כללי עיצוב בסגנון ברסלב

  • פותח הנושא 22
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י נעמי.;1075893:
רבותי,
אין דבר כזה עיצוב בסגנון ברסלב, כמו שאין עיצוב בסגנון חב"ד או עיצוב בסגנון לעלוב.

הכל תלוי בקהל היעד שאליו מיועדת העבודה.

כמו שחסידות ברסלב, משולבת מכל גווני הקשת הישראלית, כך גם עיצוביה.
מהחסידי הכבד עד האבסטרקטי הבלתי מובן. :)

נשמע מאוד הגיוני... אבל ברור שלכל חסידות יש משהו שמאפיין אותם וזה מתאפיין גם בעיצוב
לדו' בברסלב יש משהו פשוט, מקבל, חם, עממי, מדבר לכל אחד... וזה חייב להתאפיין גם בעיצוב שלהם.
כך לעניות דעתי, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
שוב,
תשאלי את הלקוח מי קהל היעד שלו!

בהצלחה!

אחרי שתדעי נוכל עזור יותר לכוון
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י נעמי.;1075943:
חחח

את לא חושבת כך?

חושבת בדיוק כך...

לא נראה לי שיש עוד קבוצת אנשים בעולם שמגדירים אותם תחת אותו שם, ובעצם יש שם הבדלים כ"כ קיצוניים, בין הפלגים הפנימיים של אותה קבוצה.

הכי מצחיק זה לראות קבוצת חסידי ברסלב אותנטים - ירושלמים של פעם, שמרנים, והכי "סגנון חסידי" שיכול להיות, לעומת קבוצת נ נחים פרועי פאות שרוקדים ברחוב.... ולשתיהם יקראו בנשימה אחת, חסידי ברסלב... :)
(ולמי שלא יודע, שתי הקבוצות האלה אינם מתפללים אפילו בבית כנסת אחד...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה אמור להיות מודעה לספר קודש רציני, מתאים בעיקר לחסידות ברסלב
הלקוח רוצה תמונות של ספרי קודש אחרים ברקע, ז"א משהו רציני
אבל מיועד לכל אחד הסברים פשוטים וברורים
הוא מתכוון לחלק א"ז באומן
תודה רבה וכל עזרה תתקבל בברכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם כך,
את יכולה להתייחס לפרסום כמו שהיית מתייחסת לפרסום של כל ספר קודש אחר, שהקוראים שלו הם לאו דווקא חסידי ברסלב.
מכובד, נקי וישיבתי.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י פיקצר פרפקט;1075962:
הכי מצחיק זה לראות קבוצת חסידי ברסלב אותנטים - ירושלמים של פעם, שמרנים, והכי "סגנון חסידי" שיכול להיות, לעומת קבוצת נ נחים פרועי פאות שרוקדים ברחוב.... ולשתיהם יקראו בנשימה אחת, חסידי ברסלב... :)
בשביל מרבית עם ישראל הנ נחים, פרועי פאות או לא (אגב הם בד"כ לא וגם אם כן יש עוד כמה דברים שבהם יראת שמיים ואהבת ה' נמדדת.. ) הם האותנטיים עם כל הכבוד לשאר
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י השקעה;1075989:
בשביל מרבית עם ישראל הנ נחים, פרועי פאות או לא (אגב הם בד"כ לא וגם אם כן יש עוד כמה דברים שבהם יראת שמיים ואהבת ה' נמדדת.. ) הם האותנטיים עם כל הכבוד לשאר

:confused::confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י השקעה;1075989:
בשביל מרבית עם ישראל הנ נחים, פרועי פאות או לא (אגב הם בד"כ לא וגם אם כן יש עוד כמה דברים שבהם יראת שמיים ואהבת ה' נמדדת.. ) הם האותנטיים עם כל הכבוד לשאר
מי זה כל עם ישראל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לא הייתי נוגעת בנושא הזה גם עם מקל של 10 מטר...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י השקעה;1075989:
בשביל מרבית עם ישראל הנ נחים, פרועי פאות או לא (אגב הם בד"כ לא וגם אם כן יש עוד כמה דברים שבהם יראת שמיים ואהבת ה' נמדדת.. ) הם האותנטיים עם כל הכבוד לשאר

סורי, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, ציינתי קבוצה מסוימת, ואפיון מסוים של חלק מהם, לא אמרתי שכולם ככה עם פאות פרועות. וגם לא התכוונתי לזלזל בהם... ראית אותי מדברת על היראת שמים ואהבת ה' שלהם??? תאמיני לי שאני מקנא בדרגה שלהם...
ציינתי דוקא את הקבוצה הזאת לעומת הקבוצה השמרנית, כי ההבדל בין שתי קבוצות אלה היא הכי קיצונית.

ולעניין האותנטיות, לפני 100 שנה (וגם פחות) היו כאן חסידי ברסלב מאוד מסוימים... ולא היה מגוון גדול כ"כ. עם השנים התפתחו והתווספו כל השאר.
אבל נראה לי שלא כדאי לגלוש לנושא, התכוונתי לציין עובדות שקשורות לאפיון קהל יעד. ולא להכנס לנושאים שאולי רגישים לחלק מהגולשים בפורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י השקעה;1076009:
כל מי שעדיין חושב שיש לו מה לתקן

כ"כ נכון :)

נכתב ע"י פיקצר פרפקט;1076013:
לא אמרתי שכולם ככה עם פאות פרועות.
ציינתי דוקא את הקבוצה הזאת לעומת הקבוצה השמרנית, כי ההבדל בין שתי קבוצות אלה היא הכי קיצונית.

אבל נראה לי שלא כדאי לגלוש לנושא, התכוונתי לציין עובדות שקשורות לאפיון קהל יעד. ולא להכנס לנושאים שאולי רגישים לחלק מהגולשים בפורום.
נכון שההבדל חיצונית ומנטלית הוא גדול, אבל זה שולי מאוד ... העיקר זה הלב, הדרך והמטרה, ובזה אין הבדלים, זה מה שמאחד את היהודי עם הפאות ה"לא מסולסלות עם ג'ל", את היהודי דובר האידיש ואת היהודי שעדיין לא גידל פאות ... הידיעה שבכל יהודי יש המון טוב, ההסתכלות הזאת רק על הטוב בעצמי ובאחר ... ועם הידיעה הזאת להמשיך את החיפוש התמידי, תמידי, כי תמיד יש מה לתקן ... אחרת ... למה להישאר בעולם הזה ? :)
אגב, לפי מראה חיצוני א"א לקבוע את מידת השמרניות, אני מכיר אישית כמה שחיצונית נראים פשוטים אבל בפועל הם הההשמרנים, בלי תאוות העולם הזה, לעומת כאלו שחיצונית נראים סופר שמרנים, אפילו לא דוברים עברית, אבל בפנים ... זה לא המדד !!!
כשמגיעים לאומן ורואים את האחדות שבין כולם, למרות שחיצונית הם שמים וארץ, מבינים שהחיצוניות היא כ"כ שולית ...
כמה דוגמאות משנה שעברה :)

אבקש את סליחת פותחת האשכול, אוכל לשלוח לך למייל דוגמאות של פליירים ומודעות רחוב באומן ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י דוד דנברג;1076043:
נכון שההבדל חיצונית ומנטלית הוא גדול, אבל זה שולי מאוד ... העיקר זה הלב, הדרך והמטרה, ובזה אין הבדלים,
.

ברור! ואתה צודק מאוד!! וזה נכון לכל עם ישראל ולא רק לחסידי ברסלב...
אבל בשביל להתאים משהו לקהל היעד שלו, הבדלי המנטליות חשובים מאוד. ועל זה היה הדיון. וזה מה "שכן" שונה בברסלב, שיש הבדלי מנטליות גדולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י דוד דנברג;1076043:
כ"כ נכון :)


נכון שההבדל חיצונית ומנטלית הוא גדול, אבל זה שולי מאוד ... העיקר זה הלב, הדרך והמטרה, ובזה אין הבדלים, זה מה שמאחד את היהודי עם הפאות ה"לא מסולסלות עם ג'ל", את היהודי דובר האידיש ואת היהודי שעדיין לא גידל פאות ... הידיעה שבכל יהודי יש המון טוב, ההסתכלות הזאת רק על הטוב בעצמי ובאחר ... ועם הידיעה הזאת להמשיך את החיפוש התמידי, תמידי, כי תמיד יש מה לתקן ... אחרת ... למה להישאר בעולם הזה ? :)
אגב, לפי מראה חיצוני א"א לקבוע את מידת השמרניות, אני מכיר אישית כמה שחיצונית נראים פשוטים אבל בפועל הם הההשמרנים, בלי תאוות העולם הזה, לעומת כאלו שחיצונית נראים סופר שמרנים, אפילו לא דוברים עברית, אבל בפנים ... זה לא המדד !!!
כשמגיעים לאומן ורואים את האחדות שבין כולם, למרות שחיצונית הם שמים וארץ, מבינים שהחיצוניות היא כ"כ שולית ...
כמה דוגמאות משנה שעברה :)

אבקש את סליחת פותחת האשכול, אוכל לשלוח לך למייל דוגמאות של פליירים ומודעות רחוב באומן ...
כנראה שזה התפקיד העיקרי של הצלם להעביר את מה שהוא מאמין בו..

אנחנו בפורום עיצוב אמנם אבל התמונות ממש יכולות לשמש השראה לפותחת האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י פיקצר פרפקט;1076049:
ברור! ואתה צודק מאוד!! וזה נכון לכל עם ישראל ולא רק לחסידי ברסלב...
אבל בשביל להתאים משהו לקהל היעד שלו, הבדלי המנטליות חשובים מאוד. ועל זה היה הדיון. וזה מה "שכן" שונה בברסלב, שיש הבדלי מנטליות גדולים.
ובגלל זה בקשתי את סליחת פותחת האשכול, כי אני זה שגלשתי ודברתי על נושא אחר, שהוא לא מנטליות, אלא נושא הקשר שבין השמים והארץ בברסלב ...
מקווה שזה יעזור לה להבין את הקשר למרות ההבדלים החיצוניים, אם זה בכלל נחוץ לעיצוב :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
דנברג, תמונות מקסימות כהרגלך...

תוכל להעלות לכאן תמונות של פליירים ומודעות רחוב? זה מעניין גם אותי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י אפרת 10;1075788:
יש את העלון "עלה לתרופה" של ברסלב והוא מעוצב מקסים ביותר, ע"י המשרד פרסום רימון


מצטרפת למחמאות לרימון, עיצוב מוקפד וטיפוגרפיה משובחת ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י נעמי.;1076137:
תוכל להעלות לכאן תמונות של פליירים ומודעות רחוב? זה מעניין גם אותי...
תודה רבה
לא התמקדתי בצילום של זה, וחבל, כי זה חלק מהאוירה ... בעזר"ה השנה ...
זה מה שמצאתי, חלקם לא בפוקוס אבל מקווה שאפשר להתרשם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
בקיצור... אחרי כל הדיבורים מדובר בסגנון חסידי קלאסי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה