגיטלי , שהאח של הבוס שלי הוא בעצם הדפוס אופסט שאצלם אני מדפיסה. המון המון פעמים יצא עבודה לא טובה ללקוחות אחרים והם באו והחזירו...ככה שזה לא פעם ראשונה או שנייה)
</O:p
חייבת עזרה בדחיפות ממי שמבין !!<O:p</O:p
תודה רבה רבה.
 

קבצים מצורפים

  • סגירה לפידיאף.jpg
    1.1 MB · צפיות: 12
  • עמוד 1.pdf
    1.5 MB · צפיות: 26
  • עמוד 2.pdf
    1.2 MB · צפיות: 46
  • עמוד 3.pdf
    KB 797.9 · צפיות: 23
  • הוסף לסימניות
  • #2
בהדפסה דיגיטלית זה יוצא טוב?
(אגב, השימוש בפרופיל צבע אמריקאי לא ממש תורם לדיוק בצבעים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כן.
בהדפסה דיגיטלי יוצא איכות מעולה.
מה זה אומר מה בניתי לא תקין? או מה צריך להגיד לבית דפוס המוזר הזה שתמיד יש פאקים בעבודות שלו?

מה הכוונה לצבע אמריקאי? צריך לשנות את ההגדרות של הסגירה מה PRESS QUALITY ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אין אף אחד שיכול לעזור לי?
לומר לי אולי איך אתם סוגרים חוברות שחלק מהעמודים זה קבצי פוטושופ מיובאים לאינדיזיין?
זה מאד חשוב לי..

תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תסגרי מתוך אינדיזיין לJPG את הדפים שיצרת בפוטושופ ואח"כ תייבאי אותם שוב כJPG למסמך באינדיזיין.
כך אמרו לי לעשות כשיוצא פשלות מהסוג הזה.
מקווה שזה יעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הקובץ כבר היה סגור כקובץ JPG מהפוטושופ , והדפסתי סוג של חוברת כזו כבר כמה וכמה פעמים ומעולם לא קרה לי דבר כזה.

השאלה שלי היא בעצם איפה הטעות , ההגדרה שלי - או בדפוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם הדפסת במקום אחר וזה יצא טוב, ברור שהקובץ בסדר גמור!

לגבי הפרופיל - זה לא קשור לאיכות או רזולוצית ההדפסה, רק לדקויות בצבעים
בארץ עדיף להשתמש בפרופיל אירופאי: euroscale coated או fogra
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה רבה על תגובתכם!

הדפסתי באותו מקום בפעמים קודמות ועמודים כאלה עם אותה סגירה יצאו מצוין.
העניין הוא שהוא מראה לי חוברת של לקוחה אחרת שיצאה טוב (האמת שהוא רק "הראה" לי בטלפון עדיין לא יצא לי ללכת לבדוק אם זה אכן כך) שהדפיסה באותו יום , העניין הוא שהעיצוב שלה לחלוטין שונה , זה רק ווקטור ועימוד תמונות בלבד ללא עיצוב עמודים בפוטושופ (רואים את הסגנון..) אז הוא פשוט טוען שעובדה, זה בעיה עם הקובץ.
למרות שכל העמודים שלי שבנויים על אותו סגנון יצאו טוב. הבעיה היא רק בייבוא עמוד מוכן לא מהאינדיזיין.

על כל מקרה אני פעם הבאה ידפיס במקום אחר , השאלה אם זו אכן הדרך לסגור קובץ ולא אמורה להיות בעיה עם זה..?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה