- הוסף לסימניות
- #1
חבר ביקש ממני לשאול.
הוא רוצה ללמוד גרפיקה, אבל אין לו כח לקחת קורס רגיל, בגלל שהוא יודע להשתמש בתוכנות אדובי. כל מה שהוא צריך ללמוד זה דברים כמו: שימוש נכון בצבעים, שימוש נכון בפונטים, וכד'
אין לו את הידע הזה בגלל שהוא למד את המדריכים של אדובי.
מישהו מכיר משהו בסגנון? ספרים, סרטים, קורס קצר?
תודה.
אגב, לגבי קורס, הוא גר בצפון, אז לא יותר בפעם בשבוע.
תודה רבה!!
הוא רוצה ללמוד גרפיקה, אבל אין לו כח לקחת קורס רגיל, בגלל שהוא יודע להשתמש בתוכנות אדובי. כל מה שהוא צריך ללמוד זה דברים כמו: שימוש נכון בצבעים, שימוש נכון בפונטים, וכד'
אין לו את הידע הזה בגלל שהוא למד את המדריכים של אדובי.
מישהו מכיר משהו בסגנון? ספרים, סרטים, קורס קצר?
תודה.
אגב, לגבי קורס, הוא גר בצפון, אז לא יותר בפעם בשבוע.
תודה רבה!!
הנושאים החמים


Reactions: 360 מעלות, הדס99, בן תורה ועוד 14 משתמשים17 //