- הוסף לסימניות
- #1
שלום שלום,
יש מי שיודע אם הכנסה מעבודה בחו"ל נחשב כהכנסה לעניין דרגה למעון?
(->אציין שאין תלושים ישראלים זה עבודה עבור חברה זרה)
ועל הדרך שאלה נוספת- אפשר לדווח הכנסה מחו"ל כעצמאיים ברשות המיסים וביטוח לאומי?
גם אשמח למידע- אם חובה לשני הורים עובדים או לומדים עבור דרגה כלומר אם אחד מהם עובד ולומד אך השני לא עובד ולא לומד אם יש דרגה?
תודה רבה מראש לכל המגיבים! כל מידע יעזור לנו מאוד!
יש מי שיודע אם הכנסה מעבודה בחו"ל נחשב כהכנסה לעניין דרגה למעון?
(->אציין שאין תלושים ישראלים זה עבודה עבור חברה זרה)
ועל הדרך שאלה נוספת- אפשר לדווח הכנסה מחו"ל כעצמאיים ברשות המיסים וביטוח לאומי?
גם אשמח למידע- אם חובה לשני הורים עובדים או לומדים עבור דרגה כלומר אם אחד מהם עובד ולומד אך השני לא עובד ולא לומד אם יש דרגה?
תודה רבה מראש לכל המגיבים! כל מידע יעזור לנו מאוד!
הנושאים החמים