עז בירושלים למחלת הפה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אולי אתם יודעים איפה יש חלב עיזים טרי מהעיזה באזור ירושלים לילד שנורא נורא סובל ממחל הפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא בטוח שזה שווה- נורא נורא מסוכן!!! אפשר להדבק במחלות יותר גרועות ח"ו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא רציתי להגיב בבוקר על הסכנה בחלב ישר מהעיזה, כי ביקשו לדעת איפה יש עיזה ולא מה הסכנה בזה ;)
אבל ללכת לרופא שיאבחן ויתן מרשם לזובירקס, אצלנו עזר יפה תוך יום וחצי לילד קטן שפשוט צם כמה ימים וצרח כל הזמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המשחה של שפיצר
ויש אומרים בשילוב חלב עיזים קנוי ומפוסטר
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם הולכים לעיזים מחוסנות לא אמורה להיות בעיה יש מקום ע"י בית שמש שיש להם עיזים מחוסננות הייתי שם עם הבת שלי
לאחרונה,
האמת שזה לא עזר מיד צריך ללכת פעמיים , מרחנו גם את המשחה של שפיצר 5 פעמים ביום השילוב של שתיהם בסוף עזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
המשחה של שפיצר עוזרת רק אם תופסים את זה בהתחלה.... אצלינו גם העז לא עזר...(יש באזור ירושלים אני צריכה להזכר לאיפה הלכנו...)
פשוט קצת סבלנות... בסוף זה עובר לבד... זה וירוס בערך של שבוע....
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלינו עזר שתייה של פעמיים מחלב עיזים מהחנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שבוע טוב,
מכירה עיזים בירושלים?
צריכים דחוף למחלת הפה לילד שסובל מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
משחה של שפיצר מועילה מאד.
לא ראיתי שיש הבדל בהשפעה בין מוקדם למאוחר.
זה עזר לי כמה וכמה פעמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מכירה בבני ברק. עזר לבן שלי עוד באותו יום. הם נותנים גם חלב לבית. העיזים מחוסנות.
רחוב צירלסון בני ברק משפ' פרטוש 035706235
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש עיזים בבית זית במיוחד למטרה הזו
אם רלוונטי אני אחפש את המספר
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא מומלץ בכלל קיימת סכנה להידבקות בזיהומים של בעלי חיים שגוף אדם לא מסוגל להתמודד עימם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אשמח לדעת
א. היכן ניתן להשיג בירושלים את המשחה של שפיצר?
ב. היכן יש באיזור מאה שערים אפשרות להשיג חלב עיזים ואם יש עדיפות למחוסנות?
(רוצים לקחת חלב ולפסטר בבית)
תודה מראש
קצת דחוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה רבה אבל ניסינו את המשחה וזה לא עזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כתבתי גם באשכול השני
התמודדנו יותר משבוע עם המחלה הזאת
הילד סבל סבל בל יתואר!
לא עזרו כל המשחות והטיפות שנימכרות למינהן ואת העז פחדנו לנסות
ברוב ייאוש בסוף פנינו למיון של שניידר, אולי יהיה להם דרך לעזור
שם טענו שכשהילד מיובש החיידק לא מצליח לעבור (הוא כמעט ולא הכניס כלום לפה בימים האלו)
נתנו לו 2 שקיות של נוזלים
למחרת בבוקר לא היה זכר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה