- הוסף לסימניות
- #1
אני בונה לוח שנה,
בצד ימין של הדף בניתי במסטר תיבת טקסט לתאריך עברי
בצד שמאל בניתי תיבת טקסט לתאריך לועזי
אני מייבאת את התאריכים ע"י פקודת PLACE, אך כשאני מסיימת למקם את התאריך העברי ואני פונה לייבא את הלועזי זה מוחק לי את התאריך העברי (הוא פותח עוד דפים וממקם כל קבוצת תאריכם על קבוצת דפים שונה) וכן כשאני מייבאת פרשות, שמות חודשים וכו'
נוצר מצב שלדוג' לוח השנה שלי מונה 56 דפים במקום שבכל דף יהיה גם תאריך עברי, לועזי, פרשות, שם חודש וכו'
בכל דף יש רק סוג אחד של פריט מהנ"ל והקובץ מייצר 56 דפים כפול הנתונים הנ"ל האם יש פתרון לבעיה
בצד ימין של הדף בניתי במסטר תיבת טקסט לתאריך עברי
בצד שמאל בניתי תיבת טקסט לתאריך לועזי
אני מייבאת את התאריכים ע"י פקודת PLACE, אך כשאני מסיימת למקם את התאריך העברי ואני פונה לייבא את הלועזי זה מוחק לי את התאריך העברי (הוא פותח עוד דפים וממקם כל קבוצת תאריכם על קבוצת דפים שונה) וכן כשאני מייבאת פרשות, שמות חודשים וכו'
נוצר מצב שלדוג' לוח השנה שלי מונה 56 דפים במקום שבכל דף יהיה גם תאריך עברי, לועזי, פרשות, שם חודש וכו'
בכל דף יש רק סוג אחד של פריט מהנ"ל והקובץ מייצר 56 דפים כפול הנתונים הנ"ל האם יש פתרון לבעיה
הנושאים החמים