עזרה - לימוד גרפיקה

  • פותח הנושא N.O
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
חבר ביקש ממני לשאול.

הוא רוצה ללמוד גרפיקה, אבל אין לו כח לקחת קורס רגיל, בגלל שהוא יודע להשתמש בתוכנות אדובי. כל מה שהוא צריך ללמוד זה דברים כמו: שימוש נכון בצבעים, שימוש נכון בפונטים, וכד'

אין לו את הידע הזה בגלל שהוא למד את המדריכים של אדובי.

מישהו מכיר משהו בסגנון? ספרים, סרטים, קורס קצר?

תודה.

אגב, לגבי קורס, הוא גר בצפון, אז לא יותר בפעם בשבוע.

תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מדובר בקורס עיצוב.
אבל גם אם הוא למד גרפיקה מספרים, לפעמים יש דברים שלומדים רק בשיעורי גרפיקה.
כל מיני טיפים, ושכלולים, שלא מספיק לדעת את התוכנה.
נדמה לי שב'סיעור מוחות' יש קורסים לעיצוב גרפי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה זה סיעור מוחות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י N.O;662256:
מה זה סיעור מוחות?

בית ספר גבוה לעיצוב, פרסום וקריאייטיב.
אני אישית לא למדתי שם, אך שמעתי עליהם המלצות.
תנסה לחפש בפורום עיצוב וגרפיקה. אולי יוכלו לעזור לך שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #6
שיברר אם בפרוג קיימת מגמת עיצוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה שהוא יודע איפה הכלים בתוכנה ואיך משתמשים בהם לא אומר שהוא יודע לעבוד!

לפני שנכנסתי ללמוד בפרוג גם הכרתי את הכלים ואת התוכנות טוב וגם היו לי עבודות נחמדות אבל זה לא עזר לי לעבוד, אחרי השיעורים בפרוג הידע שלי הפך לכלי עבודה היום אני עושה דברים הרבה יותר ביעילות ומהירות מאשר לפני זה, אין השוואה בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בבית פרוג מסלול העיצוב גרפי ותקשורת חזותית מורכב מ 5 יחידות לימוד שונות, כאשר מעבר ללימוד התוכנות יש יחידה שלימה של לימודי עיצוב הכוללים את יסודות העיצוב, תורת הצבע, טיפוגרפיה, גריד נכון, קומפוזיציות, היררכיה נכונה, מיתוג, ספר מותג, וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מישהו מכיר מישהו שרוצה להצטרף לקורסים של פרוג מצפת? הוא אמר לי שאם עוד מישהו יצטרף, הוא ישקול לסוע עד בני ברק למרות שזה רחוק.

תודה על כל העזרה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

תקופה ארוכה מאוד שאני מחפש כולל כלבבי ולא מוצא, אני מחובר חזק ללימוד בעיון ישיבתי ומעלה דהיינו סוגיות בעיון עמוק ובהקף רחב ומאידך גיסא בעלים ומנהל בפועל של עסק (כמו שכאן מכירים אותי)
אינני מוצא כולל משום ש: בכוללים הרגילים אם אתה לא קבוע נמצא בסביבות 9:30 אתה לא רלוונטי ובפרט בכוללים שהם שני סדרים ולהיות רק חצי מסדר א' לא מוציא אותך רציני וממילא אין כ"כ עם מי לדבר בלימוד וקשה למצוא חברותת (ובא נאמר גם קצת נחיתיות מול האריות האלו שיושבים לומדים לפני שבאת ואחרי שיצאת)
מאידך גיסא הכוללים של אנשים עובדים שהייתי עד היום (ובדקתי הרבה ) היו בהרבה סגנונות ולכל אחד היה את התוספות שגרמו לי פחות להתחבר לשמה אם זה כולל שבבהמ"ד יושבים חברה עם טלפונים ומעיינים בדברים שמעניינים אותם או כולל אחר שזה בעצם מקום לשת"פ עיסקי או מקום לקביעות תורה של דף היומי וכד'

למעשה לא מצאתי מקום רציני שהוא מתאים "לאברכים שמשלבים גם עבודה" דהיינו שטעייגן רציני ברמה גבוהה ובעיון רציני ומצד שני יש בו מקום אמיתי גם לאחד שמסיבותיו שלו יכול להתחיל את הסיידר רק ב11 ולסיים ב2 או שמפאת עיסוקיו הוא יכול להיות רק שעתיים בתחילת הסיידר או בחלק השני של הסיידר

היום דיברתי עם חבר ממקום אחר בארץ שסיפר לי על הכולל שלו שהוא פתח והוא בדיוק בדיוק עומד על כל מה שחיפשתי והבנתי שיש סיכוי להרים דבר כזה מקום תורה "לאברכים עובדים" כולל רגיל שיש בו אברכים שהזמן שלהם שונה מהזמנים הקונבנציונליים אך הם מנצלי זמן, שיש בו אברכים שעובדים אך יראי שמים, ובעיקר בזמן שהם נמצאים הם שקועים בלימוד ובעיון (ולא עושים שימוש בטלפון למעט שיחה וגם זה רק למה שנצרך באמת)

האם גם אתם מרגישים שמקום כזה יכול לתת לכם מקום לפרוח בו בלימוד או שאולי אתם מכירים מישו שזה יכול להתאים לו או שיש לכם רעיונות אייך לגרום למקום כזה להצליח אני ממש ממש ישמח שתחכימו אותי
הכולל יפתח בעז"ה באזור קריית משה ברגע שיהיה 10 אברכים כרגע נכון לכתיבת השורות יש 5
לגבי המילגה מדובר על דתות (לזכאים) + מלגה של כמה מאות שקלים, הזמנים הם בין 10 עד 1 עם התחייבות ללפחות שעתיים ביום


נ.ב. אומנם ניסוח הדברים לאברכים עובדים אך המקום ירצה לזכות בכל אחד שרואה את המקום מתאים לו להתעלות בלימוד

לעוד פרטים ניתן לפנות אלי במייל המופיע בחתימה או במספר הטלפון 0559745344

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה