עזרה דחופה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
גילו השבוע לביתי בת החמש סכרת!
אם יש למישהו מידע לעזור לנו לגבי תזונה , מה עושים אם רצון למתוק, איך מתמודדים???
אני לפני לידה בהתמוטטות...
תודה לכולם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תפני לביטוח לאומי את זכאית לסכום כסף כל חודש.
זה לא מנחם, אבל עוזר...
הרבה הצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י זה אני;1481356:
תפני לביטוח לאומי את זכאית לסכום כסף כל חודש.
זה לא מנחם, אבל עוזר...
הרבה הצלחה!!!

תנסי בחברות שמתמחות בזה.
************ זכויות
זכותי
שלכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אויש, רק בת 5!
אבל אני חושבת שהיום יש כמעט כל דבר בעולם בלי סוכר.
בסופרים את מוצאת מלא דברים מתוקים בלי סוכר: שוקולד, סוכריות, ופלים, חלוה, ארטיקים, מעדנים, עוגות ועוגיות, שתיה.... כך שבענין הזה לפחות את יכולה להיות רגועה!
בהצלחה ותרגישו טוב תמיד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קודם כל
בשורה לגמרי לא נעימה ובוודאי מתקבל יותר קשה במצב כמו שלך
גם הגיל הצעיר בהחלט לא מקל על ההתמודדות
תקוותינו ותפילותינו שהקב"ה יעניק לכם הרבה כח!

נראה לי שהדרך הכי טובה להתמודד עם זה
הוא לפנות לעזר מציון
יש להם כמדומני פורום של אמהות שמתמודדות עם בנות כאלו והן בוודאי תוכלנה לתת לך דרך התמודדות יעילה ופקרטית
ובארגון עצמו וודאי יש מידע רב בנושא בשביל ההתחלה

אני מאחלת לך שתצליחו להופך את זה גם לעצמכם וגם לילדה ל"כיף של חוויה"!!!
בשורות טובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש לעזר מציון- הקו המתוק.
תפני ותקבלי סיוע מכל הבחינות.

אני מניחה שתהיה לך ישיבה רצינית עם דיאטנית ושות'
אבל סתם ככה בשביל הפתיחה, היום ב"ה לא חסרים דברים טעימים ללא סוכר:
פנקי את הילדה בסוכריות מאסט ובמסטיקים.
בבמבה, בשוקולד ללא סוכר, ב"פטל" דיאט, ללא סוכר, קני ממתיק סוכרלוז נוזלי ובכל דבר שאפשר השתמשי בו במקום סוכר. כמעט לא חשים בהבדל.
לגבי פחמימות זו בעיה. שימי לב שהרבה מוצרים אפויים ללא סוכר מכילים קמח לבן וזה בדיוק סוכר.
הפחיתי שימוש בתפוחי אדמה והחליפי בקטניות.
בורגול, למשל דומה מאוד לאורז, אבל מפחית רמת סוכר.

לגבי בדיקות סוכר, בררי על מכשיר הכי פחות מכאיב.
לגבי הזרקת אינסולין? אין לי ניסיון:(

זה נשמע זוועה בהתחלה כל העסק, ובמיוחד בשבילך במצב כעת. אבל כשנכנסים לשגרה סוכרתית עמוק זה הרבה יותר קל מההתחלה.
מאחלת לכם רק בריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ה' יחזק אותך בחלק של ההלם הראשוני ויתן לך כח להמשיך לטובתך ולטובת בני ביתך בשמחה ובהשלמה שאת מסוגלת לזה!
אבל תדעי שאפשר לחיות עם זה מצוין
יש המון תחליפים, ופיתוחים רפואיים שמקלים על ההתמודדות.
אני מכירה אישית שני ילדים מעל גיל בר מצוה (משתי משפחות שונות) שיש להם ילד עם סוכרת כבר הרבה שנים, וזה לא משפיע על איכות החיים ושמחת החיים שלהם ושל משפחותיהם,
והם ילדים בריאים ומאושרים!
הרבה נחת, והרבה כוחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מכירה מישהי שגילתה לביתה כשהיתה בת 7
אולי אוכל להשיג לך את הטלפון שלה
זה עוזר מאוד לדבר עם מישהו שעבר חוויה דומה
כדאי לך להתעקש עם הרופאים שיחברו אותה כמה שיותר מהר למשאבת אינסולין
זה עולם אחר...ואפשר לאכול הכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא פשוט לך!!!!!!!!!!!!

השם יעזור לכם שהנסיון יחשל.. הבת שלך תצמח למישהו חזק, מתמודד, עם שליטה עצמית, יותר מכל אחד אחר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לי תלמידה שגילו לה סכרת השנה.
מיד כששמעתי על כך, רצתי לסופר וקניתי כמה חפיסות של שוקולד ללא סוכר ועוד כמה חטיפים מתוקים נטולי סוכר, כדי שאוכל לתת בעת הצורך (כשכולן מקבלות דברים אחרים וכדו')
אבל להפתעתי התברר שאין צורך. אמא שלה הסבירה לי, שהיום לא משנים את התזונה לילדים הסוכרתיים אלא רק מאזנים אותם כל הזמן עם אינסולין. הנערה בודקת לעצמה את רמת הסוכר כמה פעמים ביום ומזריקה לעצמה בעת הצורך.
עוד משהו שהיא אמרה לי - (לאמא הזו יש נסיון עם עוד ילד סוכרתי ל"ע) שבעוד כשנה - אחרי שהמצב יתברר יותר ויתייצב, יצמידו לה חישן שבודק כל הזמן את רמת הסוכר ומזריק אינסולין באופן אוטומטי.

יש להדגיש - אינני רופאה וגם לא שמעתי את הדברים ישירות מרופא, אני רק מספרת מה שאני חוויתי עם תלמידתי ויתכן גם שין להקיש ממקרה למקרה.

ה' יעזור לכם שתעמדו בנסיון בקלות
חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
חני, בדיוק כך,
לפעמים בדיוק הפוך, כשיש ירידה זה יכול להיות ממש מסוכן וחייבים לאכול מתוק, זה ממש לא נכון שסוכרתיים לא אוכלים מתוק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה