- הוסף לסימניות
- #1
שמרתי קובץ פוטושופ. תוך כדי המשך עבודה, המחשב נפל.
כעת כשאני פותחת את הקובץ הוא נפתח משוטח(למרות שלא שיטחתי), פסים אדום שחור- (ולא זה הקובץ כמובן...)
בתצוגה הקטנה לפני פתיחת הקובץ, כן מופיע לי הקובץ עם האוביקטים/תמונות וכו'. וגם משקלו- בהתאם לקובץ פוטושופ.-ז"א תוכן הקובץ קיים בפוטנציאל.
אז מה עושים רבש"ע? מי יכול לעזור?
תודה עצומה!
כעת כשאני פותחת את הקובץ הוא נפתח משוטח(למרות שלא שיטחתי), פסים אדום שחור- (ולא זה הקובץ כמובן...)
בתצוגה הקטנה לפני פתיחת הקובץ, כן מופיע לי הקובץ עם האוביקטים/תמונות וכו'. וגם משקלו- בהתאם לקובץ פוטושופ.-ז"א תוכן הקובץ קיים בפוטנציאל.
אז מה עושים רבש"ע? מי יכול לעזור?
תודה עצומה!
הנושאים החמים