מידע שימושי עזרה דחופה בשלום בית

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם
יש מישהו שמכיר יועץ/מתנדב טוב בשלום בית
לא מישהו שצריך ללכת אליו כי הצדדים לא יבואו.
דבר ראשון צריך להחזיר שם את הצדדים לבית אחד ואח"כ לדבר הלאה....
אנא עזרו לי לעזור להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הרבנית רות ולדמן.


(משמיעת השיעורים וקריאת ההמלצות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קריאת ההמלצות
שימו לב שאם מסתכלים מה כתוב בהמלצות יכולים לקבל מידע יותר מהחתימה בעצמה.
לכן אם אתם רואים משהו שחשוב לכם ההמלצה עליו מומלץ לקוראה ולראות מה כתוב בה (הרב עבר עלהספר או רק רפרף/ סמך על המלצה של רב אחר? הוא מכיר את המחבר או רק הוגש לו הספר?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תתקשרו אליה. יש פה אשכולות רבים שכתוב בהם המספר של האמרגנית שנותנת את המספר במקרה הצורך.
והיא מטפלת באמת ע״פ התורה - ישבה אצל הרב ניסים קרליץ ושאלה כל שאלה שהפנו אליה היא משהו מיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תשאלו אותו אפילו אם היא עמוסה שם של יועצת שהיא ממליצה-
לדעתי המלצה שלה שווה יותר מ1000 תארים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הערה קטנה בעקבות מקרה שהכרתי:
תמיכה מסיבית של משפחה/חברים בשלום בית של זוג
עלולה "להרדים" את אינסטינקט השרידה הטבעי שיש לבני אדם בעצמם
נוצרת פה תחושה כביכול "יש על מי ליפול" או, במחשבה צעד קדימה: תהיה לי המון תמיכה סביבתית גם אם אחליט להתגרש ואשאר לבד.
לפעמים דווקא אמירות מעצימות בסגנון של: אתם תמצאו את הפתרונות ותסתדרו, עידוד לחשיבות שמירה על שלמות הבית וכד',
שמעתי על סיפור על אמא, שלושה שבועות אחרי נישואי ביתה היא מקבלת טלפון ב 2:00 בלילה, הבת בוכיה... אמא אני חוזרת....
האמא, בתוך ההלם הראשון אמרה לבתה: גברתי, הבית נעול. התחתנת? לכאן את לא חוזרת!
הבת נשואה באושר ובעושר עד עצם היום הזה.

לא בטוח שהיא צודקת, מאמינה שיהיו הרבה שיזעקו חמס. אבל צריך לקחת בחשבון שיתר הכלה ותמיכה בעניין הזה, שמורכב מ 95% רגש ו 5% שכל, כך שלפעמים במקום לעזור נמצאים מזיקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שמעתי על סיפור על אמא, שלושה שבועות אחרי נישואי ביתה היא מקבלת טלפון ב 2:00 בלילה, הבת בוכיה... אמא אני חוזרת....
האמא, בתוך ההלם הראשון אמרה לבתה: גברתי, הבית נעול. התחתנת? לכאן את לא חוזרת!
הבת נשואה באושר ובעושר עד עצם היום הזה.
קשה, ואפילו מסוכן, להסיק שכך צריך לנהוג.
יש מספיק מקרים שהבת נותרת לנבול, רק כי היא התחתנה. לפעמים הבעל גם יכול לקבל לגיטימציה למעשיו, עם התנערות כזו. ויש מקרים שזו תשובה ממש בעייתית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
קשה, ואפילו מסוכן, להסיק שכך צריך לנהוג.
יש מספיק מקרים שהבת נותרת לנבול, רק כי היא התחתנה. לפעמים הבעל גם יכול לקבל לגיטימציה למעשיו, עם התנערות כזו. ויש מקרים שזו תשובה ממש בעייתית...
כל מקרה לגופו!
לא תמיד יש סיבה אמיתית אלא פחד של חודש ראשון
לא תמיד זה אשמת הבעל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם הם רוצים - ורק אם הם רוצים, ניתן לפנות באופן אנונימי, לקבלת סיוע טלפוני/מייל בצורה דיסקרטית ומקצועית

מוקד נתיבותיה
07-22-77-22-50
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קשה, ואפילו מסוכן, להסיק שכך צריך לנהוג.
יש מספיק מקרים שהבת נותרת לנבול, רק כי היא התחתנה. לפעמים הבעל גם יכול לקבל לגיטימציה למעשיו, עם התנערות כזו. ויש מקרים שזו תשובה ממש בעייתית...
אני מתאר לעצמי שהאימא לא סתם זרקה את הבת שלה אלא שכשהבת אמרה שהיא חוזרת
האמא שאלה אותה מה קרה
והבת סיפרה לה שהוא נוחר/ שוכח לצחצח שיניים/ מדבר איתה על דברים שמשעממים אותה וכו'

אם הבת היתה מספרת שהוא מקלל אותה / מרביץ לה / מזלזל בה וכו'
האמא לא הייתה אומרת לה הבית נעול, תסתדרי לבד


-----------
סקרים.אונליין - דף בית לכל אתרי הסקרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שלחתי באישי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #20
דבר ראשון צריך להחזיר שם את הצדדים לבית אחד ואח"כ לדבר הלאה....
לא מחייב שזה דבר ראשון.
מכירה זוג, היו שם הרבה אתגרים.
הם נפרדו לתקופה ממושכת, הלכו תוך כדי לטיפול זוגי, ורק כשהתאים והגיע הרגע הם חזרו לחיות יחד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום לכולם

בשנים האחרונות סבלתי מנשירת שיער משמעותית והתקרחות רצינית
שגרמה לאי נעימות גדולה מבחינה אסתטית,
חיפשתי פתרונות וניסיתי כל כך הרבה דברים...ושום דבר לא עזר....
מלבד שמפו מסוים שפורסם בעיתון ועזר לי לצמיחה ב''ה אבל איטית.. כל כך..
עד שה' כיוון אותי בס''ד עצומה לפתרון טוב!!
מתוך הכרת טובה גדולה להקב''ה ורצון לעזור לאנשים נוספים שסובלים
החלטתי לפרסם את הפתרון שעזר לי מבחינה אסתטית ( מציינת שאין לי שום קשר לחברה המשווקת אלא באמת רוצה לעזור)
ישנה חברה שנקראת ''טופיק'' ויש להם כמה מוצרים שמתאימים למי שסובל מהתקרחות
1. סיבי שיער קטנטנים שטעונים בחשמל סטטי וברגע שמפזרים אותם על שיער הדליל הם 'נדבקים' וממלאים את הקרקפת ויוצרים מראה שיער מלא וטבעי לגמרי.
2. וזה מוצר שיותר התחברתי אליו- ספריי מעבה שיער, בקבוק ספריי שפשוט מתיזים על השיער והוא יוצר שכבה שמעבה את השיער הקיים ומסתירה לגמרי את הקרחות!!
עד שלא מנסים א''א להאמין כמה שזה פשוט נראה קסם. כאילו בבת אחת צמח לי כל השיער... מדהים.
הם ממוקמים ברעננה ואני הזמנתי את המוצרים באתר שלהם, הם עושים משלוח עד הבית/לנקודת איסוף.
יש להם גם אישור של משרד הבריאות לכל המוצרים.
מקווה שהמידע יועיל למישהו, אם אתם מכירים מישהו שזקוק לו - אנא העבירו הלאה.
שיהיה בריאות לכולם!!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה