- הוסף לסימניות
- #1
עשיתי הזמנה לפני סוכות והחבילה לא הגיע לי
קיבלתי החזר משיין אבל עדיין אני מנסה לקבל את החבילה כי היה לי של דברים חשובים
בחברת השליחויות כתוב שהחלה במכס והתקשרתי לנכס הם אמרו שזה בחברת שינוע בשם איקגו משהו כזה ואני לא מצליחה להשיג את החברות שליחויות הזאת
אשמח אם משהי קרה לה את אותו דבר יודעת מה לעשות או למספר של החברה
מצרפת תמונה של החברות שליחויות אן למשהי יש מידע עליהם
תודה
קיבלתי החזר משיין אבל עדיין אני מנסה לקבל את החבילה כי היה לי של דברים חשובים
בחברת השליחויות כתוב שהחלה במכס והתקשרתי לנכס הם אמרו שזה בחברת שינוע בשם איקגו משהו כזה ואני לא מצליחה להשיג את החברות שליחויות הזאת
אשמח אם משהי קרה לה את אותו דבר יודעת מה לעשות או למספר של החברה
מצרפת תמונה של החברות שליחויות אן למשהי יש מידע עליהם
תודה
הנושאים החמים